فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

تلویزیون هیوندای 43 اینچ هوشمند مدل 43SX344

یکی از تلویزیون های اسمارتی که توسط شرکت هیوندای تولید و به بازار عرضه شده است ، تلویزیون هیوندای هوشمند مدل 43SX344 است . این تلویزیون با طراحی بسیار زیبایی به بازار عرضه شده است .

شرکت هیوندای
نام هیوندای را در جهان ، معمولا با تولیداتی مربوط به ماشین آلات شنیده ایم . اما چند سالی است که شرکت هیوندای لوازم خانگی نیز تولید می کند که می توان گفت در این زمینه موفق بوده زیرا این محصولات دارای کیفیت بالایی می باشند. علاوه بر آن ، طراحی های منحصر به فرد ، قیمت مناسب و کیفیت عالی باعث شده این شرکت ، تبدیل به برندی محبوب میان مردم شود.

تلویزیون هیوندای یک تلویزیون اسمارت یا هوشمند می باشد . این تلویزیون هوشمند با تلویزیون های معمولی چه تفاوتی دارد ؟ تفاوت عمده این است که شما می توانید از تلویزیون خود همانند گوشی موبایل خود استفاده کنید . به اینترنت متصل شوید . وبگردی کنید و از دنیای اینترنت لذت ببرید.

این تلویزیون دارای طراحی منحصر به فردی می باشد و دارای رنگ تمام مشکی است . اگر برای فضای تقریبا کوچک برای مثال فضاهایی که تا 80 متر هستند ، به دنبال تلویزیون می گردید ، تلویزیون هیوندای هوشمند بسیار برای شما مناسب است .

این تلویزیون 43 اینچی دارای وضوح بسیار خوبی در کیفیت تصاویر است ، این تلویزیون تصاویر را با کیفیت FULL HD و رزولوشن 1920*1080 برای شما به نمایش می گذارد.

همچنین تلویزیون هیوندای هوشمند مدل 43SX344 دارای دو اسپیکر 8 واتی است که صدایی 16 واتی تولید می کند. و دارای خروجی صدای Dolby Digital Plusاست .

در این تلویزیون هوشمند از سیستم DVB-T2 بکار گرفته شده که به شما امکان تماشای شبکه های دیجیتال داخلی را می دهد. این سیستم پیشرفته ترین سیستم گیرنده زمینی دنیا است.

برند:هیوندای

سایز صفحه:43 اینچ

تکنولوژی صفحه:LED

کیفیت تصویر:FULL HD

رزولوشن:1920*1080

رابط هوشمند:ANDROID 9

درگاه USB:2 عدد

درگاه HDMI:3 عدد

سایر ویژگی ها:WIFI, بلوتوث, درگاه LAN, مرورگر اینترنت, قابلیت ضبط تصاویر روی حافظه

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است