فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

تلویزیون ال جی 55QNED80

تلویزیون ال جی QNED80 سایز 55 یکی از تلویزیون های 2022 ال جی است. تلویزیون QNED80، یکی از ارزان ترین تلویزیون های گیمینگ ال جی با صفحه نمایش QNED و کیفیت تصویر 4K در سال 2022 می باشد. این محصول با مدل کامل 55QNED806QA مونتاژ اندونزی و مدل کامل 55QNED806QA مونتاژ مصر وارد بازار کشور ما شده است. این تلویزیون ممکن است در بازار به اشتباه جزو تلویزیون های سری 8 ال جی شناخته شود اما در واقع تلویزیون سری کیوند 80 ال جی می باشد. همچنین ممکن است برخی فروشگاه ها مدل این تلویزیون را به دلیل ناآگاهی و اطلاعات کم QNED806 یا 55QNED806 اعلام کنند که کاملا اشتباه است. تلویزیون پیش روی شما مشابه و هم رده با تلویزیون ال جی QNED81 و تلویزیون ال جی QNED82 می باشد و به جز تفاوت در رنگ و طراحی پایه فرق چندانی با هم ندارند. تلویزیون مذکور برای استفاده معمولی، تماشای حرفه ای فیلم و حتی اتصال به کنسول های نسل نهم و بازی کردن مناسب است. علاوه بر آن شما می توانید به لطف قابلیت Hotel Mode در این مدل، از آن به عنوان یک تلویزیون تجاری در هتل ها نیز استفاده نمایید. این تلویزیون مدل مشابهی در گذشته ندارد و در واقع ال جی آن را امسال برای اولین بار تولید و روانه بازار کرده است. البته می توان آن را مدل هم رده و ارتقا یافته تلویزیون ال جی NANO86 سال قبل در نظر بگیریم، با این تفاوت که صفحه نمایش QNED دارد.

همان طور که گفته شد تلویزیون ال جی کیوند 80 دارای صفحه نمایش QNED می باشد که ترکیبی از تکنولوژی های نانوسل و کوانتوم دات است. تلویزیون QNED ال جی 55QNED80 در مقایسه با تلویزیون های نانوسل معمولی ال جی تصاویر و صحنه ها را با رنگ های دقیق و طبیعی تری نمایش می دهد. این محصول برخلاف تلویزیون های QNED ال جی در سال گذشته نور پس زمینه Mini LED ندارد. ال جی برای کاهش هزینه های ساخت در این تلویزیون از نور پس زمینه Edge LED استفاده نموده است. در نتیجه افراد نسبت به سال قبل، با صرف هزینه کمتری می توانند تلویزیون کیوند بخرند. از طرفی حداکثر روشنایی و کیفیت تصویر این مدل به پای تلویزیون های QNED Mini LED ال جی نمی رسد. تلویزیون ال ای دی ال جی 55QNED80 دارای تکنولوژی Local Dimming از نوع Dimming Pro می باشد. تکنولوژی مذکور وظیفه کنترل نور پس زمینه تلویزیون را برعهده دارد و کنتراست تصویر لازم را ایجاد می کند. ال جی در این محصول از پنل IPS استفاده کرده است. پنل های IPS در مقایسه با پنل های VA به صورت ذاتی زاویه دید بهتری دارند اما در محیط های تاریک توانایی ارائه رنگ مشکی عمیق را ندارند. تلویزیون پیش روی شما صفحه نمایشی با عمق رنگ 10 بیت واقعی دارد. این مدل مجهز به تکنولوژی Wide Color Gamut از نوع Nano Color Pro و تکنولوژی Billion Rich Colors است و می تواند طیف گسترده ای از رنگ های زنده و واقعی را تولید و نمایش دهد. این تلویزیون صفحه نمایشی با رفرش ریت 120 هرتز دارد و به کمک تکنولوژی TruMotion 240 و Motion Pro می تواند صحنه های سریع و پر تحرک را به صورت صاف و روان به مخاطب ارائه دهد.

تلویزیون مذکور کیفیت تصویر 4K دارد و ال جی از نسل پنجم پردازنده آلفا 7 یا همان α7 Gen5 AI Processor 4K در آن استفاده کرده است. پردازنده نام برده شده به کمک هوش مصنوعی و تکنولوژی 4K Upscaler، نویز در تصاویر را حذف نموده و رزولوشن آن ها را ارتقا می بخشد تا همه چیز را در حد کیفیت تصویر 4K ببینید. تلویزیون 4K ال جی 55QNED80 دارای تکنولوژی Active HDR است و متاسفانه از فرمت Dolby Vision پشتیبانی نمی کند. البته این محصول از فرمت های HLG و HDR10 Pro پشتیبانی می کند و توانایی نمایش محتوا های HDR را دارد. این تلویزیون با برخورداری از تکنولوژی Dynamic Tone Mapping عمق محتوای HDR در حال نمایش را بهبود بخشیده و آن را با کیفیت بهتری به بیننده نمایش می دهد. این مدل دارای تکنولوژی AI Picture Pro است و کیفیت تصویر محتواهای در حال پخش را بهبود می بخشد تا آن ها را با کیفیت بهتری مشاهده کنید. همچنین به لطف قابلیت AI Genre Selection کیفیت صدا و تصویر محتوای در حال پخش با توجه به ژانر و نوع محتوای در حال پخش به صورت هوشمند بهینه و تنظیم می شود تا هر محتوایی را با بهترین کیفیت ممکن تجربه نمایید. تلویزیون مذکور مجهز به تکنولوژی Face Enhancing برای بهبود کیفیت چهره اشخاص در تصاویر و صحنه ها می باشد. همچنین تکنولوژی Text Upscaling نیز دارد که می تواند با تشخیص و بهبود وضوح متون در هر صحنه، آن ها را به صورت شفاف تر به بیننده نشان دهد. این محصول دارای سنسور نور و تکنولوژی AI Brightness Control می باشد در نتیجه می تواند با تشخیص میزان نور محیط، روشنایی صفحه نمایش تلویزیون را با توجه به شرایط نوری محیط به صورت هوشمند تنظیم نماید.

