فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

تلویزیون ال ای دی هوشمند ال‌ جی مدل 55NANO846

تلویزیون 55NANO846 از سری 

نمایش رنگ به‌صورت خالص
رنگ‌های خالص (Pure Colors) به صحنه‌ها جانی دوباره می‌بخشند. هر رنگ درست مانند رنگ اصلی در طبیعت جلوه می‌کند. برای درک درست‌تر از این فناوری می‌توانید رنگ سبز را در نظر بگیرید که در تلویزیون‌های متداول در ترکیب با طول موج‌های دیگر مانند زرد یا آبی دچار محوشدگی و افت کیفیت می‌شود منتها تکنولوژی نانوسل به طرز چشمگیری این محوشدگی را ناپدید می‌کند. ضمناً از طیف گسترده رنگ (Wide Color Gamut) نیز پشتیبانی می‌شود.

فناوری نانوسل در سال 2023
تلویزیون 55NANO846 از سری 

پردازنده قدرتمند α5 Gen5 AI Processor 4K
موتور پردازشگر تصویر در تلویزیون‌ها نشان دهنده کیفیت تصاویر است و با شناختن عملکرد این موتور پردازنده می‌توانید درک کنید تلویزیون شما تا چه اندازه توانایی در ایجاد صدا و تصویر باکیفیت دارد. تلویزیون 55NANO846 ال‌جی از موتور پردازشگر α5 Gen5 AI Processor 4K برای پردازش تصاویر بهره می‌برد و این در پردازشگر بر پایه هوش مصنوعی عمل کرده و کیفیت تصویر و صدا را افزایش خواهد داد و تصاویری با کیفیت 4K را به نمایش درمی‌آورد. این تصاویر بهترین کیفیت و وضوح را دارند و جزییات تصویر به راحتی قابل دستیابی است. این پردازشگر محتوای اصلی را تجزیه و تحلیل خواهد کرد و تمامی ویژگی‌های تصویر را در حالتی بهینه قرار می‌دهد؛ کنتراست، روشنایی، وضوح و رنگ‌ها در بهترین حالت خود هستند و تصویر از همه نظر بهینه شده است و محتوای شما با وجود این کیفیت و وضوح عالی قابل درک خواهد بود. هر آن‌چه از یک تصویر باکیفیت انتظار دارید به کمک تلویزیون 55NANO846 قابل دستیابی است و موتور پردازشگر α5 Gen5 AI Processor 4K تضمین خواهد کرد تا شما را در دنیای تصویر و صدا غرق کند.

تلویزیون نانوسل هوشمند ال جی
به کمک تلویزیون 55NANO846 تجربه دیداری شما به بعد جدیدی ارتقا پیدا خواهد کرد و با وجود رنگ‌های خاص و کیفیت 4K در تصویر، جزییات بسیاری در دسترس شما قرار خواهند گرفت. این کیفیت عالی به دلیل وجود روشنایی و کنتراست بهینه است و علاوه بر موتور پردازشگر و فناوری نانوسل، هوش مصنوعی با تجزیه و تحلیل تصویر و محیط بهینه‌ترین حالت روشنایی را در تصویر ایجاد خواهد کرد. 

اندازه صفحه ی نمایش 55 اینچ
نوع صفحه نمایش تخت
رزولوشن تصویر 4K-UHD
رزولوشن 2160 × 3840 پیکسل
نور پس زمینه کیبورد Edge LED
نسبت تصویر 16:9
HDR HDR10 Pro - HLG
پخش سه بعدی ندارد
سایر ویژگی های محصول نرخ فریم متغیر (VVR) - نرخ فریم بالا (HFR) - حالت تاخیر پایین خودکار (ALLM) - هوش مصنوعی اختصاصی تنظیم کیفیت تصاویر - پشتیبانی از AMD FreeSync - حالت مخصوص بازی (Game Optimizer) - فناوری NanoCell و NanoColor
اسپیکر 2 کاناله
تعداد بلندگوها 2 بلندگوی 10 وات
سیستم صوتی 20 وات
خروجی صداAUDIO OUT رو به پایین
استانداردهای صوتی Dolby Atmos - Dolby Digital
سایر ویژگی ها پخش موسیقی از طریق بلوتوث - هوش مصنوعی اختصاصی تنظیم صدا - صدای شفاف و فراگیر نرم‌افزار
سایر ویژگی ها مجهز به هوش مصنوعی LG AI ThinQ - تشخیص هوشمند دستور صوتی - تبدیل کلام به متن (SST) - جستجوی صوتی ال‌جی - کنترل جادویی یا Magic Remote - فروشگاه محتوای ال‌جی - جستجوی فایل از طریق شبکه - پخش‌کننده‌ی موسیقی - تله تکست - امکان ضبط برنامه‌های تلویزیونی - ماشین زمان - حالت صرفه‌جویی انرژی - قابلیت LG Sound Sync برای اتصال راحت و بی‌سیم سینمای خانگی، ساندبار و... - راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها (EPG) - امکان ایجاد محدودیت برای برخی شبکه‌ها - سازگار با دستیارهای گوگل و آمازون الکسا
تعداد درگاه‌هاي USB 2
تعداد درگاه هاي HDMI 4
Wi-Fi دارد
بلوتوث نسخه 5.0
درگاه ارتباطی دارد
ورودی آنتن دارد
خروجی صدای دیجیتال دارد
خروجی هدفون دارد
گیرنده دیجیتال ATSC/ClearQAM
حسگر نور محيطي دارد
DLNA دارد
رنگ های موجود مشکی
ابعاد تلویزیون با پایه 1452x911x336 سانتی‌متر
وزن تلویزیون با پایه 26.2 کیلوگرم
نوع پایه وسط و هلالی شکل
مصرف برق کمتر از 0.5 وات
اقلام همراه ریموت کنترل جادویی - کابل برق - دفترچه راهنما

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است