فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

یخچال دوقلو توکار بوش آلمان GIN81AE30-KIR81AF30

یخچال فریزر بوش مدل kir81af30  یک یخچال فریزر دو قلوی دو درب با تکنولوژی بالا است که به صورت توکار در آشپزخانه نصب می شود. محصولات توکار معمولا در خانه هایی استفاده می شوند که افراد تمایل دارند ظاهر آشپزخانه کاملا یکدست، ساده و مرتب به نظر برسد. یخچال فریزرهای توکار، بوسیله نصب صفحه های کابینت روی درب های آن ها کاملا شبیه به کابینت های آشپزخانه دیده می شوند. این یخچال و فریزر دو قلو، متشکل از یخچال مدل bosch kir81af30 و فریزر مدل GIN81AE30 از سری محصولات بوش است که به صورت توکار به بازار عرضه شده اند.

مشخصات کلی

یخچال فریزر دوقلوی توکار مدل kir81af30 به رنگ سفید است. هر دو بخش یخچال و فریزر دارای ابعاد یکسان و با اندازه های 55*56*175 سانتی متر هستند. وزن هرکدام نیز 68 کیلوگرم است. این یخچال فریزر توکار بوش از نظر انرژی بسیار به صرفه بوده و دارای رتبه بندی انرژی A++ است یعنی حدودا 40٪ انرژی کمتری نسبت به کلاس انرژی A مصرف می کند. به طور کلی میزان مصرف انرژی سالیانه در یخچال 116 کیلو وات ساعت در سال و در فریزر 243 کیلو وات ساعت در سال است. چنان چه برق قطع شود، مدت زمانی که یخچال فریزر می تواند سرما را ذخیره کند در حدود 22 ساعت تخمین زده می شود. دستگاه مجهز به یخ ساز بوده و سیستم آن بدون برفک است.

یخچال kir81af30 با دارا بودن 7 طبقه و 2 کشو، به طور کلی ظرفیتی در حدود 319 لیتر را در اختیار شما قرار می دهد که به راحتی می توانید از گنجایش بالای آن برای خنک نگه داشتن انواع سبزیجات و میوه ها، غذاها و خوراکی های متنوع استفاده کنید. صدای تولیدی این یخچال معادل با 37 دسی بل است و کم صدا محسوب می شود. همان طور که گفته شد، یخچال دارای 7 قفسه شیشه ای است که از این میان 5 قفسه قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند. علاوه بر طبقات، دو کشو نیز در قسمت پایین یخچال وجود دارد. همچنین قفسه ای فلزی برای نگهداری بطری ها تعبیه شده است که در لابه لای قفسه ها در فضاهای مشخص شده نصب می شود.

استفاده از لامپ های LED در یخچال

لامپ های LED مفهوم روشنایی کاملاً جدیدی را در یخچال به ارمغان آورده اند. این لامپ ها نسبت به لامپ های معمولی برق کم تری مصرف می کنند و عمر طولانی تری دارند به نحوی که برای تمام عمر یخچال می توان روی دوام و ماندگاری این لامپ ها حساب کرد. لامپ های LED تمام بخش های مختلف یخچال و فریزر را به صورت یکنواخت و بدون تابش خیره کننده روشن می کنند و سبب می شوند که محتویات یخچال در کانون توجه و دید قرار بگیرند. یخچال kir81af30 با دارا بودن سیستم سرمایشی بسیار کارآمد در کشوها سبب می شود که میوه ها و سبزیجات تا دو برابر تازه تر نگه داشته شوند. کشوهای کاملا شفاف با کف موجی شکل، برای نگهداری میوه ها و سبزیجات بسیار ایده آل هستند.

ویژگی EasyAccess Shelf

ویژگی EasyAccess Shelf به قفسه ها مربوط می شود و بیان گر این است که قفسه های یخچال بدون فریم بوده و به راحتی امکان این را دارند که بیرون کشیده شده و جابجا شوند. علاوه بر این، در هر زمان دید واضحی از خوراکی های داخل یخچال به شما می دهند، بطوری که خوراکی ها و وسایل قرار گرفته در قسمت های عقب تر نیز کاملا در معرض دید باشند. VarioShelf  یک فضای مناسب برای بطری های آب، نوشیدنی و ظرف های خوراکی با ارتفاع زیاد در اختیار شما قرار می دهد. برخی قفسه های یخچال طوری تعبیه شده اند که قابل تنظیم و جمع کردن هستند به این ترتیب زمانی که یک وسیله با ارتفاع بیشتر را می خواهید در یخچال جابجا کنید دیگر نگرانی در مورد ارتفاع کم قفسه ها وجود نداشته و به راحتی با تنظیم کردن این قفسه در یخچال kir81af30 وسیله مورد نظر جابجا می شود. در واقع این قفسه انعطاف پذیری لازم در صورت نیاز به فضای بیشتر را به شما می دهد. نصف قفسه به آرامی زیر آن کشیده شده و جمع می شود و شما می توانید از فضای جلوی آن با ارتفاع زیاد استفاده کنید.

ویژگی SuperCooling

به لطف ویژگی SuperCooling، یخچال kir81af30 غذای جدیدی را که درون آن قرار می گیرد سریع تر خنک می کند، بنابراین از غذاهای خنک موجود در یخچال محافظت کرده و اجازه نمی دهد که دمایشان بالا برود. برای مثال، قبل از رفتن به خرید عملکرد SuperCooling را با فشار دادن یک دکمه فعال کنید تا دمای یخچال برای مدت کوتاهی پایین تر بیاید، بنابراین خریدهای تازه زودتر خنک می شوند. در صورتی که فراموش کنید که تنظیمات را به حالت معمول خود برگردانید جای نگرانی در مورد بالا رفتن مصرف انرژی وجود ندارد چرا که برای جلوگیری از مصرف غیرضروری برق، تقریباً پس از 6 ساعت تنظیمات دمایی یخچال به طور خودکار به حالت قبل برمی گردد. همان طور که قبلا گفته شد، فریزری که در یخچال فریزر مدل kir81af30 استفاده شده است مدل GIN81AE30 است که از سری محصولات توکار بوش به شمار می رود. ظرفیت فریزر211 لیتر بوده و دارای هفت کشوی شفاف است. صدای تولیدی این فریزر معادل با 36 دسی بل است که در محدوده کم صدا قرار می گیرد.

