فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

بخارشوی کارچر (کرشر) مدل SC3

گارانتی 18 ماه گارانتی قطعات شرکت مدیا سرویس

زمان تحویل : 5-7 روز کاری

قیمت :


6,350,000 تومان

تعداد :

بخارشوی کارچر SC3  محصولی کاربردی از کشور آلمان است که با طراحی بسیار پیشرفته و قابلیت‌های کاربردی فراوان، تمیز کردن انواع سطوح را به خوبی انجام می‌دهد. این بخار شوی برای تولید بخار از هیتری با توان 1900 وات با قدرت بخار 3.5 بار بهره می‌برد و بدون استفاده از هیچ نوع مواد شوینده مضر به پاک کردن جرم و لکه از روی انواع سطوح می‌پردازد. مخزنی که در داخل این بخار شوی گنجانده شده، گنجایشی برابر با یک لیتر دارد. با ریختن آب در این مخزن در عرض 30 ثانیه آب تبدیل به بخار شده و بخار آب برای پاک سازی آماده می‌شود. برای جلوگیری از جرم گرفتن مخز و افزایش طول عمر و کارایی دستگاه، در داخل مخزن از فیلتر ضد رسوب استفاده شده که به کمک آن سختی آب گرفته می‌شود.

این مخزن در داخل بدنه بخار شوی SC3 کارچر جاسازی شده است و نمی‌توان آن را بیرون آورد. بر روی بدنه این بخارشوی 1900 وات کارچر دکمه روشن و خاموش به همراه سه عدد نشانگر با عنوان‌های نشانگر کمبود آب داخل مخزن، نشانگر تعویض کارتریج ضد رسوب و نشانگر روشن بودن دستگاه تعبیه شده که با کمک آن‌ها استفاده از بخار شوی جهت نظافت و تمیز کاری بسیار راحت گردیده است. برای تنظیم میزان سطح بخار در سه حالت بدون بخار، بخار کم و بخار زیادی می‌توان از کلید کشویی که بر روی دستگیره تعبیه شده استفاده کرد. حداکثر بخار خروجی این دستگاه معادل 100 گرم در دقیقه می‌باشد که این میزان بخاردهی از عهده هر نوع آلودگی و لکه بر می‌آید.

این بخارشوی به یک لوله خرطومی، دو عدد لوله رابط و تعداد زیادی از سری‌های مختلف از جمله سری پارویی، نازل باریک مخصوص شکاف، نازل برس‌دار، پدهای حوله‌ای و سری‌های کاربردی دیگری مجهز شده تا هر نوع سطوحی از جمله، سرامیک، شیشه، استیل، میز، پارکت، فرش و … به راحتی توسط بخار آب میکروب زدایی و گرد گیری شوند. پدهای حوله‌ای ارائه شده توسط این محصول قابل شستشو بوده و شما می‌توانید برای راحتی بیشتر از ماشین لباسشویی برای شستشوی آن استفاده کنید. با کمک دو عدد لوله‌ای که همراه این محصول ارائه شده به خوبی می‌توان ارتفاع لوله را تنظیم کرد و تمیز کردن نقاط دور دست را به راحتی انجام داد.

سیمی که این بخارشوی را به برق متصل می‌کند حدود 4 متر طول دارد و بدون تعویض کردن پریز، محدوده‌ی گسترده‌ای را برایتان تمیز خواهد کرد. حرکت این بخارشوی به کمک دو عدد چرخ بزرگ و یک چرخ دوار زیرین بسیار راحت انجام می‌شود هر چند که برای بلند کردن این محصول از دستگیره روی درب نیز می‌توان استفاده کرد. بر روی بدنه قسمت‌هایی وجود دارند که برای نگهداری سری‌ها و لوازم جانبی ارائه شده همراه محصول می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

طراحی و ساخت بخارشوی SC3 کارچر

بخارشوی مدل SC3 با رنگ آمیزی زیبا و ساخت محکم و با دوامی که دارد به عنوان یکی از محصولات برتر کارچر، تمیز کردن انواع سطوح را برای کاربران راحت کرده است. این محصول با رنگِ زردِ برند کارچر، رنگ آمیزی شده و از دور توجه کاربر را به سمت خود می‌کشاند. بدنه این بخارشوی از پلاستیک با کیفیتی ساخته شده که با چنین ساختار محکمش استفاده از دستگاه برای مدت زمان طولانی میسر خواهد شد. بدنه جمع و جور و سبک وزن، جابجایی دستگاه را برای کاربران راحت کرده است. برای حمل بخارشوی دستگیره‌ای بر روی بدنه قرار گرفته که وزن 4.5 کیلوگرمی دستگاه را به خوبی تحمل می‌کند.