ال جی این مدل را به 4 پورت HDMI مجهز کرده است که تنها 2 پورت آن از نوع HDMI 2.1 می باشد. تلویزیون مذکور توانایی نمایش رزولوشن و کیفیت تصویر 4K@120Hz را دارد، در نتیجه علاوه بر کنسول های نسل هشتم برای اتصال به کنسول های نسل نهم (PS5 و Xbox Series X) نیز مناسب می باشد. این محصول قابلیت HGiG دارد و می تواند بخش های تاریک و روشن در صحنه بازی های HDR پشتیبانی شده را با جزئیات بیشتری به کاربر نشان دهد. این تلویزیون تکنولوژی های VRR و AMD FreeSync Premium دارد تا از مشکل بریده بریده شدن تصاویر (Screen tearing) هنگام بازی جلوگیری نموده و تجربه بهتری را برای کاربر رقم بزند. به لطف قابلیت Game Optimizer در تلویزیون مذکور می توانید به برخی از امکانات و ویژگی های گیمینگ موجود دسترسی داشته و آن ها را تنظیم کنید. همچنین داشبورد گیمینگ (Game Dashboard) نیز دارد تا هنگام بازی به برخی از ویژگی های گیمینگ دسترسی سریع داشته باشید. امسال ال جی با شرکت های انویدیا و گوگل مشارکت و همکاری کرد تا در نهایت سرویس های ابری بازی آنلاین شامل NVIDIA GeForce NOW و Google Stadia را به تلویزیون های 2022 خود (از جمله این محصول) اضافه نمود. شما می توانید بدون خرید کنسول بازی و تنها با پرداخت هزینه اشتراک سرویس های نام برده شده و داشتن اینترنت پر سرعت، مستقیم و به صورت اینترنتی در تلویزیون بازی کنید.

تلویزیون ال جی 55QNED80 دارای سیستم صوتی 2 کاناله شامل 2 بلندگوی 10 وات است و در مجموع توان و قدرت 20 وات را به مخاطب ارائه می دهد. تلویزیون مذکور تکنولوژی AI Sound Pro دارد و می تواند علاوه بر بهبود صداها، صدای فراگیر مجازی 5.1.2 کاناله را نیز تولید نماید تا از تماشای برنامه های مختلف در آن لذت بیشتری ببرید. همچنین این مدل قابلیت Dolby Atmos pass-through دارد و می تواند سیگنال صدای دالبی اتموس را از طریق پورت HDMI eARC به ساندبار یا سینمای خانگی سازگار انتقال دهد. به کمک تکنولوژی AI Acoustic Tuning، صدای این محصول با توجه به فاصله قرار گیری ریموت کنترل جادویی از تلویزیون و همچنین ابعاد محیط بهینه و تقویت می شود. این تلویزیون از تکنولوژی های صوتی HE-AAC، Dolby AC4، Dolby Digital و Dolby Digital Plus پشتیبانی می کند و می تواند هنگام پخش محتواهای سازگار، صدا ها را با کیفیت بهتری پخش نماید. این مدل دارای تکنولوژی LG Sound Sync است و می توانید آن را به صورت بی سیم یا با سیم به ساندبار یا سیستم صوتی ال جی سازگار متصل کنید. همچنین به لطف تکنولوژی Simultaneous Audio Output هنگام اتصال این تلویزیون به ساندبار یا سینمای خانگی از طریق کابل اپتیکال، می توانید صدای هماهنگ و قدرتمند تری را تجربه نمایید. الجی تلویزیون مذکور را به تکنولوژی Clear Voice Pro مجهز کرده که می تواند صدای گفتگوها را تقویت کند تا مخاطب صدای گوینده و دیالوگ ها را واضح تر بشنود. این محصول قابلیت Soundbar Mode Control دارد و شما می توانید حالت های صدای ساندبار ال جی متصل به تلویزیون را از طریق تلویزیون نیز تنظیم کنید. این مدل دارای قابلیت TV Sound Mode Share نیز می باشد و تنظیمات صدای تلویزیون، روی ساندبار سازگار متصل به تلویزیون از طریق کابل HDMI اعمال می شود. با استفاده از قابلیت Sound Share در این تلویزیون می توانید صدای موبایل را از طریق بلوتوث روی تلویزیون یا صدای تلویزیون را روی موبایل پخش نمایید.

