فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

کولر گازی گری کیو فورماتیک 24000 BTU

اسپلیت Q4Matic-H12C3 یا همان کولر گازی گری کیو فورماتیک 24000 BTU یکی از خوش فروش ترین تولیدات برند گری است که عملکردی یگانه دارد و تنها با تولید سرما در محیط هوایی خنک را برای کاربران خود به ارمغان می آورد. دارای طراحی شیک و در عین حال ساده می باشد. از دو قسمت داخلی و خارجی ساخته شده است. همان طور که از اسم آن ها مشخص است، قسمت داخلی داخل خانه و کار آن تولید و انتقال سرما می باشد همچنین بخش دیگر این اسپلیت بایستی در بیرون از خانه و در هوایی آزاد قرار بگیرد تا بتواند به خوبی موتور دستگاه را خنک کند. شرکت سازنده ی کولر گازی گری کیو فورماتیک 24000 BTU آن را به موتور قوی روتاری مجهز کرده است تا با عملکرد عالی و کیفیت بی نظیر هر فرد را شگفت زده کند.

معرفی کولر گازی گری Q4 Matic

گازمبرد کولر گازی، R410a می باشد که گازی سازگار با محیط زیست است و هیچ گونه آسببی را به آن وارد نمی کند. علاوه بر حفاظت از محیط زیست و لایه ی اوزون، با داشتن ماندگاری بیشترِ گاز، هوای سرد تری را تولید می کند. در کلاس آب و هوایی T3 قرار دارد، این موضوع یعنی این که کولر گازی گری Q4 Matic برای مناطق گرمسیر مناسب است. قابلیت تشخیص دما و روشن شدن مجدد بطور خودکار یکی از خصوصیات بی نظیر این محصول است که هر خریدار را در هنگام خرید به خود جذب می کند چرا این قابلیت از مصرف بی رویه ی انرژی جلوگیری می کند. سیستم عیب یابی هوشمند، فیلتر هوا، نشانگر زمان شستشوی فیلتر و لوله ی مسی در رادیات جز ویژگی هایی چشم گیر آن است که در ادامه به توضیح کاملی از آن می پردازیم.

طرحی ساده و زیبا در کولر گازی گری
همان طور که می دانیم کولرگازی ها بسیار جلوی دید قرار می گیرند از این رو طراحی آن باید به گونه ای باشد که در عین سادگی از زیبایی چشم گیری برخوردار باشد. کولر گازی 24 هزار گری مدل کیو فورماتیک یکی از بهترین محصولات بازار است که علاوه بر کیفیت عالی، از طراحی شیکی هم برخوردار است. رنگ سفید قسمت داخلی این محصول با بیشتر خانه ها ست می شود و هنگام اتصال به دیوار هماهنگی عالی را به وجود می آورد. نمایشگر LED در وسط کولرگازی تنظیمات و درجه ی آن را نشان می دهد.

طراحی کولر گازی گری Q4 Matic

برند Gree در گوشه ی پایین این قسمت از کولرگازی کیفیت و ابهت خود را به نمایش می گذارد. استحکام یونیت خارجی قابل ستایش است. گری این قسمت را با بهترین مواد ساخته تا در برابر عوامل مخرب بیرونی مقاوم باشد و سالیان سال بتواند برای کاربر ایفای نقش کند و موتور را با عملکردی عالی خنک کند. کولر گازی گری کیو فورماتیک 24000 BTU در ظرفیت های 18، 24، 30، 36 هزار وجود دارد تا کاربران بتوانند با توجه به متراژ محیط مورد نظر یکی از ظرفیت ها را خریداری کنند. وظیفه ی پنل داخلی انتقال و پرتاب 4 طرفه ی باد از طریق پره های مستحکم است تا هوایی متعادل و یکنواخت را به وجود آورد.

ظرفیت کولر گازی و نحوه ی انتقال باد
کولر گازی ها را در ظرفیت های متنوعی می سازند تا خریداران بتوانند با توجه به متراژ محل زندگی خود و جدول استانداردها ظرفیت متناسب را خریداری کنند. ظرفیت ها را با واحد BTU اندازگیری می کنند. کولر گازی گری مدل Q4 Matic در ظرفیت های 18000، 24000، 30000، 36000 BTU موجود می باشد. این ظرفیت ها به ترتیب برای مساحت های 30 تا 45 متر، 45 تا 60 متر، 60 تا 75 متر و ظرفیت 36000 برای متراژی با حداکثر 90 متر مناسب است. انتقال باد به صورت 4 طرفه از طریق پره های درونِ پنل داخلی صورت می گیرد و قدرت پرتاب آن تقریبا به 10 متر می رسد پس این محصول می تواند هوایی یکنواخت، متعادل و خنک را در هر محیط به وجود آورد.

موتور قوی از نوع روتاری
تاثیر گذارترین بخش هر محصول که تاثیر بسزایی در کیفیت و کارایی محصول دارد، موتور به کاربرده شده در آن است. کولرگازی ها هم همانند بسیاری از محصولات برای جلوگیری از مصرف بهینه ی انرژی و کاهش نویز و سرو صدا بایستی از موتور قدرتمندی برخوردار باشد. خرید و فروش کولر گازی در مدتی قبل به خاطر مصرف سرسام آور برق، بسیار کم و طرفداری نداشت اما با گذشت زمان و استفاده از موتور روتاری در گولرگازی ها مردم به خرید آن روی آوردند. کولر گازی گری کیو فورماتیک 24000 BTU همانند بسیاری از محصولات مدرن امروزی به موتور ROTARY مجهز شده است.

