فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

تلویزیون 65 اینچ شیائومی 2022 اسمارت مدل 65P1E

تلویزیون 65 اینچ شیائومی 2022 اسمارت مدل 65P1E
شیائومی یک برند خوش نام چینی است که کاربران آن را به برندی درجه یک و با کیفیت می شناسند. این شرکت چینی در عرصه ساخت تلویزیون نام و نشان بخصوصی برای خود دارد. یکی از تلویزیون هایی که بخش عظیمی از خرید و فروش بازار را به خود اختصاص داده است، تلویزیون 65 اینچ P1E شیائومی می باشد. این محصول در سال 2021 به بازار عرضه شد و به عنوان یکی از علم داران مورد توجه قرار گرفت. شاخصه بارز این محصول بهره گیری از امکانات روز دنیا در تمام سطوح است. این محصول در سه سایز 43, 55 اینچ و 65 اینچ در بازار وجود دارد. هر سه این تلویزیون ها در سایت بانه می بارگذاری شده است و امکان خرید آنها وجود دارد. ما در این بررسی سعس داریم 65 اینچ P1E را مورد بررسی قرار دهیم. این تلویزیون سایز بزرگ مناسب برای هتل سالن های بزرگ است. زاویه دید مناسبی دارد و به راحتی می تواند یک سینما را در خانه برای شما به وجود بیاورد. رم 2 گیگا بایتی و حافظه 8 گیگا بایتی این تلویزیون را به یکی از محصولات هوشمند بازار تبدیل کرده است که در نوع خود بی نظیر است. به صورت کلی این تلویزیون را محصولی میان رده بدانید که از لحاظ کیفیت و کارایی قابل قبول است و از لحاظ قیمت می توان آن را تحسین کرد. در ضمن کارشناسان ما آماده مشاوره رایگان هستند. جهت هر گونه سوال و یا کسب اطلاعات کافی با ما تماس بگیرید.

طراحی چشم گیر و بی نظیر
سبک نمایش بی نظیر این تلویزیون از طراحی آن سرچشمه می گیرد. ظاهر زیبا و متمایز برای ارائه سبکی متفاوت در اختیار شما قرار می گیرد. با نصب این تلویزیون می توانید شاهد یک اثر هنری باشید که همواره دلنشین است. تلویزیون های شیائومی از استحکام خوبی برخوردار هستند که این تلویزیون نیز دارای همین ویژگی است. سایز مناسب 65 اینچ P1E به کاربر اجازه می دهد حجم مناسبی از فضا را پوشش دهد. برای نصب تلویزیون باید پایه دیواری را خریداری کنید. جدا از این مورد قاب این تلویزیون مشکی است و دارای فریم باریک است. ضخامت ناچیز از بغل و بهره گیری از ظرافت خاص می تواند جلوه بخش این تلویزیون باشد. مدیریت کابلی وجود ندارد اما خود ظاهر مانع آشفتگی می شود. دو پایه همراه تلویزیون به شما ارائه می شوند که از نوع دو طرف دو شاخه هستند. به راحتی می توان از طریق پیچ های ارائه داده شده پایه ها را به تلویزیون متصل سازید. جنس بدنه و پایه ها از پلاستیک است با این تفاوت که پایه ها از استحکام بیشتری برخوردار هستند. دلیل این امر واضح است و می توان آن را پشتیبانی از پنل عنوان کرد. ورودی و خروجی های تلویزیون رو به بغل هستند تا امکان استفاده از آنها هنگام نصب بروی دیوار راحت باشد. در وسط قاب تلویزیون برند شیائومی حک شده است که از اصالت تلویزیون حرف می زند. زیر این لوگو یک سنسور جهت دریافت دستورالعمل های ریموت قرار دارد. در ضمن باید گفت امکان انجام اوامر ضروری همچون تعویض کانال و پایین، بالا کردن صدا بدون ریموت نیز وجود دارد. این محصول سینمایی جدید در خانه خود بدانید.

سیستم عامل اندروید برای اتصال به اینترنت
اتصال به اینترنت در این تلویزیون از طریف وایفای و کابل LAN صورت می گیرد. ولی این موضوع زمانی جذاب تر می شود که پلتفرمی از جنس کیفیت به این تلویزیون افزوده شود. سیستم عامل این تلویزیون اندروید است و از 65P1E یک تلویزیون همه تن حریف می سازد. عملکرد این پلتفرم سریع است و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. قابلیت اتصال به برنامه های جانبی و وب گردی و ساعت ها محتوا تنها گوشه ای از قابلیت این پلتفرم است. این تلویزیون به یک رم 2 گیگا بایتی برای پردازش و مدیریت پخش محتوا مجهز است. همچنین وجود حافظه 8 گیگا بایتی به کاربر اجازه می دهد ساعت ها به ذخیره محتوا و ضبط آنها بپردازد. تلویزیون 65P1E یک ابر محصول جدید است که جای رسیور و دیجیتال را برای شما پر می کند. شیائومی با دستیار Google سازگاری پیدا کرده است که به شما امکان می دهد دستورات صوتی را انجام دهیم. با Chromecast می توانید صفحه نمایش تلفن هوشمند خود را بر روی تلویزیون قرار دهید. کنترل هوشمن خانه و امکان ایجاد و صدور فرامین صوتی دیگر قابلیت های اسمارت تلویزیون است. ریموت کنترل این تلویزیون بسیار زیبا و خوش دست است و به میکروفون داخلی مجهز است. با این اوصاف بعید نیست در آینده نیز از این تلویزیون زیاد بشنوید.