یک مخزن آب با ظرفیت 1 لیتر در داخل بدنه بخارشوی کارچر SC3 جاسازی شده که قابل حمل نیست و برای پر کردن آن باید از پارچ و یا ظرفی استفاده کرد. به محض روشن کردن بخارشوی برای استفاده از آن نیازی به صبر کردن نیست و آب بعد از گذشت 30 ثانیه به بخار تبدیل خواهد شد. برای حرکت روان بخار شو به اطراف، بخارشوی SC3 کارچر به دو عدد چرخ بزرگ در عقب و یک چرخ دوار در قسمت زیرین مجهز شده است. تمامی قطعات همراه محصول از پلاستیک مرغوبی به رنگ مشکی ساخته شده‌اند و ترکیب بسیار شیک و کاربر پسندی را به وجود آورده‌اند. در قسمت پشت دستگاه محلی برای ذخیره سازی لوازم جانبی ساخته شده که با استفاده از آن در هر زمانی که بخواهیم می‌توان به هر کدام از سری‌های موجود دسترسی داشته باشیم.

همچنین برای اینکه دستگاه در حالت پارکینگ قرار گیرد و لوله بخارشوی به صورت عمودی بدون تکیه گاه بایستد، در پشت دستگاه جایگاهی برای ایستادن لوله‌ی متصل شده به سری وجود دارد.سیمی که برای اتصالِ دستگاه به برق، در این بخار شو استفاده شده، طولی برابر با 4 متر دارد. این سیم محدوده‌ی عملکرد دستگاه را بالا برده و به کاربر این امکان را می‌دهد که بدون اینکه پریز برق را عوض کند به راحتی تمیز کردن سالن‌های بزرگ را انجام دهد.

قطعات و لوازم جانبی

لوله‌ها و سری‌هایی که بخارشوی کارچر SC3 را همراهی می‌کنند تنوع و تعداد بیشماری دارند. کارچر به جای اینکه از یک لوله بلند در این محصول استفاده کند، از دو عدد لوله نیم متری در این بخارشوی استفاده کرده است. از این دو لوله بسته به ارتفاع مناطق و یا طول قد کاربر می‌توان استفاده کرد. با اتصال دو عدد لوله به هم، مناطق دور دست به راحتی از هر نوع آلودگی و گرد و غبار تمیز خواهند شد و افراد به راحتی می‌توانند هر نوع کفپوش را به راحتی از میکروب و آلودگی تمیز کنند. یک طرف این لوله به دستگیره کنترلی و طرف دیگر به سری پارویی و یا نازل مربوطه متصل می‌شود.

نازل مستطیلی شکلی که همراه این محصول ارائه شده، تمیز کردن انواع سطوح از قبیل سرامیک، کاشی، پارکت و … را بسیار راحت انجام می‌دهد. با کمک چسباننده و گیره‌ی پلاستیکی محکمی که در هر طرف از این سری پارویی گذاشته شده، پارچه و یا پد حوله‌ای به راحتی به قسمت زیرین پارویی متصل می‌شود و بدون اینکه از آن بیرون آید تمیز کردن انواع سطوح را به راحتی انجام می‌دهد. از دیگر سری‌های استفاده شده در این دستگاه می‌توان به سری درز اشاره کرد که با طراحی بسیار باریکی که دارد هر شکاف و روزنه‌ای را عاری از جرم و آلودگی خواهد کرد.‌ نازل‌های چند منظوره‌ی کاربردی دیگری به این محصول افزوده شده‌اند که هر کدام از آن‌ها را می‌توان به لوله‌ی رابط متصل کرد. اتصال و جدا کردن این قطعات به سادگی انجام می‌شود و از عهده هر فردی برمی‌آید.‌

دستگیره‌ی کنترلی و شیلنگ بخارشوی SC3

دستگیره‌ی کنترلی یکی از قطعات مفید و کاربردی این بخارشوی به حساب می‌آید که علی رغم گرفتن لوله، کنترل فشار بخارشوی را بر عهده دارد. دکمه‌ی کشویی که بر روی این دسته واقع شده به راحتی بخار تولید شده را در سه حالت بدون بخار، بخار کم و بخار زیاد تنظیم می‌کند. اندازه‌ی بزرگ و دم دست بودن این دکمه، از ویژگی‌های بارز این دستگیره کنترلی می‌باشد. در صورتیکه کاربر، دستگاه را در حالت بدون بخار قرار دهد دکمه بزرگ زیر دسته کار نمی‌کند و بخاری از دستگاه بیرون نمی آید. شیلنگی که در این دستگاه وجود دارد از جنس پلاستیک مرغوبی ساخته شده و با انعطاف پذیری بالایی که دارد در هر حالتی استفاده از بخار شو را برای کاربران راحت می‌کند. با جمع کردن این شیلنگ خرطومی فضای کمی از محیط اشغال خواهد شد. یک طرف این شیلنگ به دستگاه و طرف دیگر به دستگیره کنترلی متصل می‌شود.
قدرت و عملکرد بخارشوی SC3 کارچر

