فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

آب میوه گیری پارس خزر مدل JBG-610SP

برند قدیمی پارس خزر با تولید دستگاه های چند کاره کرده مشتری را قادر ساخته تا با خرید یک محصول جندین کار را انجام دهد، هم چنین برند پارس خزر سعی کرده تا در تولیدات خود انواع سلایق و قشرهای مختلف جامعه را در نظر بگیرد. از میان محصولات چند کاره پارس خزر ،دستگاه سه کاره پارس خزر مدل JBG610SP دارای کیفیت و قیمت مناسبی بوده که علاوه بر آب میوه گیری و مخلوط کن دارای محفظه آسیاب  نیز است. توان مصرفی این دستگاه سه کاره پارس خزر مدل JBG610SP  معادل 250 وات میباشد، بر خلاف توان موتوری پایین این دستگاه آبمیوه گیری به خوبی از پس آب گرفتن میوه ها بر میآید. جنس بدنه دستگاه سه کاره پارس خزر مدل JBG610SP از پلاستیک بوده و به همین دلیل به راحتی قابل حمل بوده و وزن چندانی ندارد. به علاوه کلید روشن و خاموش این دستگاه چند کاره پارس خزر به صورت لمسی طراحی و عرضه شده و همین امر باعث کاربرد آسان این محصول شده است.

محفظه آسیاب این دستگاه سه کاره پارس خزر مدل JBG610SP دارای 75 گرم ظرفیت بوده و به کمک آن میتوانید مغزهای متنوع و  دانه های ادویه جات  را به راحتی آسیاب کنید. گنجایش مخزن آبمیوه گیری پلاستیکی  این دستگاه سه کاره پارس خزر مدل JBG610SP  معادل 150 سی سی بوده و تفاله های میوه ها پس از آبگیری در داخل  لرت گیر دستگاه باقی میمانند، هم چنین پارچ مخلوط کن این دستگاه سه کاره پارس خزر مدل JBG610SP از جنس پلاستیک و دارای ظرفیت 1.2 لیتر می باشد. تیغه های این دستگاه از جنس استیل ضد زنگ بوده که قادر است سفت ترین سبزیجات را به راحتی خرد کند، هم چنین تیغه این دستگاه که دائما در مجاورت رطوبت و برخورد با مواد مرطوب میباشد دچار زنگ زدگی و یا تغییر رنگ نمیشود. از قابلیت های این دستگاه می توان به قابلیت دو سرعته موتور دستگاه، سرعت لحظه ای آسیاب این دستگاه و قابلیت آبمیوه گیری 65 درصدی وزن میوه اشاره کرد.  موتور این دستگاه دارای عایق کاری دوبل بوده و همین امر باعث طول عمر دستگاه و بازدهی بیشتر محصول میشود.

  • وزن : 3 کیلوگرم
  • ابعاد: 160 × 290 × 225 میلی‌متر
    مناسب برای : مصارف خانگی
  • سایر مشخصات : موتور با تکنولوژی فرانسه و ایتالیا، قابلیت آب‌ گیری 65 درصد وزن میوه، قابلیت آب‌ گیری 1.2 کیلو گرم میوه در هر مرتبه آب‌ گیری، دارای مخلوط کن با ظرفیت 1.2 لیتر، دارای آسیاب‌ کن با قابلیت آسیاب کردن مواد تا وزن 70 گرم در هر مرتبه - تیغه و فیلتر ضد زنگ، دارای سوئیچ لمسی، دارای سرعت لحظه‌ای برای آسیاب، دارای لیوان مخصوص آب‌میوه و درب کف‌گیر و لرت‌گیر آب‌میوه، عایق کاری دوبل موتور

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است