فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

یخچال فریزر ال جی مدل 682

گارانتی 18 ماه گارانتی قطعات شرکت مدیا سرویس

زمان تحویل : 5-7 روز کاری

قیمت :


4,800,000 تومان

تعداد :

معرفی کلی یخچال 20 فوت بالا پایین ال جی مدل 682
یخچال 20 فوت بالا پایین ال جی مدل 682 یکی دیگر از محصولات پر استفاده و کاربردی شرکت ال جی است که بسیار زیبا و ماهرانه طراحی شده و طرفداران زیادی را مجذوب خود کرده است.

یخچال 20 فوت ال جی مدل 682 دارای جدیدترین امکانات حال حاضر دنیای یخچال و فریزر است و با ظرفیت کلی 490 لیتر که سهم بیشتر آن به قسمت یخچال اختصاص داده شده برای خانواده هایی که همواره موادغذایی تازه مصرف می کنند و نیاز کمتری به قسمت فریزر دارند بسیار مناسب است.

یخچال 20 فوت بالا پایین 682 ال جی دارای رده انرژی +A است که بسیار کم مصرف بوده و از لحاظ اقتصادی کاملاً مقرون به صرفه است.

یخچال 682 ال جی دارای  امکاناتی از قبیل کمپرسور اینورتر خطی، قفسه های قابل تنظیم، جریان هوای چندگانه، ضد برفک، سیستم خنک کننده چندگانه، سردکننده هوشمند +Door Cooling، سیستم عیب یابی هوشمند  Smart Diagnosis ، فیلتر بهداشتی +Hygiene Fresh ، فیلتر بوگیر ، سیستم آبریز، محفظه Fresh Zone و … است.

طراحی و ظاهر یخچال 20 فوت بالا پایین ال جی مدل 682
یخچال 20 فوت بالا پایین ال جی مدل 682 از لحاظ ظاهری بسیار زیبا و جذاب طراحی شده است به طوری که با آشپزخانه های مدرن امروزی کاملاً هماهنگ است و به راحتی می توانید آن را در کنار سایر لوازم آشپزخانه ست کنید. .

جنس بدنه یخچال 682 ال جی بسیار محکم و از فولاد ضدزنگ است و رنگ نقره ای بسیار زیبایی دارد. دستگیره های یخچال و فریزر 682 در امتداد یکدیگر قرار دارند و پنل تنظیمات بر روی درب فریزر جای گرفته است و می توانید به آسانی تنظیمات مورد نیاز را بر روی یخچال و فریزر اعمال کنید.

ادامه …
بر روی درب یخچال قسمت آب سردکن قرار دارد و شما می توانید هر موقع نیاز به آب خنک داشتید بدون باز کردن درب یخچال از آب خنک بهره مند شوید. قسمت بالایی یخچال 682 به فریزر و قسمت پایین به یخچال اختصاص داده شده که نسبت به فریزر گنجایش بیشتری برای نگهداری موادغذایی دارد.

ظاهر داخلی یخچال 20 فوت بالا پایین ال جی مدل 682 همانند ظاهر بیرونی آن بسیار زیبا و جادار طراحی شده تا شما بتوانید به راحتی تمام موادغذایی و خوراکی را به شیوه مرتب در قسمت های مخصوص به خود در داخل فریزر و یخچال نگهداری کنید. قسمت فریزر دارای دو قفسه، یک محفظه جایخی و دو محفظه روی درب می باشد و قسمت یخچال دارای سه قفسه و یک محفظه صفر درجه و دو کشو و چهار محفظه روی درب برای قرار دادن انواع موادغذایی است.


امکانات  و ویژگی های یخچال 20 فوت بالا پایین ال جی مدل 682
یخچال 20 فوت ال جی مدل 682 دارای به روزترین امکانات در زمینه یخچال فریزر است که شرکت ال جی سعی کرده است تمامی امکانات و ویژگی های جدید خود را در آن جای داده است.

موتور این یخچال کمپرسور اینورتر خطی است که فناوری فوق پیشرفته در زمینه موتور یخچال و فریزر است. کمپرسور اینورتر خطی نسبت به کمپرسورهای معمولی انرژی بسیار کمتری مصرف می کند و بازدهی و طول عمر بالایی هم دارند.

