فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

تلویزیون 55 اینچ سامسونگ 2021 اسمارت 4K مدل 55AU7172

تلویزیون 55 اینچ سامسونگ 2021 اسمارت 4K مدل 55AU7172 دارای وضوح (3840* 2160) برای کیفیت تصویر عالی است. با توجه به وضوح منحصر به فرد، یک تصویر واقعی و دقیق به دست می آید که به همین دلیل حتی کوچکترین جزئیات تصویر نیز بسیار واضح خواهد بود. با تلویزیون سامسونگ  55AU7172، جزئیات را با دقت بیشتری به نمایش می گذارد. تجربه 4K هوشمند خود را باز کنید. تلویزیون 55 اینچی 55AU7172 4K UHD سامسونگ سطح جدیدی از سرگرمی را به شما ارائه می دهد، با هر فریمی که با سایه های واقعی و جزئیات بی عیب و نقص جلوی چشمان شما باز می شود. با فناوری PurColor برای رنگ‌ های زنده، پردازشگر کریستال 4K برای حداکثر بهینه‌ سازی تصویر و پشتیبانی از محدوده دینامیکی بالا از طیف وسیعی از رنگ‌ ها و جزئیات بصری حتی در صحنه‌ های تاریک، تجربه تماشا را افزایش می‌ دهد. فناوری Motion Xcelerator و حالت بازی خودکار (ALLM) به شما این امکان را می‌دهد که از تصاویر با کارایی بالا لذت ببرید، زیرا به‌طور خودکار فریم‌ های محتوای شما را ارزیابی و جبران می‌ کنند، هر منبعی که باشد، در حالی که وضوح 4K UHD فراتر از FHD معمولی با 4 برابر پیکسل بیشتر است. در تلویزیون 55 اینچ سامسونگ 2021 اسمارت 4K مدل 55AU7172 به چشمان شما تصاویر واضح و شفافی را که شایسته آنهاست ارائه می دهد. طراحی مینیمالیستی مدرن آن استاندارد های جدیدی را تعیین می کند و کابل های مزاحم را حذف می کند و طراحی زیباتری را به شما ارائه می دهد. این 4K شناخته شده است، دارای رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل است و چهار برابر بیشتر از یک صفحه نمایش Full HD جزئیات را ارائه می دهد. سیستم عامل تایزن که از طریق منوی هوشمند خود دسترسی مستقیم و آسان به برنامه ها و عملکرد های سرگرمی پیشرفته را ارائه می دهد. 

با تلویزیون 55 اینچ سامسونگ 2021 اسمارت 4K مدل 55AU7172 رنگ های طبیعی را با PurColour تجربه کنید. این به تلویزیون‌ های هوشمند 55AU7172 UHD 4K اجازه می‌دهد تا طیف وسیعی از رنگ‌ ها را برای عملکرد بهینه تصویر و تجربه تماشای هیجان‌ انگیز نمایش می دهد. سرگرمی های آن ها را بگذرانید و تمام رنگ های طبیعت را با جزئیات کامل ببینید. از تصاویر واضح و واضح با چهار برابر پیکسل بیشتر از یک تلویزیون فول اچ دی لذت ببرید. با استفاده از قابلیت های پردازنده کریستال 4K  که رنگ ها، نسبت کنتراست بالا و HDR را بهینه می کند  کیفیت تصویر چشمگیری را ارائه می دهد. از کوچکترین ابر در آسمان روشن گرفته تا ظریف ترین حرکات در سایه های تاریک، همه جزئیات مهم هستند که به وضوح دیده شوند. تلویزیون‌ های هوشمند سامسونگ 55AU7172 UHD 4K دارای فناوری‌ های Motion Xcelerator و حالت بازی خودکار (ALLM) هستند که نرخ فریم، نسبت کنتراست و وضوح و درجه‌ بندی رنگ را برای هر نوع بازی بهینه می‌کنند. و به طور قابل توجهی پاسخ را افزایش می دهد  برای حرکت صاف و طبیعی بدون تاری. محدوده دینامیکی بالا محدوده سطح نور را در تلویزیون شما افزایش می دهد، بنابراین می توانید از طیف گسترده ای از رنگ ها برای تشخیص جزئیات لذت ببرید، حتی در صحنه های تاریک یا روشن می توانید مشاهده کنید. 

طراحی مدرن و زیبای تلویزیون 55 اینچ سامسونگ 2021 اسمارت 4K مدل 55AU7172 
تلویزیون 55 اینچ سامسونگ 2021 اسمارت 4K مدل 55AU7172 ظاهری تمیز با حاشیه‌ های نازک دارد که در هر تنظیماتی زیبا به نظر می‌ رسد. پایه های خوش تراش نصب شده در مرکز نیز تلویزیون را به اندازه کافی از روی میز بلند می کند تا بتوانید نوار صوتی را در جلو قرار دهید و نگران مسدود شدن صفحه نمایش نباشید. به طور کلی، این یک تلویزیون رده بالا بسیار خوش ساخت است. راستش، وقتی صحبت از طراحی تلویزیون به میان می آید، انتظارات پایین است. تا زمانی که صفحه نمایش بزرگ است و قاب آن بزرگ نیست، کار تقریباً انجام شده است. یک صفحه نمایش 55 اینچی که نسبتا بزرگ است و برای نشیمن های معمولی مناسب است. سامسونگ توانسته آن را در چیزی بپیچد که واقعاً کوتاه‌ ترین حاشیه‌ ای است که تا به حال در تلویزیون‌ های تولیدی دیده شده است. با ضخامت 2 میلی متر، تقریباً وجود ندارد  و اگر در فاصله معقولی از این تلویزیون بنشینید، واقعاً از دید ناپدید می شود. همانطور که ترفند های مهمانی پیش می روند، این یک ترفند خوب است. تلویزیون 55 اینچی سامسونگ تقریباً به همان اندازه عمق 15 میلی متری شاسی قابل توجه است. بدیهی است که فناوری  به لایه‌ای از نور پس‌ زمینه نیاز دارد، بنابراین هرگز به باریکی دلپذیر 4K، رقیب اصلی‌اش، دست نخواهد یافت، اما از آنجایی که سامسونگ تمام ورودی‌ ها، خروجی‌ ها و برق مورد نیاز را خارج از برد، تلویزیون سامسونگ مدل 55AU7172 4K ندارد. 

مدل تلویزیون :55AU7172
سری :سری 7
سال تولید :2021
رنگ :مشکی
شرکت تولید کننده :سامسونگ
نمایشگر (پنل)
نوع نمایشگر :LED، 4K
سایز :55
کیفیت تصویر :4K
رزولوشن :2160*3840
تصویر(پردازش)
پردازنده تصویر :پردازنده کریستال 4K
قابلیت HDR :

رفرش ریت :4K@120Hz

سایر قابلیت ها :تله تکست،قابلیت ضبط، پشتیبانی از HGiG، قابلیت نصب دیوار، ریموت کنترل
امکانات هوشمند

سیستم عامل :تایزن
مرورگر :اپلیکیشن :
صدا
سیستم صوتی :دوکاناله
توان خروجی صدا :20 وات
دالبی :دالبی پلاس

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است