کیفیت تصویر 4K با قابلیت های انحصاری
شیائومی سعی کرده است، متمایز باشد تا از تمام جهات با رقباء موجود در بازار بجنگد. کیفیت تصویر این تلویزیون 4K می باشد و دارای رزولوشن 2160 × 3840 پیکسل است. این قابلیت وضوحی آنچنان برجسته را رقم می زند که کوچکترین جزئیات بخشی از لذت و هیجان شما خواهند بود. زاویه دید گسترده تلویزیون 178 درجه است. به این صورت در هر مکانی که قرار گیرید صفحه نمایش به خوبی نمایش داده می شود. برگ برنده این تلویزیون را می توان وجود قابلیت های متمایز نسبت به برندهای دیگر عنوان کرد. یکی از این موارد MEMC می باشد که به شدت مورد توجه گیمرها نیز هست. این فناوری نمایش روان صحنه های سریع را نشان می دهد. به هنگام تماشای فوتبال یا برنامه های ورزشی و در هنگام بازی یا تماشای فیلم های اکشن به این مورد زیاد برخورد خواهید کرد. این قابلیت مدیریت پخش تصاویر را رقم می زند. همچنین باید عنوان کرد که نرخ رفریش ریت این تلویزیون 60 هرتز است که در نوع خود قابل احترام است. به همین دلیل است که در هر 1 ثانیه بالغ بر 60 بار تصویر نو می شود و کوچکترین افت یا پارگی ترمیم می شود. وجود این فرآیند دلیل خوبی برای دفاع از عدم افت تلویزیون است. قابلیت HDR را می توان دیگر ویژگی عنوان کرد. این قابلیت در اکثر تلویزیون ها وجود دارد اما تفاوت اصلی آن در تلویزیون 65P1E به رنگ های زنده و عمیق بر می گردد. این تلویزیون آنچنان کاربر را محو تصاویر خلاقانه می کند که گویی کاربر جزئی از تصویر است.

صدای 20 وات گوشنواز
تلویزیون های شیائومی از لحاظ صدا قابل احترام هستند اما به مراتب از خروجی کمتری نسبت به سایر مدل های مشابه در برندهای دیگر برخور دار هستند. صدا از طریق دو کانال و با خروجی 10 وات پدید می آید که به صورت کلی 20 وات را به گوش می رساند. جالب ترین بخش صدا در این تلویزیون به حالت فشرده سازی و بالا بردن 20 وات بر می گردد. امواج صدا به خوبی در کانال های مجزا قرار می گیرند تا خروجی بالاتر از حد معمول باشد. Dolby Audio یکی از این فناوری های صدا است که امکان فشرده سازی را فراهم می کند. وجود بلوتوث امکان اتصال موسیقی را به تلویزیون فراهم می سازد. همچنین شما با اتصال سینما خانگی و سایر موارد مشابه می توانید خروجی را بالاتر از آنچه که انتظار دارید، ارتقاء بخشید. DTS HD دیگر فرمت قابل پشتیبانی در این تلویزیون برای صدا است. اگر محتوایی که تماشا می‌کنید از یکی از این فناوری‌ها نیز پشتیبانی می‌کند، کیفیت صدا تا حد زیادی بهبود می‌یابد. برای سفارش گذاری و تهیه این تلویزیون با کارشناسان بانه می تماس حاصل فرمایید.

جمع بندی
آخرین حالتی که کاربر در هنگام خرید آن را می سنجد به قیمت تلویزیون بر می گردد. تلویزیون شیائومی 65P1E دارای قیمت مناسبی است و به صورت مستقیم به شما تقدیم می گردد. این تلویزیون با درخشش زیاد خود چند سالی در بازار در رتبه های اول فروش قرار گرفته است. فرصت را از دست ندهید و با ثبت سفارش محصول را طی چند روز کاری درب منزل تحویل بگیرید.

شرکت سازنده; شیائومی
کشور تولید کننده; چین
کشور منتاژ; چین
سری; P1E
مدل ;65P1E
اندازه صفحه نمایش ;65 اینچ
نوع صفحه نمایش تخت; LED
زاویه دید; 178 درجه
نرخ نوسازی تصویر(ایندکس) ;60 هرتز
کیفیت تصویر ;4k
وضوح تصویر; 3840x2160
محدوده دینامیکی بالا; ( HDR )
نسبت تصویر; 16.9
روشنایی; فوق العاده
سیستم بلندگو ;2 کاناله
توان هر بلندگو; 10 وات
مجموع قدرت خروجی صدا ;20 وات
سیستم عامل; اندروید
هوش مصنوعی; ندارد
حافظه داخلی; 8 گیگابایت
RAM 2 ;گیگابایت
وای فای; (WI-FI)
سری ساخت ;سری 2021
تعداد ورودی; HDMI 3
تعداد ورودی; USB 3
کامپوننت; (COMPONENT)
کامپوزیت;(Composite)
خروجی صوتی دیجیتال; (اپتیکال)
ورودی ;RF
برق مورد نیاز ;AC 100~240V 50~60Hz
سال ساخت; 2021
گیرنده دیجیتال
رنگ; مشکی
اندازه طول ارتفاع ;1458 × 86 × 840 میلی متر
گیرنده خارجی dvb
خاموش شده خودکار
پورت شبکه LAN
قابلت ظبط
قابل انتقال صدا تلویزیون به موبایل
پشتیبانی از; Apple Airplay
کابل ;VA
زبان; فارسی /انگلیسی
قابلیت پخش آهنگ با بلوتوث
قابلیت نصب برنامه
 
 

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است