فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

تلویزیون پاناسونیک HX750 سایز 55 مدل 55HX750

تلویزیون پاناسونیک HX750 از محصولات بی نظیر سری 7 کمپانی پاناسونیک در سال 2020 است که از فناوری‌ها و تکنولوژی‌های روز دنیا برخوردار می‌باشد. این تلویزیون دارای طراحی بسیار شیک و باریک با پایه‌های دو شاخه‌ای جانبی و فریم بسیار باریک بوده که همگی از رنگ مشکی برخوردارند. همچنین دارای صفحه نمایش تخت 4K Ultra HD LED LCD در سایز 55 اینچ می‌باشد که از کیفیت تصویر 4K با رزولوشن تصویر 3840×2160 پیکسل و کنتراست عالی برخوردار می‌باشد. تلویزیون پاناسونیک HX750 دارای نور پس زمینه Direct LED و پنل IPS با زاویه دید گسترده می‌باشد. پنل این تلویزیون از نوع Bright Panel Plus با کنترل نور پس زمینه پویا بوده و میزان روشنایی و کنتراست پویا را در صحنه مشخص می‌کند تا شما شاهد تصاویری با جزئیات و وضوح بیشتر باشید، چه در صحنه‌های تاریک و چه در صحنه‌های روشن، تصاویر را با بیشترین جزییات مشاهده کنید.

پاناسونیک در این تلویزیون خود از فناوری‌های تصویری دیگری مانند، فناوری HDR و پشتیبانی از فرمت‌های HDR10 و Dolby Vision جهت افزایش کنتراست تصاویر و عمق بخشیدن به صحنه‌ها و ایجاد تجربه سینمایی عالی استفاده نموده است، همچنین از فناوری 4K Upscaling جهت ارتقای کیفیت تصاویر و بهبود کیفیت تصویر، فناوری HEXA CHROMA DRIVE جهت تولید طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها در حدود بیش از یک میلیارد رنگ با استفاده از پنل شش رنگ انحصاری پاناسونیک، برخوردار می‌باشد. همچنین زاویه دید گسترده Wide Viewing Angle قادر به ارائه‌ی برترین صحنه‌ها از هر زاویه‌ای می‌باشد. تلویزیون 55 اینچ پاناسونیک HX750 مجهز به پردازنده قدرتمند چهار هسته‌ای موتور رنگی 4K Colour Engine است که به واسطه آن شما خاص‌ترین صحنه‌ها را با رنگ‌های طبیعی و واقعی مشاهده خواهید کرد.

این تلویزیون زیبا دارای سیستم صوتی دو کاناله با قدرت خروجی صدای 20 وات بوده که این میزان خروجی صدا توسط دو بلندگو که هر کدام توان خروجی صدای 10 وات را دارند تولید می‌شود. همچنین از فناوری‌های صوتی مختلفی مانند Dolby Atmos جهت تولید صدای فراگیر و همه جانبه و فناوری DTS جهت افزایش کیفیت صدا و تقویت حس شنیداری در بیننده و کاهش نیاز به تهیه سیستم‌های صوتی جداگانه استفاده می‌کند. تلویزیون پاناسونیک 55HX750 دارای سیستم عامل Android TV 10 با رابط کاربری بسیار ساده و آسان بوده و دسترسی شما به شبکه‌های اجتماعی مانند Netflix، YouTube، Google Play و Google LLC را فراهم می‌کند. همچنین دارای WIFI و بلوتوث و مرورگر وب بوده و دسترسی شما به اپلیکیشن‌های مختلف و سرگرمی‌های متنوع را فراهم می‌سازد.

مدل تلویزیون : 55HX750
برند : پاناسونیک
سری : 7
سال تولید: 2020
ساخت کشور : مالزی
کیفیت تصویر : 4K UHD
نوع نمایشگر : DLED
رزولوشن : 2160 × 3840 پیکسل
رفرش ریت : 60 هرتز
دارای : زاویه ی دید گسترده
پردازنده ی تصویر : 4K Colour Engine
مجهز به قابلیت : HDR
پشتیبانی از فناوری های : HDR10 و HGL
دارای فناوری : دالبی اتموس و دالبی ویژن
ارتقا تصویر با فناوری : 4K Upscale
سیستم عامل : Android TV 10
دارای دستیار صوتی : گوگل
سیستم صوتی : 2 کاناله
توان صوتی : 20 وات
قابلیت اتصال به وای فای : دارد
سازگار: با برنامه ها و شبکه های اجتماعی
دارای : 3HDMI و 2USB
قابلیت اتصال به گوشی : دارد
دارای پنل : IP

 

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است