موتور روتاری در کولر گازی برند گری کیو فورماتیک

افزایش بازدهی، سروصدا و لرزش کمتر ویژگی ها و برتری های این کمپرسور است که نسبت به سایر کمپرسورهای موجود در بازار دارد. صدای کم این موتور این امکان را به کاربران می دهد تا در صورت نیاز بتوانند شب ها هم از آن استفاده کنند بدون این که کوچک ترین آلودگی صوتی را به وجود آورد. این اسپلیت تنها به عملکرد سرد مجهز شده است از این به طور یقین می توان گفت دارای قدرت بیشتری می باشد از طرفی دیگر مصرف انرژي این موتور در مقایسه با موتورهای پیستونی و سیلندری بسیار کمتر است و اصلا قابل قیاس نیست. در دسته ی کلاس آب و هوایی T3 قرار دارد و برای مناطق گرم و حاه ای مناسب است.

رادیات کولر گازی گری کیو فورماتیک 24000 BTU
رادیات به کار رفته در کولرگازی ها دو نوع می باشند، رادیات طلایی و آبی! وظیفه ی اصلی این رادیات ها محافظت از کویل در برابر زنگ زدگی و آسیی های فیزیکی است. جنس رادیات ها از دو نوع مسی و یا آلومنیومی است که در اصطلاح به آن ها طلایی و یا آبی می گویند. کولر گازی 24 هزار گری مدل کیو فورماتیک به رادیات آبی یا همان رادیاتی از جنس آلومنیوم مجهز شده است که در برابر عوامل مخرب بیرونی مقاومت عالی را از خود نشان می دهد و باعث افزایش عمر کویل و افزایش عملکرد سیستم تهیه ی مطبوع می شود. با پوشش عالی دور کویل آن را از هر آنچه صدمه ای که ممکن است به وجود آید، جلوگیری می کند.

خنک کنندگی موتور به وسیله ی گاز R410a
سیستم های تهویه ی هوا برای خنک سازی متور خود به گاز نیاز دارند که در ساخت آن ها از گازهای متنوعی استفاده می کنند. دو نوع از گاز ها که امروزه بیشترین کارایی را در بین کولرگازی ها دارند: R22 و R410a می باشد. طی چندین دهه ی قبل گاز R22 شایع ترین گاز بین اسپلیت ها بود.

گازمبرد R410a در کولر گازی Q4Matic برند گری 

جز گازهای گلخانه ای است که برای محیط زیست و همچنین لایه ی اوزون بسیار خطرناک است از این استفاده از آن در محصولات مدرن و جدید منع شده است. حالا می رسیم به R410a که یکی از بهترین گازها می باشد به گونه ای که مهر تائید محیط زیست را گرفته است. کولر گازی گری کیو فورماتیک 24000 BTU دارای گازمبرد R410a می باشد که عملکردی عالی در هنگام جذب و انتقال گرما را از خود نشان می دهد. این گاز علاه بر محافظت از محیط زیست، در تولید سرما و ماندگاری قطعات به کار رفته در موتور به طور عالی عمل می کند.

فیلتر بهداشتی و هوایی عاری از آلودگی
از دیگر ویژگی های این محصول می توان به وجود فیلتر بهداشتی اشاره کنیم. به طور یقین می توان گفت یکی از بهترین و کاربردی ترین ویژگی یک کولر گازی است که برای سلامتی تنفس انسان ها بسیار مفید می باشد این بیدن معناست که کولر گارزی ها با انتقال و پرتاب باد می تواند تمام گرد و غبار و یا میکروب ها را از هوا بزدایند و هوایی سالم و بدون میکروب را برای کاربران به وجود آورد، در این صورت می توانید از هوای داخل خانه ی خود نهایت لذت را ببرید.

فیلتر بهداشتی و ایجاد هوایی تمیز با اسپلیت گری کیو فورماتیک

کولر گازی گری Q4 Matic مجهز به فیلتر بهداشتی است که هوایی سالم را برای افراد حاظر در خانه به وجود می آورد. همچنین این محصول نشانگر زمان شستشوی فیلتر را دارا می باشد یعنی زمانی که فیلتر کثیف و قادر به پاکسازی نباشد به وسیله ی هشدار به کاربر اخطار می دهد که زمان شستشوی فیلتر است.

مزیت های خرید اسپلیت گری:
موتور روتاری در کولر گازی گری کیو فورماتیک 24000 BTU
سیستم عیب یابی هوشمند
فیلتر بهداشتی
نشانگر زمان شستشوی فیلتر
قابلیت رطوبت زدایی
قابلیت تشخیص دما
روشن شدن مجدد بطور خودکار

  • کولر گازی : Q4 Matic
  • برند : گری
  • مدل : H12C3
  • ظرفیت : 24000 BTU
  • نوع کمپرسور: روتاری
  • گاز مبرد : R410
  • سیستم عیب یاب هوشمند: دارد
  • رطوبت زدایی : دارد
  • دارای رادیات : Blue Fin
  • عملکرد : سرمایشی
  • کلاس آب و هوایی : T3
  • فیلتر بهداشتی : دارد
  • انتقال باد به صورت : 4 طرفه

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است