فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

چرخ گوشت پاناسونیک MK-MG1360

 چرخ گوشت پاناسونیک MK-MG1360   یکی از مدل چرخ گوشتهای پاناسونیک موجود در بازار ام جی 1360 « MK-MG1360 » می باشد که با توان 1300 وات تولید شده. این میزان توان بالا موجب می شود تا بتوانید در یک ساعت، 84 کیلو گوشت را چرخ کنید.‌ همان طور که می دانید از دیرباز، چرخ گوشت ها یکی از وسایل پر کاربرد هنگام آشپزی بوده و هستند. با این وجود حضور یک چرخ گوشت با کیفیت و کارآمد در هر خانه ای لازم و ضروری است. پاناسونیک این مدل چرخ گوشت را با طراحی ساده و بدنه با کیفیت تولید و در اختیار شما قرار داده است.
از ویژگی های پر اهمیت چرخ گوشت پاناسونیک MG1360 می توان به سه عدد صفحه برش در اندازه های درشت، متوسط و ریز اشاره کرد. وجود این سه سری، شما را تهیه انواع غذاهای مختلف یاری خواهند کرد. تیغه از جنس استیل ضد زنگ تولید شده تا کار چرخ کردن را بسیار ساده و با کیفیت انجام دهد. سینی چرخ گوشت از جنس فلز تولید شده که دارای ابعادی بسیار مناسب می باشد.‌ در کل می توان گفت این مدل چرخ گوشت یکی از محصولات کارا و مطمئن بازار است.

یکی از ویژگی های بسیار پر اهمیت هنگام خرید لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه، در کنار عملکرد و کارایی، طراحی و رنگ محصولات است. بر این اساس کمپانی های مختلف تولید کننده همواره سعی می کنند محصولاتشان را در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید کنند تا نظر تمامی کاربرانشان را جلب کنند. چرخ گوشت پاناسونیک MG1360 با طراحی بسیار ساده و رنگ بدنه سفید تولید و طراحی شده. مارپیچ، تیغه برش، صفحه برش، درپوش، کلاهک و سینی از جنس فلزی تولید و طراحی شده اند. به سادگی این وسایل را پس از انجام کار میتوانید از چرخ گوشت جدا کنید. با استفاده از دکمه قفل کننده، این لوازم سری جای خود محکم می شوند. همان طور که در عکس ها مشاهده می کنید، این مدل چرخ گوشت تنها دارای یک دکمه روشن/خاموش می باشد. چرخ گوشت با صفحات فلزی و تیغه بسیار کارآمد همراه شده تا بتواند در کمترین زمان ممکن و با ارائه نتیجه عالی، گوشت را چرخ کند. ابعاد چرخ گوشت پاناسونیک برابر 380 × 310 × 160 میلی‌متر می باشد. این چرخ گوشت دارای وزنی معادل 3.2 کیلوگرم می باشد. چرخ گوشت پاناسونیک با امنیت بالایی طراحی شده تا با خیال راحت بتوانید با آن کار کنید.

عملکرد چرخ گوشت

آیا دوست دارید با گوشت چرخ کرده انواع غذاهای خوشمزه را آماده کنید؟ برای چرخ کردن گوشت، نیاز به خرید چرخ گوشتهای خانگی دارید تا بتوانید سریع و تمیز انواع گوشت ها را چرخ کنید. چرخ گوشت پاناسونیک با توان 1300 وات تولید شده تا بتواند انواع گوشت را در کمترین زمان ممکن چرخ کرده تحویل شما دهد. چرخ گوشت با سرعت 84 کیلو در ساعت تولید شده. این چرخ گوشت پاناسونیک دارای میزان خروجی 1400 گرم در دقیقه می باشد.‌ اگر نیاز به چرخ گوشتی با کیفیت و کارا دارید، می توانید مدل MG1360 را از فروشگاه اینترنتی بانه دات کام خریداری کنید. کیفیت خوب ساخت، عملکرد عالی و طراحی زیبا از ویژگی های خوب چرخ گوشت پاناسونیک می باشد.‌

چرخ گوشت پاناسونیک مدل MG1360 با سه عدد صفحه برش همراه شده است. این سه صفحه در اندازه درشت، متوسط و ریز تولید شده تا بتواند جوابگوی نیاز شما باشند.‌ شما می توانید برای تهیه انواع غذاها، از این سه صفحه برش استفاده کنید.

جنس بدنه : پلاستیک
جنس تیغه : استیل ضدزنگ
کارکرد : تک کاره
سیستم چرخش معکوس : دارد
میزان خروجی : 1400 گرم در دقیقه
سوسیس ساز : ندارد
کبه ساز : دارد
کلید خاموش/روشن : دارد
تنظیمات سرعت : 1 سرعته
نمایشگر : ندارد
سینی بزرگ برای نگهدارنده مواد : دارد
اهرم دستی برای هدایت مواد : دارد
نشانگر روشن بودن دستگاه : ندارد
سایر مشخصات : قابلیت چرخ 84 کیلوگرم گوشت در ساعت
اقلام همراه : 3تیغه(متوسط،درشت،بزرگ)،کبه ساز،قطعه مارپیچ،قطعه گلویی،صفحه مشبک،دفترچه راهنما

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است