آبمیوه گیری براون مدل J300

آبمیوه گیری براون J300  یکی از محصولات جدید ارائه شده توسط کمپانی آلمانی Braun می باشد بدلیل بهره مندی از موتور پرقدرت کیفیت ساخت بالا در کنار طراحی زیبا می تواند یک انتخاب ایده آل و مقرون به صرفه برای تجهیز آشپزخانه ی شما باشد. این محصول نیز جزو دسته آبمیوه گیری های تک کاره قلمداد می شود و دارای بدنه ای از جنس استیل و پلاستیک است که مقاومت مطلوبی را در مقابل ضربه به این دستگاه بخشیده است.

از دیگر مشخصاتآبمیوه گیری براون J300 می‌توان به قابلیت تنظیم سرعت به دو حالت، فن‌آوری ضد چکه، فیلتر قابل شستشو، قابلیت شستشوی لوازم جانبی در ماشین ظرف‌شویی، دارای دهانه ضد زنگ و بدنه‌ ی یکپارچه مشکی اشاره کرد. همچنین این محصول به یک موتور قدرتمند 800 وات هم مجهز است.
به دلیل قطر مناسب دهانه ی وروردی می توان به آسانی حتی تکه های بزرگی از میوه ها را برای فرآینه آبگیری به سمت تیغه ها هدایت کرد. تیغه هایی که تماما از جنس استیل ساخته شده و باعث می شود تا آبمیوه شما به بوی نامطبوع برخی از آلیاژهای فلزی دچار نشوند. همچنین این تیغه در مقابل رطوبت و زنگ زدگی بسیار مقاوم است.

یکی دیگر از امکاناتی که در تمام دستگاه‌ های آبمیوه‌ گیری وجود دارد قابلیت تنظیم سرعت است که می‌تواند از 1 تا 5 متغیر باشد. در برخی از محصولات قابلیت تنظیم سرعت وجود ندارد اما در برخی دیگر با توجه به رده کالا می‌تواند تا 5 حالت قابل تغییر و تنظیم باشد. آبمیوه‌ گیری تک‌ کاره براون در دسته محصولاتی قرار می‌گیرد که می‌توان سرعت آن را در 2 حالت مختلف تنظیم کرد و در هر حالتی از کارایی آن بهره برد.

 

کارکرد : تک کاره
جنس بدنه : پلاستیک
مخلوط کن : ندارد
آسیاب : ندارد
مخزن تفاله : دارد
تنظیمات سرعت : دارد
تعداد تنظیمات سرعت : 2 سرعته
جنس تیغه : استیل ضدزنگ
سایز دهانه ورودی : 75 میلی متر
گنجایش مخزن آبمیوه گیری : 2 لیتر
سیستم ضد چکه : ندارد
پایه ضد لغزش : دارد
سوییچ ایمنی : دارد
طول سیم : 1 متر
دهانه ورودی بزرگ میوه های کامل : دارد
اقلام همراه : دفترچه راهنما

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است