فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

تلویزیون ال ای دی 32 اینچ سام الکترونیک مدل UA32T4500

تلویزیون‌ها دیگر عضوی از هر خانواده، سازمان، آموزشگاه و بسیاری دیگر از مکان‌ها با استفاده‌های مختلف هستند. تلویزیون‌ها محبوب‌ترین رسانه تصویری بین تمامی مردمان جهان هستند. این وسایل بسیار محبوب برای مصارف مختلف مانند: تفریح، آموزش، مصارف نظارتی و بسیاری دیگر استفاده می‌شوند. تلویزیون‌ها دارای بسیاری ویژگی‌های مختلف هستند و این ویژگی‌ها دارای تفاوت‌ها و کم‌وزیاد شدن‌ها هستند. تلویزیون ال ای دی سام الکترونیک مدل UA32T4500TH سایز 32 اینچ یکی از همین تلویزیون‌هایی است که غیر هوشمند است. منظور از غیرهوشمند این است که دارای سیستم‌عامل نیست و نمی‌توان با‌ آن بازی کرد یا به وب گردی پرداخت و یا گوشی خود را به‌آن متصل کرد. این تلویزیون دارای صفحه‌نمایش LED با کیفیت یا همان رزولوشن HD است و می‌تواند تصاویر با کیفیتی را برای شما به تصویر بکشد. تلویزیون سام الکترونیک مدل UA32T4500TH دارای درگاه‌های متعددی است که می‌توانید با آن دستگاه‌های دیگر را به آن متصل کنید و از این تلویزیون به‌عنوان خروجی برای دستگاه‌های دیگر استفاده کنید. سام الکترونیک مدل UA32T4500TH می‌تواند برای کسانی مناسب باشد که به‌دنبال هوشمندی تلویزیون نیستند ولی کیفیت برای آن‌ها دارای اهمیت است. این تلویزیون از نظر اقتصادی هم می‌تواند برای خریداران مقرون‌به‌صرفه است.
مشخصات کلی
نام محصول: تلویزیون سام الکترونیک 32 اینچ سری 4 مدل 32T4500
وضعیت در بازار: موجود
نوع پایه: V شکل مشکی
اندازه صفحه: 32"
کیفیت تصویر تلویزیون سام: کیفیت HD سام الکترونیک
رزولوشن وضوح و شفافیت: 1366x768 پیکسل
سایر ویژگی های صفحه نمایش: -
موتور تصویر: -
سایر مشخصات تصویر: کیفیت تصویر 2 میلیون پیکسل
سیستم های صوتی: Dolby
ویژگی های هوشمند: ندارد
ارتباطات: غیر فعال N/A
سایر ویژگی ها: قابلیت نمایش فیلم از حافظه خارجی
گیرنده دیجیتال داخلی, تماشای کانال های دیجیتال از تلویزیون بدون داشتن دستگاه گیرنده دیجیتال., , دیجیتال, تجربه ای جدید در عرصه تماشای تلویزیون. ایجاد امکان ارائه شبکه های تلویزیونی بیشتر و همچنین بهبود کیفیت صدا و تصویر.
پورت HDMI High-Definition Multimedia Interface رابط چند رسانه ای با کیفیت بالا. یک رابط صوتی/ تصویری اختصاصی برای انتقال داده های ویدئویی غیر فشرده و داده های صوتی دیجیتال از یک دستگاه منبع HDMI سازگار، به عنوان یک کنترل صفحه نمایش، به یک مانیتور سازگار کامپیوتر، ویدئو پروژکتور، تلویزیون دیجیتال، و یا دستگاه های صوتی دیجیتالی است: 2
پورتUSB : یک عدد
سایر ورودی و خروجی ها: ورودی کابل شبکه LAN
ابعاد بدون پایه(عمق*ارتفاع*عرض): 737.4x 465.4 x150.5 میلیمتر
ابعاد با پایه (عمق*ارتفاع*عرض): 737.4x 438 x74.1 میلیمتر
ابعاد با کارتن (عمق*ارتفاع*عرض): 879x 500 x127 میلیمتر
وزن بدون پایه: 4 کیلوگرم
وزن با پایه: 5 کیلوگرم
وزن با کارتن: 6 کیلوگرم
منبع تغذیه: 240 ولت
حداکثر مصرف برق: 70 وات

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است