فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

جارو برقی فیلیپس FC9350

جاروبرقی فیلیپس FC9350    با طراحی کوچک و شیک یکی از خوش فرم‌ترین و زیبا‌ترین محصولات برند فیلیپس است که جزء پرقدرت‌ترین و پرطرفدارترین جاروبرقی‌ها است که همراه با تکنولوژی‌های روز دنیا تولید و به بازار عرضه شده. این مدل با توان موتور 1800 وات و قدرت مکش 350 واتی که دارد، قادر است تمامی گرد و غبار‌های موجود در محیط را به سرعت از بین ببرد تا علاوه بر کاهش مدت زمان جاروکشی، در مصرف انرژی نیز صرفه جویی گردد که همین ویژگی برای بسیاری از افراد حائز اهمیت می‌باشد.

ویژگی های جاروبرقی فیلیپس FC9350
Philips FC9350دارای ویژگی‌های حائز اهمیتی است که می‌توان به عنوان یکی از گزینه‌های مناسب برای خرید انتخاب شود. از جمله این موارد می‌توان به لوله تلسکوپی این محصول اشاره نمود چرا که قدرت انعطاف پذیری بسیار بالای دارد و می‌‌تواند ذرات و گرد و غبار را در دور‌ترین حالت ممکن از بین ببرد. همچنین چرخ‌های تعبیه شده در زیر دستگاه تا حرکت آسان‌تری بر روی سطوح سخت و نرمی همچون پارکت، فرش و موکت داشته باشد. بدنه دستگاه در مقابل نشت هوا عایق گردیده تا عملکرد دستگاه در بهترین حالت قرار گیرد. جاروبرقی فیلیپس مدل FC9350 دارای فیلتر بهداشتی Epa 10 است که با جذب 99% گرد و غبار هوایی پاک و عاری از هرگونه آلودگی به ارمغان می‌آورد و برای افرادی که از حساسیت‌های فصلی و غیر فصلی رنج می‌برند بسیار مناسب است.

مخزن و طراحی جاروبرقی فیلیپس مدل FC9350
حجم مخزن جاروبرقی فیلیپس FC9350  به 1.5 لیتر می‌رسد که ظرفیت نسبتا مناسبی است. این مخزن از دستگاه به راحتی جدا شده تا شما بتوانید فرایند خالی کردن آن را به راحتی انجام دهید. چرخ‌هایی که در این محصول نصب شده است علاوه بر زیبایی ساختاری و همچنین طراحی منحصر به فرد و جذابی که دارند می‌توانند به راحتی بر روی تمامی سطوح به راحتی حرکت کنند.

فناوری Qpwer Cyclone 5 در جاروبرقی فیلیپس مدل FC9350
سطح قدرت صدای جاروبرقی فیلیپس 82 دسی بل و با داشتن این فناوری محیط خود را به خوبی می‌توانید تمیز کنید. این فناوری از طریق مراحل بسیار کارآمد که شامل:1- به لطف طراحی ورودی هوا، هوا به سرعت وارد PoweCyclone می‌شود. 2-خط هوایی خمیده به سرعت هوا را در محفظه سیکلونیک تسریع می‌کند تا گرد و غبار را از هوا جدا کند. 3- پره‌های خروجی بهینه، خام را از سیکلون و داخل سطل گرد و غبار جدا می‌کنند.

اتصلات ActiveLock
اتصلات ActiveLock به شما امکان می‌دهد تا هنگام تمیز کردن، نازل‌ها و لوازم جانبی مختلف را از لوله تلسکوپی به راحتی وصل و جدا کنید. همچنین یک اتصال قلاب گرد و غبار درست در داخل دسته ساخته شده است.

کابل برق و دسته قابل تنظیم
جاروبرقی فیلیپس مدل FC9350 کابل برق 6 متری دارد که به راحتی می‌توانید بدونه هیچ مشکلی محیط ‌هایی که پریز برق از آن دور است را جاروبکشید. لوله تلسکوپی این دستگاه با قابلیت کوچک و بزرگ شدن طراحی گردیده تا بتوان به راحتی مکان‌های دور همانند زیر کمد و تخت را نیز تمیز نمود.

ابعاد : 247 × 281 × 410 میلی متر
وزن : 6.1 کیلوگرم
توان : 1800 وات
نوع جاروبرقی : کیسه ای
سیم جمع کن خودکار : دارد
کلید ON/OFF : دارد
میزان صدا : 82 دسی بل
دستگیره ارگونومیک : دارد
کنترل قدرت الکترونیکی بر روی دسته : ندارد
قابلیت جذب مایعات : ندارد
نوع موتور : موتور قوی و قدرتمند و در عین حال کم صدا
لوله تلسکوپی : دارد
حدااکثر توان ورودی : 1800 وات
نمایشگر : ندارد
لوله خرطومی : پلاستیک
تعداد چرخ ها : 3 عدد
جنس چرخ : پلاستیک
فیلتر هوا : فیلتر قابل شستشو Filter EPA 10
نوع فیلتر خروجی : HEPA13
توان مکش : 350 وات
تعداد سری : 3 عدد
جنس بدنه : پلاستیک
پارویی مخصوص جمع کردن موی حیوانات : ندارد
شعاع کارکرد : 9 متر
نوع فیلتر بهداشتی : EPA 10
گنجایش مخزن جاروبرقی : 1.5 لیتر
طول سیم : 6 متر
سایر مشخصات : دارای نازل کوچک - دارای سری مخصوص - شکاف‌ها مجهز به لوله خرطومی (Tri-Active)

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است