فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

تلویزیون ال جی 65UP7550 فورکی UP7550 مدل 2021

ز جمله تلویزیون های سری 7 سال 2021 تلویزیون ال جی 65UP7550 می باشد که در 4 سایز مختلف (43 ،50 ،55 ،65) تولید شده است. از لحاظ ظاهری یکی از خاص ترین و کاربرپسندترین محصولات موجود در مقایسه با اسمارت تی وی های مختلف می باشد، با توجه به این که در مدت کوتاهی به بازار عرضه شده است توانسته طرافداران زیادی را از آن خود کند. تلویزیون ال جی UP7550 دارای صفحه نمایش باریک با فریم نازک و ظریف می باشد که روی دو پایه ی شاخه ای که در دو طرف محصول صفحه نمایش را احاطه کرده اند، به طور مستحکم قرار گرفته است به گونه ای که این پایه ها محکم بودن صفحه نمایش را بر روی هر گونه سطحی تضمین می کنند. تمامی درگاه ها و ماژول های ارتباطی در پشت نمایشگر قرار گرفته است تا نمای جلوی آن را به هم نریزد.

تلویزیون 65UP7550 دارای 2 عدد HDMI و 1 عدد USB می باشد که این امکان را برای کاربر مهیا می کند تا فلش، مموری و یا حافظه های جانبی را به تلویزیون وصل کنند. از بحث طراحی که بگذریم می رسیم به یکی از حساس ترین ویژگی های تلویزیون یعنی کیفیت تصویر. تلویزیون ال جی مدل UP7550 دارای کیفیت تصویر 4K با رزولوشن 2160×3840 پیکسل می باشد که تصویری فراتر از انتظار هر کاربر را بر روی صفحه ی نمایشگر به نمایش می گذارد. علاوه بر کیفیت فورکی، پردازنده ی Quad Core 4K، فناوری HDR، پشتیبانی از HDR 10 PRO و HLG و قابلیت ارتقای تصویر با 4K Upscaling است که این فناوری ها همه دست در دست هم انداخته اند تا تصاویری با کیفیت باور نکردنی را به وجود آورند. تلویزیون های ال جی سال 2021 در صورتی که سیستم عامل وب او اس در آن ها به روز رسانی شود قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی را دارند.

دفترچه راهنمای تلویزیون ال جی UP7550

اگر چه تلویزیون های امروزی از امکانات و تکنولوژی های زیادی برخوردارند اما با بدنه ی باریک و نازکی از وجود بلندگوهای بزرگ خودداری شده است از این رو دارای توان صوتی زیادی نمی باشند. ال جی UP7550 مجهز شده به سیستم صوتی 2.0 کاناله با توان خروجی 20 وات یعنی از هر بلندگوی Down Firing به اندازه ی 10 وات می باشد؛ همچنین از فناوری های AI Sound ،Ultra Surround ،Clear Voice برای به وجود آوردن صدایی شفاف، رسا و همه جانبه کمک می گیرد. با وجود سیستم عامل WebOS امکان دسترسی به اینترنت و استفاده از مرورگر وب را نیز برای کاربران فراهم می کند.

معرفی تلویزیون ال جی up7550

از دیگر جذابیت های تلویزیون ال جی 65UP7550 می توان به دستیارهای صوتی و ریموت کنترل هوشمند اشاره کرد که کار را برای کاربر بسیار آسان کرده است. همچنین با هوش مصنوعی ThinQ خانه ی خود را به یک محیط مدرن تبدیل کنید و آن ها را از راه دور به وسیله ی تلویزیون کنترل کنید. با برگ و باد همراه باشید تا در ادامه به توضیحات کامل و بررسی قیمت تلویزیون 65 اینچ ال جی UP7550 بپردازیم.

مدل : 65up7550
تولید کننده : ال جی
سال تولید : 2021
کیفیت تصویر : 4K
تکنولوژی صفحه : LED
نوع صفحه : تخت
رزولوشن : 3840×2160
HDR : دارد
نسبت تصویر : 16.9
قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر : دارد
سیستم صوتی : 2 کاناله
تعداد بلندگوها : 2 عدد
توان خروجی کلی صدا : 20 وات
رابط هوشمند : دارد
نوع رابط هوشمند : Webos
مرورگر اینترنت : دارد
پردازنده : چهار هسته ای
گیرنده دیجیتال : دارد
تیونر : DVB-T2 /C/S2
تعداد درگاه‌های USB : 1 عدد
تعداد درگاه های HDMI : 2 عدد
اتصال بی‌سیم (Wi-Fi) : دارد
بلوتوث : دارد
پورت شبکه (LAN) : دارد
ورودی آنتن : دارد
خروجی صوتی دیجیتال (اپتیکال) : دارد
کنترل جادویی : دارد
نوع پایه : دو شاخه
قابلیت اتصال به دیوار : دارد

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است