فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

اجاق گاز فردار هیمالیا مدل آلفا 7001

اجاق گاز هیمالیا مدل آلفا 7001، محصولی خوش ساخت و با کیفیت از شرکت هیمالیا است که با طراحی کلاسیک و امکانات مناسب، تولید و به بازار عرضه شده است. این اجاق گاز مبله، از طراحی شیک و مدرنی برخوردار بوده که در آن علاوه بر صفحه شعله فر نیز وجود دارد. روی بدنه این اجاق گاز، یک صفحه چدنی ۵ شعله قرار دارد. صفحه چدنی، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و به سادگی می‌توان انواع ظروف و قابلمه‌های سنگین را روی آن قرار داد. همچنین این شعله‌ها در برابر آتش و گرما، حالت و شکل خود را حفظ می‌کنند. در قسمت جلویی دستگاه، ولوم‌های چرخشی و پنل دیجیتالی نصب گردیده اند. از ولوم‌های چرخشی، برای روشن کردن و تنظیم شدت شعله استفاده می‌شود. همچنین یک ولوم، برای تنظیم درجه حرارت فر و شعله‌ی آن پیش بینی شده است. 

به کمک پنل دیجیتالی، می‌توان دما و زمان سنج فر را تنظیم، آلارم را روشن و موتور جوجه گردان را نیز فعال کرد. بدنه اجاق گاز هیمالیا مدل آلفا، تمام لعاب سفید رنگ که علاوه بر زیبایی، استحکام و دوام بالایی نیز دارد. درب رو اجاق گاز 7001، از شیشه بوده و برای محافظت از صفحه گاز در برابر ضربه و یا گرد و غبار استفاده میشود. درب فر نیز، از شیشه دو جداره ساخته شده تا از هدر رفت گرما و انرژی جلوگیری کند. در اجاق گاز آلفا از یک ترموکوپل استفاده شده تا در صورت خاموش شدن شعله به وسیله مایعات یا وزش باد، جریان گاز قطع شود. 
 
این اجاق گاز خوش ساخت، مجهز به فن کانوکشن بوده که باعث تعدیل جریان گرم شده و موجب پخت یکسان مواد غذایی می‌گردد. اجاق گاز ALPHA 7001،  به جوجه گردان مجهز است که با کمک موتور جوجه گردان، امکان پخت مرغ، جوجه و ماهی فراهم میباشد. در قسمت پایین اجاق گاز هیمالیا مدل آلفا 7001، یک محفظه گرمکن نصب شده است. از این محفظه می‌توان در موارد زیادی از جمله در زمان مهمانی، برای گرم نگه داشتن غذاهای سرو شده استفاده میشود. 
 

وزن:80 کیلوگرم

ابعاد: ارتفاع, 77سانتی متر ; طول, 91سانتی متر

سایر مشخصات:

  • ترموکوبل: دارد
  • جوجه گردان: دارد
  • فن کانوکشن: دارد
  • جنس رویه گاز: استیل
  • درب دو جداره, زمان سنج (Timer) ، (هشدار اتمام پخت)
  • فندک اتوماتیک
    پایه قابل تنظیم 
    چراغ داخل فر
    زمان سنج

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است