تلویزیون هوشمند ال جی 55QNED80 دارای جدید ترین نسخه سیستم عامل webOS تا به امروز یعنی webOS 7 است. البته الجی این سیستم عامل را webOS 22 نام گذاری کرده است که می تواند نشان دهنده سال آن باشد. این نسخه از سیستم عامل webOS علاوه بر تغییرات ظاهری نسبت به قبل امکانات بیشتری نیز دارد. از جمله آن ها می توان به قابلیت ایجاد چندین پروفایل کاربری اشاره کرد تا اعضای خانواده بتوانند با پروفایل شخصی خود وارد شوند. این محصول ریموت کنترل جادویی مدل MR22GN دارد که دارای NFC می باشد در نتیجه می توانید از قابلیت Magic Tap در آن استفاده نمایید. متاسفانه این تلویزیون فاقد میکروفون داخلی است و برای استفاده از جستجوی صوتی (LG Voice Search) می بایست حتما از میکروفون تعبیه شده در ریموت کنترل استفاده کنید. تلویزیون مذکور دارای هوش مصنوعی ال جی (ThinQ AI) است و از اینترنت اشیا (IoT) پشتیبانی می کند. کاربران می توانند با استفاده از داشبورد هوشمند تلویزیون (Home Dashboard)، سایر دستگاه های متصل به تلویزیون و لوازم خانگی هوشمند متصل به یک شبکه را مدیریت و کنترل نمایند. همچنین با نصب برنامه LG ThinQ روی تلفن هوشمند (اندروید و iOS)، می توانید از طریق موبایل خود و بدون نیاز به کنترل از راه دور، تلویزیون را کنترل کنید. این مدل قابلیت اتصال به موبایل های هوشمند (آی او اس و اندرویدی) را دارد و شما می توانید علاوه بر اشتراک گذاری محتوا از موبایل روی تلویزیون، تصویر صفحه نمایش موبایل هوشمند خود را نیز روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون منتقل کرده و مشاهده نمایید. این محصول دارای قابلیت Multi View می باشد و می توانید 2 تصویر از 2 ورودی مختلف را به صورت هم زمان در آن تماشا نمایید. به کمک قابلیت Room to Room Share می توانید در صورت داشتن دو تلویزیون سازگار ال جی، شبکه های تلویزیون ال جی دیگر که در داخل شبکه است را روی تلویزیون مذکور پخش کنید. این تلویزیون امکانات و ویژگی های بیشتری دارد که می توانید با مراجعه به بخش مشخصات فنی محصول آن ها را مشاهده نمایید.

طراحی تلویزیون 55 اینچ ال جی QNED80 شبیه به تلویزیون های کیوند سال گذشته است و ظاهر شیک و زیبایی دارد. الجی از زبان طراحی "3 Sided Cinema Screen" در این مدل استفاده کرده است. به لطف این نوع طراحی، در 3 طرف صفحه نمایش تلویزیون شاهد حاشیه های باریک تری هستیم تا بیننده بهتر بر روی محتوای در حال پخش راحت تر تمرکز نماید. پایه های این تلویزیون به صورت 2 شاخه یا هشتی شکل هستند و در ساخت آن ها از پلاستیک و فلز استفاده شده است. متاسفانه پایه های این محصول برخلاف سایز بزرگ تر خود تنها در 1 حالت قرار می گیرند. ال جی در پشت پایه های این تلویزیون، شیارهایی برای عبور کابل تعبیه کرده است تا بتوانید کابل ها را از پشت پایه ها عبور داده و به اصطلاح مخفی نمایید. علاوه بر آن گیره مدیریت کابل نیز در بسته بندی محصول وجود دارد تا کاربر بتواند به کابل های متصل به تلویزیون نظم بیشتری ببخشد. تلویزیون مذکور دارای کابل برق 3 شاخه می باشد و برای وصل کردن آن به پریز، نیاز به تهیه تبدیل 3 به 2 دارید. این تلویزیون از پایه گالری ال جی (Gallery Stand) پشتیبانی می کند که می بایست به صورت جداگانه خریداری شود.

در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون ال جی QNED80 سایز 55 اینچ محصول 2022 در فروشگاه سلام بابا را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن با قیمت ارزان، گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین سلامت و اصالت کالا به صورت مستقیم از بانه اقدام نمایید. اگر به دنبال تلویزیون بهتری هستید ما تلویزیون ال جی QNED85 را به شما پیشنهاد می کنیم که کیفیت تصویر بهتری دارد و برای استفاده خانگی، تماشای حرفه ای فیلم و بازی کردن یا حتی استفاده در هتل ها گزینه مناسب تری است. اما اگر می خواهید کمتر هزینه کنید، بهتر است که به سراغ تلویزیون ال جی QNED7S بروید که کیفیت تصویر پایین تری دارد و برای استفاده روزمره و تماشای حرفه ای فیلم و حتی استفاده در هتل ها مناسب است.

":"

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است