فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

کولر گازی جنرال مکس ۱۲۰۰۰ مدل GM-S12000 PLUS

کولر گازی جنرال مکس 12000 مدل GENERAL MAX GM-S12000 دارای ریموت

کولرهای گازی از جمله پرکاربرد ترین سیستم های تهویه مطبوع در دنیا می باشند. این دستگاه ها با استفاده از انرژی برق کار می کنند ولی چون به مانند یخچال های خانگی، مکانیسم عمل آنها بر پایه خواص فیزیکی گازهای CFC می باشد، در ایران با نام “کولر گازی” شهرت یافته اند.

جنرال یک شرکت چینی بوده و کمپرسور این محصولات تولید شرکت توشیبا ژاپن می باشد و به سفارش تایلند در چین ساخته و مونتاژ می شود.

کولرگازی 12000 جنرال سری مکس با ابعاد 90 × 27 × 28 سانتی‌ متر و وزن 7 کیلوگرم یکی از بهترین تولیدات شرکت جنرال است که دارای کیفیت بالا و فناوری های عالی در ساخت است . کولرگازی جنرال مکس 12000 دارای موتور T1 است که توانایی کارکرد در محیط های معتدل را دارد و هوای اتاق را خنک کرده و تهویه را به صورت هرچه تمام تر انجام می دهد .

این کولرگازی دارای کارکرد دوگانه سرمایشی و گرمایشی است. با وجود این توانایی ، شما می توانید از کولرگازی جنرال هم در تابستان با حداقل دما 18 درجه سانتی گراد به عنوان یک سرد کننده هم در زمستان برای ایجاد گرما با حداکثر دما 30 سانتی گراد محیط استفاده کنید. استفاده از گاز 22 R به عنوان گاز مبرد باعث می شود که توانایی کولر را در امر سرمایش و تهویه چند برابر کند . یکی از ویژگی های چشمگیر می توان به تمیز کنندگی خودکار اشاره کرد که مانع از رشد و تکثیر باکتری ها می شود.

کولرگازی از دو قسمت تشکیل شده است یک قسمت که شامل یونیت بیرونی است که در فضای بیرون از خانه باید روی پایه های مخصوص نصب شود و قسمت دیگر یونیت داخلی یا همان پنل است که در فضای داخل خانه قرار میگیرد. جنرال مکس از پره های ضد فرسایش گولد فین « GOLD FIN» بهره برده تا پنل بیرونی در برابر زنگ و خوردگی مقاوم باشد.

یکی از مهمترین ویژگی و توانایی های هر کولرگازی میزان قدرت پرتاب باد و توانایی هدایت جریان هوای خنک است .میزان پرتاب باد به میزان قدرت موتور و نوع موتور بستگی دارد و هرچه قدرت موتور بالاتر باشد میزان پرتاب باد خنک هوای کولرگازی نیز بالاتر است . کولرگازی جنرال مکس 12000  می تواند برای محیط هایی با متراژ حداکثر تا 25 متر مربع مناسب باشد و همچنین قابلیت بالا و پایین شدن به صورت خودکار را دارا است .

این کولر دارای ریموت بوده که در هر جای اتاق دسترسی به کم و زیاد کردن دمای دستگاه را موجب میشود. پنل نیز دارای میزان صدای بسیار پایینی 44 دسی بل است که کمترین میزان صدا را به علت اینکه داخل محیط قرار می گیرد دارد تا مخل آرامش افراد خانواده نباشد .

نوع  گاز (مبرد) : R22
اینورتر : ندارد
میزان صدا : 45 دسی بل
عملکرد : سرمایش و گرمایش
مناسب برای فضای : حدود 20 متر
کمپرسور : روتاری
سازنده :چین
امکانات : صفحه نمایش – صدای پایین – مصرف انرژی کم – رادیاتور طلایی – جهت باد چهار طرفه

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است