فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

تلویزیون هایسنس U6G سایز 55 اینچ مدل 2021

تلویزیون هایسنس U6G اندروید 55 اینچ مدل 55U6G
هایسنس در سال 2021 تلویزیون های سری U را روانه بازار کرده است و در این میان تلویزیون هایسنس U6G تلویزیونی میانرده در سری U می باشد. تلویزیون 55 اینچ هایسنس U6G دارای فناوری ULED می باشد. تلویزیون 55U6G کیفیت تصویر 4K را با نرخ نوسازی تصویر 60 هرتز نمایش می دهد و نمایش نویز و بلور آن به طور قابل ملاحظه ای کم می باشد. در تلویزیون 55 اینچ هایسنس U6G روشنایی تصویر بالا بوده و می تواند در محیط روشن و یا محیط کم نور تصاویر شگفت انگیز را نمایش دهد. هایسنس در تلویزیون U6G از پنل VA استفاده کرده است که به خودی خود کنتراست بالایی را به اجرا می گذارد اما تاریکی منطقه ای یکی دیگر از ویژگی های تلویزیون هایسنس است که در تلویزیون 55 اینچ U6G با تعداد 60 زون خود آرایی می کند. صدای 20 وات آن با دالبی دیجیتال و دالبی DTS همراه است و برای انتقال صدا بر روی اسپیکر دو پورت اپتیکال و یا HDMI ARC در دسترس می باشد. شما می توانید از تلویزیون 55 اینچ نهایت استفاده را ببرید چراکه دارای سیستم عامل اندروید است و بالاترین ورژن آن را به خود اختصاص داده است. جستجوی صوتی و یا پشتیبانی از قابلیت های هوشند با سبکی منحصر به فرد بر روی تلویزیون U6G سایز 55 پیاده شده است. این تلویزیون پایه کنار است و برخلاف دیگر مدل ها فاصله پایه های آن زیاد است که جذابیت خاصی به تلویزیون می دهد. قیمت تلویزیون هایسنس U6G به نسبت تلویزیون هایسنس U7G و U8G کمتر است و یک تلویزیون اقتصادی در میان تلویزیون های 2021 به شمار می رود.

هایسنس در میان برند های نام آور و آشنا شاید زیاد برجسته جلوه نکند اما واقعیت آن است که وقتی کیفیت تصویر و کیفیت ساخت U6G با دیگر تلویزیون های موجود در بازار مقایسه می شود به وضوح هایسنس رده بالاتر خواهد بود. این شرکت تلویزیون هایی خارق العاده را روانه بازار کرده است.  تلویزیون u6G تلویزیونی میان رده در سری U است که در سال 2021 تولید شده است اما همین تلویزیون با روشنایی و کنتراستی که دارد از بسیاری از برند های دیگر مانند ال جی و یا سامسونگ بالارده تر است. در سال 2020 تلویزیون H9G هایسنس با مدل X9500H سونی رقابت می کرد و قیمتی به وضوح کمتر از آن را داشت. البته این روال ادامه نخواهد داشت و قیمت تلویزیون های این شرکت هم افزایش پیدا می کند و شاید نتوان دیگر با قیمتی مقرون به صرفه تلویزیونی مانند تلویزیون U6G با روشنایی 600 نیت و کنتراستی فوق العاده خریداری کرد.

هایسنس همانند سامسونگ بیشتر کنتراست را مدنظر دارد و در تلویزیون های خود از پنل VA استفاده می کند. تلویزیون U6G با پنلVA برای نمایش فیلم فوق است و شما می توانید از آن برای نمایش فیلم های سینمایی استفاده کنید و از تماشای تصویر پر کنرتاست آن لذت ببرید.  تلویزیون U6G زاویه دید کمی دارد یعنی وقتی با زاویه زیاد به تماشای تصویر می پردازید مشاهده می کنید که کیفیت تصویر و  روشنایی کاهش پیدا می کند. 

 

مدل تلویزیون: U6G
سایز تلویزیون: 55 اینچ
سال ساخت: 2021
کشور سازنده: چین
رنگ بدنه: مشکی
کیفیت تصویر: 4K
نور پس زمینه : FULL ARRAY
نوع صفحه نمایش: ULED
پشتیبانی از HDR10+ و دالبی ویژن
قابلیت ارتقای کیفیت تصویر
زاویه دید بسیار گسترده
رفرش ریت 60 هرتز
فناوری رنگ: Natural colour enhancer
برخورداری از قابلیت Sport Mode
دارای سنسور روشنایی
قدرت خروجی صدا: 20 وات
نوع سیستم عامل: VIDAA
نوع پردازنده: Hi-View Engine
وضوح تصویر: 3840 × 2160 پیکسل
قابلیت نصب روی دیوار
اتصال بیسیم (وای فای): دارد
دارای دستیارهای صوتی
اتصال از طریق بلوتوث: دارد
تعداد HDMI :3 عدد
تعداد USB :2 عدد
سازگار با پورت HDMI 2.1

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است