فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

تلویزیون ال جی 50UP7550

تلویزیون ال جی 50UP7550 یکی دیگر از اسمارت تی وی های موجود در بازار می باشد که با امکانات هوشمندی که دارد می تواند پاسخگو نیاز افراد در طولانی مدت باشد. امروزه تلویزیون ها علاوه بر یک نمایشگر بودن، دارای کارایی بالایی هستند که بسیاری از کارها را برای کاربران آسان کرده اند. با سیستم عامل هوشمند WebOS توانایی اتصال به اینترنت را دارا می باشد که از طریق آن می توانید به مرورگر وب بپردازید. همچنین یکی از جذاب ترین ویژگی تلویزیون های هوشمند امروزی، برخوردار بودن از قابلیت ThinQ است که به وسیله ی این فناوری خانه ی خود را به خانه ای مدرن تبدیل کنید. با طراحی لطیفی و بی نقصی که دارد، زیبایی را به محیط زندگی شما می بخشد.

 پایه های شاخه ای در دو طرف محصول مستحکم بودن آن را روی هر سطحی تضمین می کنند و همچنین رنگ مشکی آن با اکثر خانه ها هم خوانی می کند. تصویر فوق العاده با کیفیت فورکی نظر هر کاربر را به به سمت خود جذب می کند به گونه ای که وقتی مشغول نگاه کردن به تلویزیون هستید، تصویری چنان طبیعی را مشاهده می کنید انگار خود در صحنه حضور دارید. با داشتن پردازنده ی Quad Core Processor 4K تمام تصاویر را به سرعت و با دقت بالا ویرایش می کند و از ناخالصی های تصویر پاک می کند. از دیگر فناوری های تصویر می توانیم به HDR, HDR10, HDR10PRO اشاره کنیم که باعث افزایش کنتراست تصویر و دامنه ی رنگ بندی در تصویر می شود.

تلویزیون ال جی 50UP7550 سیستم صوتی 2.0 کاناله است که از هر کانال آن 10 وات صوت خارج می شود، یعنی در کل دارای توان خروجی 20 وات می باشد که برای این محصول با سایز 50 اینچ مناسب است. ال جی با قرار دادن راه های تعامل زیاد در نمایشگر این امکان را در اختیار کاربران خود قرار داده است تا با هر وسیله ای که بخواهند، بتوانند با تلویزیون در ارتباط باشند. درگاه های ارتباطی مانند HDMI, بلوتوث, USB و LAN همچنین با برخوردار بودن از کابل نوری و دیجیتال می توانید انواع دستگاه را به UP7550 متصل کنید. با ما همراه باشید تا در ادامه به توضیح کامل این محصول بی نظیر بپردازیم.

مدل: 50UP7550
سال تولید : 2021
کشور سانده: مصر
کیفیت تصویر: 4K UHD
رزولوشن: 2160*3840
رفرش ریت : 60 هرتز
پردازنده : Quad Core Processor 4K
سیستم عامل : WebOS
پشتیبانی از : HDR و HDR10PRO
ارتقای تصویر با: 4K Upscaling
فناوری : Image Enhancing
قابلیت تصویر: LG Local Contrast
دارای : HGIG Mode
حالت های تصویر: 9 حالت مختلف
سیستم صوتی: 2.0 کاناله
سیستم صوتی : 2 کاناله
بلندگوهای : Down Firing
فناوری : Clear Voice
قابلیت : LG Sound Sync
Bluetooth Surround Ready: دارد
هوش مصنوعی : ThinQ
قابلیت اتصال به وای فای : دارد
فناوری های : Apple Homeki و Airplay2
مجهز به برنامه ی : LG Store
دارای فناوری : Sports Alert
قابلیت : FILMMAKER MODE
دارای درگاه های : HDMI و USB
قابلیت اتصال با : بلوتوث
سایز های تلویزیون : 43, 50, 55, 65, 75

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است