فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

گوشت کوب همزن برقی پارس خزر مدل اوربیتال میکس سایا

خردکن ها ابزار های کوچک و کم وزنی هستند که از انها برای آماده سازی غذا ها استفاده میشود در گذشته کاربرد این دستگاه محدود به خرد کردن آجیل محدود میشد ولی امروزه با توجه به فناوری و تکنولوژی به کار رفته در این ابزار محدوده  استفاده از آن گسترش پیدا کرده است.

مواردی که در هنگام خرید این کالای خانگی باید در نظر گرفت شامل :تعداد تیغه ها،ظرفیت  و جنس کاسه ،تعداد سرعت موتور،قفل ایمنی ،دستی یا برقی بودن محصول،مکانیزم خرد کردن،قیمت دستگاه و برند می شود. گوش کوب برقی اوربیت میکس یکی از تولیدات شرکت پارس خزر می باشد که بدو ن لرزش و باکمترین صدای تولیدی  برای خرد کردن پیاز ،انواع سبزیجات نرم وسفت،پنیر و مواد دیگر ،تهیه انواع سس ها،خامه ،سوپ ، خوراک کودکان و انواع نوشیدنی های MILk shilkبه کار می رود. گوش کوب برقی اوربیتال  دارای 2 تیغه ضد زنگ وتوان مصرفی 350 وات می باشد  هم چنین جنس بدنه این دستگاه از پلاستیک بوده و دارای میله ای از جنس استیل ضد زنگ و قابل شستشو می باشد. متعلقات همراه این گوش کوب برقی اوربیتال  میکس یک لیوان با حجم 0.7لیتر ،ظرف غذاساز پلاستیکی با حجم نیم لیتر ،ظرف خرد کن نیم لیتری پلاستیکی،تیغه خردکن مجهز به محافظ پلاستیکی ، دونوع همزن و یک استند برای نگهداری اقلام همراه می باشد.

مشخصات کلی
نوع: چند کاره
ابعاد: 37 × 21 × 17 سانتی‌ متر
وزن: 18200 گرم
کشور سازنده: ایران
مشخصات فنی
جنس میله: پلاستیک
توان: 320 وات
نشانگر: خیر
تنظیمات سرعت: خیر
عملکرد توربو (Turbo): خیر
تعداد تیغه‌های گوشت‌کوب: 2 عدد
لیوان: خیر
حجم لیوان: 1 لیتر
ظرف غذاساز: خیر
آسیاب: خیر
خرد کن: خیر
همزن: خیر
خمیرزن: خیر
اقلام همراه: همزن میله ای - همزن بادکنکی - همزن دوقلو - کاسه خردکن - درپوش خردکن - تیغه خردکن - لیوان همزن - درپوش لیوان - پایه نگهداری قطعات
سایر ویژگی ها: قابلیت جدا شدن تیغه - دارای خامه زن دوتایی - که صدا و بدون لرزش

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است

محصولات مشابه