برای تبدیل آب به بخار مسلماً نیاز به یک هیتری است که آب را به نقطه جوش برساند. این دستگاه از هیتری با توان 1900 وات استفاده می‌کند که طی 30 ثانیه آب موجود در مخزن را به حداکثر درجه بخار خواهد رساند. فشار بخاری که از دستگاه بیرون می‌آید به 3.5 بار می‌رسد که این فشار برای زدودن انواع آلودگی‌ها کفایت می‌کند. به محض خالی شدن آب مخزن، نشانگر روی بدنه دستگاه خاموش و روشن می‌شود و کاربر بدون آنکه منتظر خنک شدن دستگاه باشد در همان لحظه می‌تواند مخزن را دوباره پر کند.

با خرید بخارشوی SC3 کارچر بعد از جارو کشیدن منزل می‌توانید، انواع سطوح را با کمک این دستگاه از گرد و غبار، لکه و باکتری پاک سازی کنید. خانواده‌هایی که فرزند کوچک در خانه دارند برای حفظ سلامتی کودکانشان لازم است تا از مواد شوینده شیمیایی استفاده نکنند. خوشبختانه بخار شوی SC3 کارچر به هیچ نوع مواد شوینده نیاز ندارد و تنها با بخار آب انواع آلودگی را از روی سطوح بر می‌دارد.

فیلتر یا کارتریج ضد رسوب

همانطور که گفته شد بخار شوی SC3 کارچر با آب کار می‌کند و بدون دخالت هیچ نوع مواد شیمیایی جرم‌ها، باکتری‌ها و انواع عوامل آلرژی زا را از بین می‌برد. آبی که امروزه از طریق لوله‌ها وارد خانه‌یتان می‌شود دارای یک سری املاح و موادی است که با جوشاندن شدن آب این املاح رسوب خواهند کرد. برخی کاربران با استفاده از آب تصفیه شده، این املاح و جرم‌ها را کاهش می‌دهند؛ اما باز احتمال ته نشین شدن رسوب با جوشاندن شدن آب وجود دارد. برخی دیگر برای گرفتن سختی آب از قرص‌هایی استفاده می‌کنند که مسلماً استفاده از این قرص‌ها هزینه بردار می‌باشد و به صرفه نیست.

کارچر برای حذف این املاح موجود در آب، از کارتریج سختی گیر آب در بخارشوی SC3 استفاده کرده است. این فیلتر در داخل دستگاه قرار گرفته می‌شود و در صورت نیاز به تعویض، نشانگر روی بدنه دستگاه چشمک خواهد زد. برای اینکه این کارتریج نهایت کارایی را در حذف مواد معدنی داشته باشد، نباید زیاد آن را تکان داد. با خرید دستگاه شما می‌توانید طبق دستورالعمل دستگاه، این فیلتر را در محل مخصوص قرار دهید و تا زمانی که نشانگر تعویض کارتریج چشمک نزند آن را از دستگاه خارج نکنید. این فیلتر در قسمت ورودی مخزن قرار می‌گیرد و آب قبل از اینکه وارد مخزن شود از آن عبور خواهد کرد.

 

جنس بدنه : پلاستیک ABS
صفحه نمایش : ندارد
ظرفیت مخزن آب : 1 لیتر
فشار بخار : 3.5 لیتر
کلید ایمنی : دارد
لوله تلسکوپی: دارد
قابلیت پرکردن مخزن حین کار : ندارد
زمان موردنیاز برای تولید بخار : 30 ثانیه
نشانگر تعویض فیلتر : دارد
نشانگر خالی بودن مخزن : دارد
نشانگر خاموش/روشن : دارد
فیلتر ضدرسوب : دارد
حالت پارکینگ : دارد
تعداد لوله : 2 عدد
مناسب برای : کف نرم مانند فرش و موکت، کف سخت مانند سرامیک و پارکت، اثاثیه منزل مانند مبلمان و اجاق گاز و هود، شیشه و آینه
اقلام همراه : نازل کف به همراه دو عدد لوله نیم متری متصل به دسته، نازل دستی، نازل کوچک، برس، پد حوله ای نازل کف، قرص رسوب زد، خرطومی 2 متری همراه با تفنگی
سایر مشخصات : قفل کودک بر روی دسته، شیر تخلیه ایمنی، تنظیم جریان بخار بر روی دسته

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است