فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

غذاساز بوش MC812M853G

غذا ساز بوش مدل MC812M853G :
ابتدا به بخش موتور در غذا ساز بوش مدل MC812M853G می پردازیم . قدرت آن 1250 وات است که به راحتی قدرت انجام تمام کارهای ما را دارد . سه حالت سرعت و عملکرد برای دستگاه در نظر گرفته شده است . حالت های عملکرد در غذا ساز بوش مدل MC812M853G شامل خودکار ، پالس و لحظه ای می باشد . عملکرد خودکار برای مخلوط کردن مواد ، هم زدن و … طراحی شده است که از پنل جلویی کنترل و تغییر حالت داده می شود . عملکرد لحظه ای برای خردکردن یخ ، آسیاب کردن و … را به راحتی با این عملکرد در اختیار ما قرار می دهد . اما حالت پالس در غذا ساز بوش مدل MC812M853G برای جلوگیری از ته نشین شدن مواد قرار داده شده است . کیفیت موتور نیز از نکات قابل توجه این دستگاه می باشد . غذاساز بوش MC812M853G را می توان در رده ی بهترین غذاسازهای بازار قرار داد . در ادامه بیشتر به این محصول می پردازیم .

بهترین غذاساز :
شاید بهترین غذاساز با توجه به تنوع محصولات در بازار کمی اغراق به نظر برسد . اما با توجه به کیفیت بالا ، قیمت مناسب ، موتور قدرتمند و … در میان هم رده های خود این برچسب را می تواند داشته باشد . جنس بدنه ی محصول ترکیبی از استیل و پلاستیک درجه یک می باشد که در کنار موتور با کیفیت یک محصول با دوام را در اختیار ما قرار می دهد . اگر بخواهیم بهترین غذاساز را انتخاب کنیم ، تنوع عملکرد از مهمترین گزینه ها است . 50 عملکرد متفاوت نکته ی قابل توجهی برای این محصول است . در این محصول از جدیدترین تکنولوژی های موجود برای تهیه ی ظروف و پارچ های غذاساز استفاده شده است . تمام ظروف پلاستیکی آن عاری از BPA بوده که در هنگام تهیه ی مواد تقریبا هیچ گونه واکنشی با مواد غذایی ندارد . همین باعث می شود غذا در نرمال ترین طعم و سلامت خود باشد . با توجه به مشخصات غذاساز بوش MC812M853G در رنج قیمت و قدرت قطعاً جزو بهترین غذاساز های بازار محسوب می شود .

دیگر مشخصات :

این غذاساز با توجه به تنوع کاربردی که دارد، دارای متعلقات زیادی نیز می باشد . کاسه اصلی آن که برای مخلوط کردن و هم زدن استفاده دارد، 3.9 لیتر ظرفیت دارد . این مقدار از ظرفیت برای 1.5 کیلوگرم خمیر کافی است . پارچ 1.5 لیتری نیز برای آبمیوه گیری و اسموتی ساز در نظر گرفته شده است . جنس کاسه و پارچ آن از پلاستیک مقاوم است . اما قسمت جذاب این محصول رنده ی برقی آن است . رنده ی برقی دارای دیسک های مختلف برای حالت های بسیار متفاوت می باشد . از جمله : دیسک مخصوص چیپس ساز ، دیسک های برش ضخیم و نازک، دیسک رنده درشت و ریز برای رنده کردن پیاز و هویج و…. دیسک خرد کن سبزی و … را شامل می شود . جنس تمامی دیسک های رنده از فولاد ضدزنگ بوده که باعث دوام بیشتر و کند نشدن دیسک ها می شود .

مدل محصول: MC812M853G
نوع دستگاه: غذاساز
نوع کارکرد: 50 کارکرد مختلف
تولید کننده: بوش
کشور مونتاژ کننده: اسلوونی
کشور سازنده: آلمان
جنس بدنه: استیل
رنگ بدنه: استیل
جنس تیغه فولاد: ضد زنگ
حجم ظرف خردکن: 1.5 لیتر
جنس ظرف خردکن: پلاستیک
مخلوط کن
جنس پارچ مخلوط کن: پلاستیک
ظرفیت پارچ مخلوط کن 1.5 لیتر
رنده
تعداد دیسک رنده: 3
نوع رنده ها : خلال زن ، برش ضخیم ، برش نازک ، چیپس و ...
ظرفیت کاسه همزن: 1.5 لیتر
توان مصرفی: 1250 وات
تعداد سرعت : 3
عملکرد پالس: (ضربه ای)
خاموش شدن خودکار: دارد
جنس بدنه: استیل
وزن : 6.3 کیلو گرم
پهنا: 250 میلیمتر
عمق: 300 میلیمتر
ارتفاع: 430 میلیمتر
اقلام همراه: دفترچه راهنما ، کیف مخصوص قرار گیری اجزای آن

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است

محصولات مشابه