فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

ماشین لباسشویی سامسونگ 8KG مدل WW80J5446FX

با پیشترفت های روزافزون تکنولوژی و پدیدار شدن دستگاه ها و اختراعات جدید، در زمینه تامین رفاه بشر، روش های نظافت و پاکیزگی نیز دگرگون شده و دستگاه های جدید، جای روش های سنتی و قدیمی را گرفتند. دستگاه های ماشین لباسشویی جزو ملزومات خانه های امروزی برای شستن لباس ها، پارچه ها و ملحفه ها بوده که تاثیری عالی در صرفه جویی زمان افراد خانواده، جلوگیری از تلف شدن انرژی فیزیکی و راحتی فوق العاده آن و علاوه بر این، تاثیری بی نظیر در صرفه جویی آب دارد. ماشین لباسشویی سامسونگ مدل WW80J5446FX دارای گنجایش 8 کیلوگرم و یکی از تولیدات با کیفیت این برند بزرگ بوده که در دو رنگ نقره ای و سفید به تولید می رسد. این دستگاه دارای دور موتور 1400 دور در دقیقه بوده که در حالت خشک کن به این میزان می رسد. بدنه ای فلزی ، زیبا و در عین حال طراحی ساده و دلنشینی داشته و برای آن دکمه های مکانیکی و صفحه نمایش ال ای دی تعبیه شده است. دارای 14 برنامه شستشوی پیش فرض بوده که از طریق ولوم چرخشی دستگاه، می توان متناسب با جنس پارچه ها و شدت تمییزی و کثیفی آنها، برنامه مورد نظر را انتخاب کرد. ماشین لباسشویی W80 دارای فناوری جالب توجه Eco Bubble Cleaning بوده و می تواند با استفاده از قابلیت حباب سازی درام ، نفوذ بسیار زیادی در الیاف پارچه ها  داشته و باعث تمییزی عالی و نهایت پاکیزیگی در آن شود . این کار باعث شده تا ریزترین و سرسخت ترین ذرات لکه و غبار از پارچه ها  برداشته شده و صرفه جویی زیادی هم در مصرف آب و هم در مصرف برق انجام شود. در نتیجه حتی در دماهای پایین و بدون نیاز به آب گرم، پارچه ها و لباس ها ، به پاکیزیگی کامل برسند. سامسونگ نهایت تلاش خود را کرده تا بیشترین پاکیزگی را بدست آورده و در عین حال راندمان مصرف انرژی را پایین نگه دارد.  ماشین لباسشویی سامسونگ، مجهز به موتور اینورتر دیجیتال بوده در نتیجه دارای طول عمر زیاد بوده و می توان تا 20 سال از این موتور بدون افت کیفیت استفاده کرد. سامسونگ برای تضمین کیفیت این لباسشویی، ضمانت 10 ساله خود برای موتور اینورتر دیجیتال را  در نظر گرفته است. موتور اینورتر دیجیتال علاوه بر دوام بالا، دارای تولید صدای بسیار کم به میزان 49 دسیبل هنگام شستشو و 74 دسیبل هنگام خشک کن می باشد. در نتیجه به وقت کار دستگاه، محیطی ساکت و آرام در خانه شما ، به وجود می آید. موتور اینورتر علاوه بر قابلیت سایلنت بودن آن، دارای راندمان بسیار پایین انرژی بوده تا جایی که دارای رده مصرف انرژی +++A می باشد و در نتیجه هزینه های سالانه خانوار را به شکل محسوسی پایین می آورد.

این دستگاه دارای قابلیت Bubble Soak بوده که به شکل یک گزینه انتخابی بر روی صفحه نمایش نمایش وجود داشته و می توان آن را به چرخه شستشوی دستگاه اضافه کرد. با استفاده از این قابلیت سخت ترین لکه ها و مقاوم ترین آن نیز از بین خواهد رفت. تکنولوژی Bubble Soak می تواند حباب های فعال درست کرده تا به لایه های الیاف پارچه نفوذ کرده و تمییزی دو چندان را به شما تقدیم کند. یکی از مشکلات همیشگی ماشین های لباسشویی، ماندن و انباشت مواد شوینده در کشوی ریختن این مواد است. در بسیاری موارد، درصدی از مواد شوینده در محفظه باقی مانده که پس از چندبار استفاده از دستگاه، این مواد زیاد شده و باید با دردسر زیادی آن را تمیز کرد. کشوی مخصوص مواد شوینده، دارای قابلیت تمییزکنندگی خودکار بوده تا هیچ شوینده ای در این محفظه باقی نماند. با وجود سیستم جدید آب رسانی و شستشو، می توان انتظار داشت که آخرین ذرات مواد شوینده نیز، شسته شده و آب آن را با خود به داخل درام دستگاه، ببرد. این دستگاه دارای قابلیت Bubble Soak بوده که به شکل یک گزینه انتخابی بر روی صفحه نمایش نمایش وجود داشته و می توان آن را به چرخه شستشوی دستگاه اضافه کرد. با استفاده از این قابلیت سخت ترین لکه ها و مقاوم ترین آن نیز از بین خواهد رفت. تکنولوژی Bubble Soak می تواند حباب های فعال درست کرده تا به لایه های الیاف پارچه نفوذ کرده و تمییزی دو چندان را به شما تقدیم کند. یکی از مشکلات همیشگی ماشین های لباسشویی، ماندن و انباشت مواد شوینده در کشوی ریختن این مواد است. در بسیاری موارد، درصدی از مواد شوینده در محفظه باقی مانده که پس از چندبار استفاده از دستگاه، این مواد زیاد شده و باید با دردسر زیادی آن را تمیز کرد. کشوی مخصوص مواد شوینده، دارای قابلیت تمییزکنندگی خودکار بوده تا هیچ شوینده ای در این محفظه باقی نماند. با وجود سیستم جدید آب رسانی و شستشو، می توان انتظار داشت که آخرین ذرات مواد شوینده نیز، شسته شده و آب آن را با خود به داخل درام دستگاه، ببرد. ماشین لباسشویی سامسونگ مدل WW80J5446FX دارای قابلیت اتصال بی سیم به WiFi بوده و می توان از طریق تلفن همراه و نرم افزار مخصوص نصب شده بر روی آن به دستگاه متصل شد. در نتیجه امکان شناسایی و بررسی کامل عیب های احتمالی دستگاه در چند ثانیه وجود داشته تا سیستم هوشمند سامسونگ بتواند عیب یابی خود کار را آغاز کند.

مشخصات کلی:

  • نوع مخزن درب از جلو
  • سرعت چرخش موتور 1400
  • لوله ورودی آب سرد و گرم
  • صفحه نمایش
  • توضیحات صفحه نمایش LED
  • وزن 61 کیلوگرم
گنجایش و ابعاد
  • ظرفیت دیگ 8 کیلوگرم
  • پهنا 600 میلیمتر
  • عمق 550 میلیمتر
  • ارتفاع 850 میلیمتر
  • زاویه باز شدن درب 171
  • جهت بازشدن در به سمت چپ
مصرف انرژی
  • رتبه انرژی +++A
سایر مشخصات
  • اضافه کردن لباس حین کار
  • بخارشو
  • قفل کودک
  • سایر ویژگی‌ها دارای 14 برنامه شستشو-قابلیت شستشوی سریع -دارای سیستم عیب یابی خودکار- قابلیت فناوری حباب ساز(Eco bubble)-

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است