ایجاد برفک در فریزر ها همیشه یکی از چالش های اصلی در هنگام تمیز کردن فریزر به شمار می رود. یخ زدایی و آب کردن برفک ها مستلزم صرف زمان زیاد و تلاش برای یخ زدایی و تمیز کردن فریزر است. فریزر مدل GIN81AE30 کاملا بدون برفک یا Nofrost است بنابراین دیگر نگرانی در مورد تمیز کردن آن وجود ندارد و به راحتی و با صرف کمترین زمان تمیزکردن انجام می شود.

کشوهای BigBox

ممکن است تا حالا برای شما پیش آمده باشد که برای برخی مراسم و مهمانی های خاص که خوراکی ها و غذاها کمی بزرگتر و حجیم تر از حالت معمول باشند و شما به فکر جای دادن آن ها در فریزر باشید. برای مثال برای جشن تولد دختر کوچکتان یک کیک چند طبقه سفارش داده اید اما تا زمان سرو کردن آن و اجرای مراسم ممکن است نگران این باشید که چگونه آن را در فریزر جابجا کنید. فریزر  GIN81AE30 برای این شرایط راه حل خوبی پیش بینی کرده است. این فریزر دارای 5 کشوی معمولی و 2 کشو با ارتفاع بلند تر از حالت نرمال است. به عبارت دیگر این کشوها عمیق تر هستند به همین دلیل است که به آن ها Big Box گفته می شود. با وجود این کشوها دیگر نگرانی بابت چگونگی جای دادن خوراکی های حجیم در فریزر وجود ندارد.

انعطاف پذیری کامل در فضای فریزر

در صورتی که کشوهای big box فضای مورد نظر برای شما را تامین نکرد، برای ایجاد فضای بزرگتر می توانید به راحتی قفسه های شیشه ای قسمت فریزر را بردارید. برای مثال برای نگه داری کیک های چند طبقه بزرگتر، یا یک بوقلمون کامل نیازی نیست که نگران کمبود فضا باشید زیرا قفسه های شیشه ای به گونه ای طراحی شده اند که شما بتوانید آن ها را برداشته و فضا را چند برابر کنید. ویژگی VarioZone  انعطاف پذیری بیشتری برای تغییر و تنظیم فضای فریزر با امکان جابجایی قفسه ها و کشوها به شما می دهد.

ویژگی  SuperFreezing

این ویژگی مشابه ویژگی supercooling در بخش یخچال است. در فریزر ویژگی superfreezing موجب می شود تا از یخ زدایی شدن و یا آب شدن یخ مواد غذایی منجمد وقتی که مواد خوراکی جدید وارد فریزر می شود محافظت شود. افزودن مواد غذایی و خوراکی جدید به فریزر دمای داخلی آن را افزایش می دهد، که می تواند منجر به یخ زدایی مواد منجمد مجاور آن ها و تاثیر منفی بر طعم آن ها داشته باشد. عملکرد SuperFreezing تضمین می کند که خوراکی های جدیدی که در فریزر قرار داده می شود به سرعت منجمد شده و در نتیجه از یخ زدایی سایر خوراکی های داخل فریزر جلوگیری شود. برای جلوگیری از  اتلاف انرژی، پس از این که خوراکی ها به دمای مطلوب رسیدند، دوباره تنظیمات به حالت اولیه برمی گردد. در نتیجه، خوراکی های منجمد موجود در فریزر طعم خود را حفظ می کنند.

فناوری اینورتر هوشمند

این یخچال فریزر دو درب مجهز به فناوری اینورتر هوشمند است. این فناوری به تعامل هوشمند بین سنسورهای دما، اجزای الکترونیکی و کمپرسور مربوط می شود. سنسورهای دما بطور مداوم درجه حرارت داخل و خارج یخچال و فریزر را کنترل می کنند. پس از آن بلافاصله تغییرات در سیستم الکترونیکی انجام می شود تا اطمینان حاصل شود که کمپرسور عملکرد خود را با توجه به شرایط فعلی و شرایط مطلوب تنظیم می کند.

 

مشخصات
برچسب مصرف انرژی ++A
جنس بدنه درب سفید، پانل های جانبی سفید
رنگ سفید
سری سری 6
شناسه کالا 2800000128272
طبقات فریزر 2 کشوی BigBox - پنج کشوی شفاف
طبقات یخچال 1 محفظه لبنیات - 2 کشو ریلی شامل یک کشو Vita Fresh Plus - 5 محفظه در درب - 7 قفسه شیشه ای ایمن شامل 5 قفسه با قابلیت تنظیم ارتفاع - قفسه بطری فلزی
ظرفیت انجماد 20 کیلوگرم / 24 ساعت
کشور سازنده آلمان
لوازم جانبی قالب یخ
مدت زمان نگهداری در صورت قطع برق 22 ساعت
میزان صدا فریزر 36db
میزان صدا یخچال 37db
میزان مصرف انرژی سالیانه فریزر 243 کیلو وات ساعت در سال
میزان مصرف انرژی سالیانه یخچال 116 کیلو وات ساعت در سال
نوع یخچال فریزر یخچال فریزر دوقلو

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است