فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMV46NX03E

ظرفشویی بوش مدل SMV46NX03E
هر روز برای راحتی مشتریان و مصرف کنندگان مدل‌های جدید ماشین ظرفشویی وارد بازار می‌شود. از این رو محصولات شرکت بوش نیز هر روز به روز تر شده و مدل‌های جدیدی از آن در بازار خرید و فروش می‌شود. ظرفشویی بوش مدل SMV46NX03 یکی از مدل‌های جدید با قابلیت‌های خاص است که شما می‌توانید برای خانواده‌های متوسط و پر جمعیت از آن استفاده کنید.

ظرفشویی در حال حاضر بیشترین استفاده را در بین خانم‌های شاغل دارد. همچنین افرادی که مهمانی‌های زیادی برگزار می‌کنند از این محصول استفاده کرده و سعی می‌کنند تا در کنار خانوادهٔ خود لحظات بیشتری را سپری نمایند.

این مقاله در رابطه با ماشین ظرفشویی مدل smv46nx03e است. اگر قصد خرید این مدل از ظرفشویی را دارید تا پایان مقاله ما را همراهی کنید.

شناخت ظرفشویی بوش مدل SMV46NX03E
همان گونه که مشخص است محصول فوق یعنی ظرفشویی مدل SMV46NX03E جز تولیدات کمپانی بوش است. این محصول با قابلیت‌های زیادی که دارد شستشو را آسان کرده و حق انتخاب را به مصرف کننده می‌دهد تا با توجه به نوع و تعداد ظروف شستشوی مورد نظر خود را انتخاب نماید.

از جمله مواردی که می‌توان در مورد این محصول بیان کرد به صورت زیر است:

در بین محصولات سری 4 شرکت بوش قرار می‌گیرد.

مناسب برای خانواده‌های پر جمعیت و 14 نفره است. در ضمن برای شستشوی ظروف در مهمانی‌ها نیز مناسب می‌باشد.

دارای گارانتی 36 ماه از طرف شرکت تولید کننده است.

این محصول توسط شرکت آلمانی تولید شده و با برند آلمان در بازار خرید و فروش می‌شود.

شستشوی ویژه و شستشوی عادی یکی از قابلیت‌های خاص این محصول به شمار می‌رود.

زیبایی خیره کننده و طراحی خاص آن مورد توجه قرار گرفته است.

در این مقاله سعی می‌کنم موارد فوق را به صورت خلاصه وار توضیح داده و شما را با این مدل بیشتر آشنا کنیم.

رده بندی انرژی ظرفشویی بوش مدل SMV46NX03E
بعد از اینکه مصرف انرژی بالا رفت و در کنار آن قیمت‌ها افزایش پیدا کرد، شرکت‌های تولیدی دقت بالایی در مصرف انرژی محصولات خود کردند. شرکت بوش برای تولید کننده ظرفشویی 14 نفره بوش مدل SMV46NX03E نیز به این مورد دقت زیادی داشته و سعی کرده است ماشین ظرفشویی را در رده بندی انرژی حداقلی تولید کند.

این ماشین ظرفشویی به جز اینکه در مصرف برق بسیار بهینه عمل می‌کند مصرف آب کمتری را نیز دارد. پس می‌توان گفت برای جلوگیری از اسراف در انرژی الکترونیکی و آب مصرفی این مدل یک پیشنهاد عالی است.

رده بندی انرژی این محصول در نمودار رده بندی در قسمت ++A قرار دارد که می‌توان گفت حداقل‌ترین مصرف انرژی است. در ضمن در هر بار شستشو با توجه به یمزان کثیفی ظروف مصرف آب متغییر است. ولی به صورت ثابت می‌توان گفت که 9.5 لیتر آب برای شستشو در هر چرخه و دوره نیاز است.

قابلیت ماشین ظرفشویی بوش مدل SMV46NX03E
ظرفشویی بوش مدل SMV46NX03E به جز اینکه قابلیت‌های زیادی در شستشو دارد، از سیستم‌های ویژه‌ای برای مواقع ضروری نیز استفاده کرده است. این قابلیت‌ها کمک می‌کند تا شما در هنگام شستشو تشخیص درستی از عملکرد دستگاه داشته باشید.

LOAD SENSOR: با فعال کردن این قابلیت، ماشین ظرفشویی به صورت اتوماتیک تعداد ظروف را شناسایی کرده و با توجه به تعداد آن‌ها شستشویی مورد نظر را انجام می‌دهد.

