فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

گوشت کوب برقی فیلیپس مدل HR2652

گوشت کوب برقی فیلیپس مدل HR2652 یکی از محصولات با کیفیت شرکت فیلیپس می باشد. این دستگاه گوشت کوب ساخت کارخانه‌ی فیلیپس موجود در کشور چین می باشد. این گوشتکوب فیلیپس سه کاره است. موتور گوشت کوب دارای قابلیت چرخش 11500 دور در دقیقه می باشد. این سرعت در صورتیکه دستگاه در حالت بیشترین سرعت تنظیم شود بدست می آید. این موتور برای تنظیم سرعت دارای قابلیت تنظیم عملکرد هوشمند می باشد. قدرت این موتور 800 وات و عملکرد آن پالسی می باشد.

میله‌ی این دستگاه گوشتکوب برقی فیلیپس از جنس استیل است. این دستگاه دارای یک ظرف خردکن با گنجایش 500 میلی لیتر است. گنجایش این ظرف به صورت کلی بیشتر می باشد اما از گنجایش اعلام شده توسط شرکت سازنده میتوان استفاده کرد. جنس تیغه‌ی خردکن از استیل ضد زنگ است و بسیار تیز و بُرنده است. در ظرف خردکن میتوان مواد سخت تر مانند گوشت، آجیل، گیاهان و پنیر سفت را خرد و آماده کرد. جنس ظرف خُردکن از پلاستیک است. به همراه این ظرف یک ظرف پلاستیکی دیگر نیز وجود دارد که مدرج است. از این ظرف برای له و کوبیدن مواد استفاده می شود. گنجایش این ظرف 500 میلی لیتر می باشد. این دستگاه همچنین دارای یکعدد همزن بالونی از جنس استیل ضد زنگ می باشد. این سری همزن نیز مخصوص همزن کردن مواد مختلفی مانند تخم مرغ، خامه، سس، دسر و … می باشد.

مشخصات تیغه :
گوشت کوب برقی فیلیپس مدل HR2652 از یک تیغه‌ی استیل ضد زنگ با تکنولوژی Anti-splash (ضد پاشش) بهره میبرد. عملکرد این تیغه بسیار با کیفیت است و دارای محافظ است که باعث میشود مواد به اطرف نپاشد. این تکنولوژی باعث می شود تا در هنگام کار با دستگاه، مواد به گونه ای خرد و له شود که با عبور از تیغه پرتاب نشوند و به بیرون از ظرف گوشت کوب نریزد. پس از اتمام کار با این دستگاه اطراف محل استفاده شده از گوشتکوب کاملاً تمیز می باشد. این ویژگی در کمک به کاربر و حفظ سرعت عمل در حین آشپزی بسیار کمک می کند.

این گوشتکوب همچنین مجهز به تکنولوژی ProMix می باشد. شرکت فیلیپس برای کارایی بهتر و سریعتر این دستگاه در ترکیب و آماده سازی مواد، با دانشگاه اشتوتگارت برای توسعه‌ی ProMix همکاری کرد. فناوری منحصر به فرد و پیشرفته‌ی آن باعث میشود تا سری مانند یک مثلث شکل بگیرد و جریان مواد در زیر تیغه و سری بهینه شود. این حالت باعث بوجود آمدن حداکثر راندمان کاری و دستیابی به بهترین نتیجه در آماده کردن مواد شود.

قدرت: 800 وات
جنس بدنه: پلاستیک
جنس میله: استیل ضد زنگ
جنس تیغه: استیل ضد زنگ
تنظیمات سرعت: ندارد
عملکرد پالس: دارد
خردکن: دارد
همزن: دارد

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است

محصولات مشابه