این کمپرسور صدای بسیار کمی دارد به نحوی که در سکوت شب هم به سختی شنیده می شود.

یخچال بالا پایین 682 ال جی دارای فناوری Multi Air Flow یا سیستم هوای چندگانه است که باعث شده هوای خنک از طریق دریچه های هر طبقه به داخل تمام طبقات یخچال پخش شود و تمام قسمت های یخچال به صورت همزمان خنک شود.

فناوری دیگری که در یخچال 682 به کار برده شده فناوری Linear Coolind که به کنترل دقیق دما داخل یخچال می پردازد و نوسانات دما را در محدوده 0 تا 5±درجه سانتی گراد حفظ می کند و باعث می شود رطوبت و دمای مناسب برای نگهداری هر نوع موادغذایی فراهم شود.

همچنین سیستم Door Cooling در قسمت درب یخچال به تنظیم دما این قسمت می پردازد و دمای آن را حفظ کرده و تفاوت دمای داخل یخچال و درب را به حداقل می رساند.

در یخچال 20 فوت 682 ال جی از فیلتر بهداشتی +Hygiene Fresh استفاده شده که از دو لایه فوتوکاتالیست، لامپ فرابنفش و دو لایه فیلترهای کربنی بوزدا تشکیل شده و طی فرایند 5 مرحله ای تمام قارچ ها، باکتری ها، ویروس و آلودگی های داخل یخچال را تا 99/99 % از بین می برد و همواره هوای مطبوع و سالم را داخل یخچال پخش می کند.

با این فیلتر دیگر بوی بد ماهی و بعضی غذاها که برای شما خوشانید نیست شما را اذیت نخواهد کرد. ویژگی جدید دیگری که در یخچال 682 به کار برده شده ویژگی بسیار مفید به نام Fresh Zone است که در واقع همان کنترل دما روی صفر درجه سانتی گراد است که به شما این امکان را می دهد تا موادغذایی و گوشتی و… را بدون نیاز به منجمد کردن و صرف وقت برای یخ زادیی آنها برای چندین روز در محفظه مخصوص Fresh zone قرار دهید و بدون خراب شدن، طراوت و تازگی آنها را تا چند روز حفظ کنید.

شرکت ال جی در یخچال بالا پایین 682 همانند سایر یخچال های خود از سیستم عیب یابی هوشمند یا Smart Diagnosis استفاده کرده که به دارنده یخچال این امکان را می دهد که هر موقع اشکال یا عیبی در یخچال ایجاد شد با مرکز خدمات مشتریان ال جی تماس بگیرد و راهکار مورد نیاز را برای رفع اشکال دریافت کند.

برای این کار کافی است برنامه عیب یابی هوشمند شرکت ال جی را بر روی گوشی خود نصب کنید و با مرکز خدمات مشریان ال جی تماس بگیرد و تلفن خود را جلوی یخچال قرار دهید.

یخچال 20 فوت بالا پایین ال جی مدل 682 باتوجه به ظرفیت مناسب و قیمت نسبتاً خوب و همچنین دارا بودن تمام امکانات به روز یخچال و فریزر گزینه بسیار خوبی برای خرید شما خواهد بود.

رده انرژی +A که میزان انرژی بسیار کمی مصرف می کند و همچنین سیستم خنک کننده چندگانه و هوشمند و سایر امکانات باعث شده که این یخچال طرفداران زیادی داشته باشد.

 

  • مدل : بالا پایین
  • ظرفیت : 26 فوت
  • رنگ : نقره ای و سفید
  • نورپردازی ال ای دی : دارد
  • رده انرژی : A+
  • فیلتر بهداشتی : Hygiene Fresh
  • موتور : کمپرسور اینورتر خطی
  • سیستم عیب یاب هوشمند : دارد
  • قابلیت : اتصال به وای فای
  • قفسه‌های حرارت دیده : دارد
  • محفظه Fresh 0 Zone: دارد
  • جراین هوای چند گانه : دارد
  • خنک سازی سریع: Door cooling
  • قالب یخ متحرک: دارد
  • قابلیت کنترل دما: دارد
  • قابلیت بدون برفک: دارد
  • هشدار باز ماندن درب: دارد
  • قفل کودک: دارد

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است