AQUA SENSOR: با کمک این قابلیت، ماشین ظرفشویی می‌تواند میزان و مقدار آب مصرفی را تعیین کرده و در پنل مدیریتی نمایش دهد.

AQUA MIX: اگر شما از ظروف شیشه‌ای درون ماشین ظرفشویی استفاده می‌کنید باید این سیستم را فعال کرده تا از آن‌ها مراقبت کند.

AQUA STOP: اگر دستگاه ظرف شویی شما دچار نشتی آب شود این سیستم کمک می‌کند تا شما زودتر به این امر پی برده و اقدام به رفع آن کنید.

PRE WASH: شستشوی اولیه یکی از موارد مهمی است که در شستشوی ظروف اهمیت دارد. در صورت نیاز می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید.

VARIO FLEX: این قابلیت به جا به جایی راحت طبقه‌ها و سبدهای درون ماشین کمک می‌کند. در صورتی که نیاز به جا به جایی دارید این قابلیت می‌تواند کمک خوبی برای شما باشد.

ACTIVE WATER: استفاده از آب هیدورلیکی یکی دیگر از ویژگی‌ها و قابلیت‌های این مدل است.

قابلیت‌های دیگری نیز برای ماشین ظرفشویی مدل SMV46NX03E تعریف شده است که می‌توان به؛ قفل کودک، شروع شستشو با تأخیر یک ساعته و 24 ساعته اشاره نمود.

آشنایی با برنامه‌های شستشوی ویژه و عادی
برنامه‌های شستشوی مدل SMV46NX03E به دو صورت عادی و ویژه طراحی شده است. شستشوهای عادی به 6 برنامه و شستشوهای ویژه به 3 برنامه تقسیم بندی شده‌اند. که هر کدام را می‌توان با توجه به نوع نیاز استفاده نمود.

شستشوی های عادی به صورت زیر در ماشین ظرفشویی مدل 46NX03E بیان شده است:

شستشو در مدت یک ساعت با دمای 65 درجه آب

شستشو به صورت خودکار در دمای 45 تا 65 درجه

شستشویی اقتصادی در دمای 50 درجه سانتی گراد

شستشوی ظروف شیشه‌ای در دمای 40 درجه سانتی گراد

شستشوی قوی که برای ظروف کثیف استفاده می‌شود در دمای 70 درجه سانتی گراد قعالیت می‌کند.

همچنین شستشوی اولیه نیز جز موارد فوق قرار می‌گیرد.

شستشوهای ویژه همان گونه که مشخص است در موارد خاص و در صورت نیاز مورد استفاده قرار می‌گیرد. ولی شستشوهای عادی حتماً باید قبل از روشن کردن ماشین تعیین شوند.

Extra Dry: این برنامه می‌تواند ظروف را به صورت کامل خشک کند.

Hygiene Plus: اگر شما نیاز به شستشوی بهداشتی داشته باشید این گزینه می‌تواند به شما کمک کرده تا باکتری‌های موجود در ظروف به طور کامل از بین برود.

VarioSpeed Plus: این مورد بسیار خاص است و در موارد خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر شما قصد دارید به صورت سریع ظروف شسته شود این گزینه پیشنهاد ما به شما است.

خرید ظرفشویی بوش مدل SMV46NX03E
این محصول یعنی ماشین ظرفشویی بوش مدل SMV46NX03E با توجه به شرایط زندگی و محل تعیین شده مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین به دلیل اینکه در معرض رطوبت بالا قرار دارد از بدنه استیل خاصی تهیه شده است.

سبدهایی که درون دستگاه قرار داده شده است، از نوعی استیل ضد زنگ هستند که مانع از پوسیدگی سریع آن شود.

  • رنگ: سفید
  • مصرف: انرژی ++A
  • ظرفیت: 14 نفره
  • میزان مصرف آب در هر سیکل شستشو :9.5 لیتر
  • زئولیت: ندارد
  • نصف شوی: ندارد
  • سنسور آب: دارد
  • تعداد سبد: 3 سبد خشک کن اضافی دارد
  • برنامه ویژه: 3 برنامه ویژه
  • برنامه شستشو: 6 برنامه شستشو
  • دکمه های لمسی: ندارد
  • Active Water (سیستم آب هیدرولیک) :دارد
  • Aqua Mix (سیستم محافظت از ظروف شیشه‌ای) :دارد
  • Aqua Stop (ضد نشت آب) :دارد
  • Aqua Sensor (سنسور تشخیص میزان آب): دارد
  • سری: سری 4

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است