اتو بخار تفال مدل FV3965

اتو بخار تفال مدل FV3965 از سری اتوهای پیشرفته و زیبا با کارایی های فراوان است، که یکی از قابلیت های آن تنظیم بخار با نوع لباس که بهترین عملکرد را انتخاب کرده و آماده اتو کشی میشود، دارای سیستم (AUTO OFF) ;I در صورت ترک کردن میز اتو پس از چند ثانیه به صورت خودکار خاموش میشود، اتو تفال FV3965 از موتور پر قدرت 2400 وات بهره میبرد که به سرعت گرم شده و آماده اتو کشی میشود، میزان بخار پیوسته 35 گرم در دقیقه، بخار دهی لحظه ای حداکثر 145 گرم در دقیقه (تمامی چروکهای با عمق زیاد را از بین برده)، سیستم ضد چکه (آب به بیرون راه پیدا نمیکند و لباس در حین اتو کردن خیس نمیشود)، حجم مخزن اتو تفال 270 میلی لیتر، که قابل رویت میزان آب است، این دستگاه که ساخت کشور فرانسه میباشد فوق العاده حرفه ای و زیبا است.

اتو کشیدن یک فعالیت ضروری هفتگی برای افراد بسیاری به شمار می رود پس یک اتوی خوب با کارکرد مناسب می تواند زحمت اتو کشیدن را برای شما هموار­تر سازد، اتو بخار «تفال» مدل «FV3965»  یکی از سری­ اتو­ بخارهای هوشمند و پیشرفته کشور فرانسه است که طراحی زیبا، موتور قدرتمند و کیفیت بالای آن باعث شده است که مدلی پر فروش و پر طرفدار باشد.

وزن اتو

وزن یکی از پارامترهای مهم و قابل توجه در کیفیت اتوکشی است این مدل اتوبخار ۱.۳ کیلوگرم وزن دارد که وزنی بسیار ایده آل و مناسب است، ذکر این نکته لازم است که اتوی سبک را به طور کلی نمی توان اتوی خوبی دانست زیرا اگرچه سبک بودن اتوبخار، جا به جا کردن آن را برای دستانتان راحت تر می سازد اما اتو بخار با وزن خود روی پارچه می تواند حرکت کند و سنگینی آن عاملی مؤثر برای صاف شدن چین و چروک­های لباس است.

قدرت عملکرد اتو
توان کارکردی اتو بخارها یکی دیگر از ویژگی های حائز اهمیت به هنگام خریدن اتوبخار می باشد پس به این نکته توجه داشته باشید که هر چه وات اتو بخار بیشتر باشد سرعت داغی اتو بخار بالاتر و زمان اتوکشی کمتر خواهد بود. موتور پرقدرت این اتو بخار با توان 2400 وات این امکان را به وجود آورده است که صرفاً در چند ثانیه اتوبخار را به دمای کارکردی برساند و بخاردهی اتوبخار در حالت پیوسته به 35 گرم در دقیقه می رسد.

کفی دستگاه و جنس آن
کفی این نوع اتو بخار از جنس دوریلیوم است، دوریلیوم نوعی کفی سرامیکی برای اتوبخارها است که باعث می شود اتو به لباس­های پلاستیکی (پارچه­هایی که از جنس پلی­استر) هستند، نچسبد که این امر موجب سالم ماندن بافت پارچه می شود. از دیگر قابلیت های اتو بخار کفی از جنس دوریلیوم می توان به این اشاره کرد که اتو حرکتی آرام و نرم روی سطح پارچه‌ دارد و به راحتی می تواند چین و چروک‌های درشت و ریز پارچه را محو سازد.

سیستم بخاردهی اتو
این اتوبخار مجهز به سیستم بخاردهی (پیوسته و لحظه‌ای) است که بخاردهی لحظه ای این امکان را فراهم آورده است تا اتوبخار حداکثر 145 گرم در دقیقه بخاردهی کند و اتو با فشار ناگهانی بخار در حجم بالا، می تواند در کمترین زمان ممکن چین و چروک‌های عمیق و زیاد لباس ها را برطرف سازد، بخاردهی پیوسته در حین اتو کردن، با مقدار ۳۵ گرم در دقیقه به صورت پیوسته، بخار ایجاد می کند این سیستم بخاردهی اتو برای لباس هایی که قسمتی از آنها چروک زیادی دارد، بسیار مناسب است.

