فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

بخار پز پارس خزر مدل مولتی استیل

بخار پز پارس خزر مولتی استیل، از توان مصرفی بالا و برابر با 650 وات بهره میبرد که میزان نسبتا مناسبی است و نشان میدهد که سرعت عمل این بخارپز تا چه حد بالا و پر قدرت است. این محصول به پخت با تاخیر نیز تجهیز شده است که این قابلیت موجب شده تا بتوانید استفاده ای بهتر و مناسبتر از آن داشته باشید. این دستگاه کاربردی توسط برند ایرانی و معتبر پارس خزر تولید شده است و دارای کیفیت ساخت فوق العاده ای است. این محصول دارای سیستم بخار دهی سریع است و به همین منظور در سریع ترین زمان ممکن، بهترین عملکرد را از خود ارائه خواهد داد و غذای مورد نظر شما را آماده خواهد کرد. این بخارپز ظرفیتی نسبتا بالا داشته و گنجایش آن معادل 13 لیتر و 8 نفره میباشد. در نتیجه خانواده های پر جمعیت قادرند به سادگی از این محصول برای پخت غذاهای مختلف استفاده کنند.

  • نشانگر سطح آب: یکی از مهمترین ویژگی های این بخار پز این است که به نشانگر سطح آب مجهز شده است. وجود این نشانگر باعث گردیده تا از میزان آب باقی مانده در ظرف بخار پز آگاه شوید و قبل از به اتمام رسیدن، مخزن را پر از آب کنید. البته قابلیت اضافه کردن آب در حین کار نیز در این دستگاه کاربردی وجود دارد.
  • قدرت موتور و مصرف آن : میزان توان مصرفی این بخارپز برابر با 650 وات است که میزان نسبتا بالایی بوده و نشان میدهد که این محصول تا چه میزان قدرت و سرعت بالایی را در امر آماده سازی غذا دارا است. با این وجود میزان برق مصرفی آن بسیار پایین بوده و کاملا بهینه میباشد.
 
  • وزن : 2.8  کیلوگرم
  • ابعاد : ارتفاع470-عمق 270 - پهنا360 میلی‌متر
  • مناسب برای : مصارف خانگی
  • سایر مشخصات: دارای 3 طبقه با قابلیت بکار گیری طبقات در تعداد کمتر, مجهز به 3 سینی از جنس استیل ضد زنگ, قابلیت قرار گیری عمودی 6 عدد تخم مرغ در سینی مشبک هر طبقه, ﺍﻣﻜﺎﻥ ﻃﺒﺦ ﻫﻤﺰﻣﺎﻥ ﺍﻧﻮﺍﻉ ﻏﺬﺍﻫﺎﻱ ﺭژﻳﻤﻲ (ﭘﺨﺖ ﻣﺮﻍ، ﻣﺎﻫﻲ، ﮔﻮﺷﺖ، ﺳﻴﺰﻳﺠﺎﺕ), منوی دیجیتال 4 دکمه, ﻣﺠﻬﺰ ﺑﻪ ﻇﺮﻑ ﺟﻤﻊ ﺁﻭﺭﻱ ﺷﻴﺮﺍﺑﻪ ﻣﻮﺍﺩ ﻏﺬﺍﻳﻲ, ﻣﺠﻬﺰ ﺑﻪ ﻧﺸﺎﻧﮕﺮ ﻣﻴﺰﺍﻥ ﺁﺏ ﻭ ﺍﻣﻜﺎﻥ ﺍﺿﺎﻓﻪ ﻧﻤﻮﺩﻥ ﺁﺏ ﺩﺭ ﺣﻴﻦ ﭘﺨت, قابلیت پخت تاخیری (شروع پخت با تاخیر), ﻣﺠﻬﺰ ﺑﻪ ﻧﺸﺎﻧﮕﺮ ﻣﻴﺰﺍﻥ ﺁﺏ ﻭ ﺍﻣﻜﺎﻥ ﺍﺿﺎﻓﻪ ﻧﻤﻮﺩﻥ ﺁﺏ ﺩﺭ ﺣﻴﻦ ﭘﺨﺖ, ﻣﺠﻬﺰ ﺑﻪ ﺳﻴﺴﺘﻢ ﺍﻳﻤﻨﻲ ﻗﻄﻊ ﺍﺗﻮﻣﺎﺗﻴﻚ ﺩﺭ ﺻﻮﺭﺕ ﺍﺗﻤﺎﻡ ﺁﺏ ﻣﺨﺰﻥ, ﺑﺨﺎﺭ ﺩﻫﻲ ﺳﺮﻳﻊ, دکمه Mode با برنامه زمان طبخ, دکمه Adjust ﺑﺎ ﻗﺎﺑﻠﻴﺖ ﺗﻨﻈﻴﻢ ﺯﻣﺎﻥ ﻃﺒﺦ ﻭ ﺗﻨﻈﻴﻢ ﺯﻣﺎﻥ ﭘﺨﺖ ﺗﺎﺧﻴﺮﻱ, مجهز به Alarm هشدار در صورت اتمام آب مخزن, درپوش از جنس پلاستیک قابل قرارگیری روی هر سه ظرف بخار, ﺩﺍﺭﺍﻱ ﮔﻮﺍﻫﻴﻨﺎﻣﻪ ﺍﺳﺘﺎﻧﺪﺍﺭد

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است

محصولات مشابه