فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

اپیلاتور فیلیپس BRE225

گارانتی 18 ماه گارانتی قطعات شرکت مدیا سرویس

زمان تحویل : 5-7 روز کاری

قیمت :


1,610,000 تومان

تعداد :

اپیلاتور فیلیپس BRE225 را می توان جزو یکی از محصولات پر کاربرد برای خانم ها تلقی کرد. که به وسیله ی آن می توان به خوبی مو های پا، دست و بدن را اصلاح کرد و پوستی صاف و یک دست و زیب داشت. حتی می توان مو های ضخیم را نیز به خوبی به وسیله ی این محصول اصلاح کرد. رنگ بندی این اپيلاتور سفید و بنفش می باشد که جذابیت بسیار بالایی دارد و در میان بانوان جزو رنگ های پر طرفدار می باشد. جنس بدنه ی این محصول هم از پلاستیکی مقاوم ساخته شده است که کاملا با دوام است. در برابر هر گونه ضربه، خط و خش و… مقاومت دارد و آسیبی نمی بیند.

تیغه های موچین این اپيلاتور استیل ضد زنگ هستند و تعداد آن ها هم به 20 عدد می رسد. که با قدرت هر چه تمام تر به اصلاح مو ها می پردازند و به مرور موجب می شوند تا مو ها نرم تر و کم پشت تر شوند. تیغ های این محصول قابلیت شستشو دارند اما به هیچ وجه از خود محصول نمی توانید در زیر دوش استفاده کنید و حتی الامکان نیز باید روی پوست خشک این اصلاح صورت بگیرد.

بررسی اپیلاتور فیلیپس BRE225

سرعت: تعداد سرعت این دستگاه دو سرعت می باشد که قابلیت تنظیم دارد و شما می توانید بر حسب سلیقه و نیازی که آن لحظه دارید، سرعت مد نظر خود را انتخاب کنید.
منبع تغذیه: این ايپلاتور با کمک جریان مستقیم برق کار می کند و کارکرد آن هم به صورت با سیم می باشد و به همین منظور تنها در جا هایی قابل استفاده است که به پریز برق دسترسی وجود داشته باشد.
تیغه گار محافظ پوست: تیغ های این دستگاه دارای محافظ پوست هستند و به همین سبب نیز اصلا آسیبی به پوست نمی رسانند و موجب حساسیت نمی شوند.

برند :فیلیپس

ساخت کشور :بوسنی

رنگ :سفید بنفش
مشخصات فنی
لوازم همراه :آداپتور, برس تمیز کننده تیغه ها
جنس بدنه :پلاستیک
نمایشگر :ندارد
جنس تیغه ها: استیل ضد زنگ
تنظیمات سرعت :2 دور سرعته
نوع باتری :ندارد
مدت زمان کافی برای شارژ کامل :ندارد
نوع مصرف :اپیلاتور
تکنولوژی اصلاح :اپیلاتور
تعداد شانه :1 سری
مدت استفاده پس از شارژ :ندارد
نشانگر وضعیت شارژ باتری :ندارد
شارژ سریع :ندارد
استند شارژ :ندارد
قابلیت شستشوی تیغه ها :دارد
ضد آب :ندارد
خط زن :ندارد
اصلاح تر و خشک :ندارد
اصلاح موهای ضخیم :دارد
اصلاح با شماره صفر :ندارد
کیف مسافرتی :ندارد
منبع تغذیه :انرژی برق مستقیم
تعداد موچین :20 عدد

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است

محصولات مشابه