دستگاه قطع اتوماتیک
اتو بخار تفال مدل FV3965 این امکان را برای شما به وجود آورده است که اگر چند دقیقه به اتو دست نزنید اتو به صورت خودکار قطع می شود. پس اگر اتو بخار را در حالت افقی رها کنید عملکرد آن کاملاً متوقف می‌شود و اگر بعد از 8 دقیقه در حالت عمودی از این دستگاه استفاده نکنید، به طور خودکار خاموش می شود.

ظرفیت مخزن آب اتو بخار تفال
همه اتو بخارها دارای یک ظرفیت مخزن آب هستند که هر چه مقدار ظرفیت مخزن آب اتو بخارها بیشتر باشد آن دستگاه کیفیت مناسب و خوبی دارد که مخزن آب اتو بخار تفال مدل FV3965 با گنجایش 270 میلی‌لیتر طراحی شده است و ظاهر مخزن آب به شکل نیمه‌شفاف کاملاً قابل رویت است که این امر موجب شده است تا از میزان آب باقی‌مانده‌ در دستگاه به راحتی آگاهی یابید.

سیستم ضد چکه
سیستم ضدچکه در این اتو منجر به این شده است که آب اضافی از کناره‌ها و زیر اتو روی لباس ریخته نشود و آن را خیس نسازد.

امکان تمیزسازی خودکار کفی
از مزایای قابل توجه این نوع دستگاه می توان به امکان تمیزسازی خودکار کفی آن اشاره کرد که این امر مانع از مسدود شدن منافذ اتو می شود؛ همچنین متضمن کیفیت و کارکرد این دستگاه برای مدت زمان طولانی می شود.

قابلیت اسپری آب
قابلیت اسپری آب این امکان را به وجود آورده است که به راحتی چروک های سمج از بین بروند و بتوان اتوکشی را به راحت ترین شکل ممکن انجام داد.

قابلیت از بین بردن آلودگی های ویروسی و میکروبی
ویژگی بخار­­دهی پیوسته در این سیستم اتو بخار تفال مدل FV3965 باعث شده است که تمام بخش های لباس هنگام اتو کردن در معرض بخار قرار بگیرند و از وجود هر گونه آلودگی­های ویروسی، میکروبی و قارچی به راحتی پاک شوند.

نماندن رد اتو و براق شدن لباس ها
این نوع اتو بخار تفال مدل FV3965 منجر به باقی ماندن رد اتو و براق شدن لباس ها نمی شود پس شما شاهد خراب شدن ظاهر لباس های خود نخواهید بود. کیفیت بالا، کارایی زیاد و عمر طولانی اتو بخار تفال باعث شده است افراد بسیاری خواهان خرید این دستگاه باشند شما می توانید این دستگاه را همراه با گارانتی معتبر از شرکت دومینو کالا با قیمتی مناسب و ارزان خریداری نمایید.

 

برند :تفال
ساخت کشور :فرانسه
رنگ :سبز
لوازم همراه :پیمانه آب
توان مصرفی :2400 وات
سیستم ضد چکه :دارد
جنس بدنه :پلاستیک
محفظه برای نگهداری سیم برق :ندارد
قطع کن خودکار :ندارد
نوع دستگاه :اتو بخار دستی
حالت ECO :ندارد
سایر ویژگی ها :تنظیم بخار و دما به صورت اتوماتیک, نشانگر آماده به کار شدن
سیستم ضد رسوب :Anti-Calc
میزان مخزن آب :270 میلی لیتر
بخاردهی مداوم :35 گرم در دقیقه
بخاردهی انبوه :145 گرم
بخار عمودی :دارد
نشانگر خالی بودن مخزن آب :ندارد
پر کردن آب در حال استفاده :دارد
جنس کف اتو :Durilium Airglide (دوریلیوم، سرامیک)
مخزن ضد رسوب :ندارد
اسپری کردن آب:دارد
قابلیت تنظیم درجه حرارت مناسب هر پارچه :دارد

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است