فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

گوشتکوب برقی فیلیپس مدلHR1611

همزن میله ای و خردکن فیلیپس HR1611 با توان 650 وات تمامی مواد، نرم و سفت را به راحتی در عرض چند ثانیه خرد و له می کند. همزن میله ای و خردکن فیلیپس HR1611 که به عنوان یک مخلوط کن دستی شناخته شده است از یک دسته اصلی، یک میله با تیغه استیل، یک پارچ درب دار 1 لیتری، یک خرد کن همراه با تیغه استیل تشکیل شده که به راحتی می توان با توجه به نوع کاربرد از آنها استفاده کرد.
بر روی بدنه یا دسته اصلی دستگاه 16 سرعت قابل تنظیم تعبیه شده که می توان با توجه به نرمی و سفتی مواد سرعت دستگاه را تنها با یک اشاره کوچک کم و زیاد کرد. همچنین مجهز به سیستم Turbo (توربو) می باشد (بدون اینکه به موتور دستگاه فشار بیاید و از عمر دستگاه کاسته شود) باعث سرعت بخشیدن به کار شده و در وقت هم صرفه جویی می کند.
میله همزن میله ای و خردکن فیلیپس HR1611 دارای تیغه تمام استیل، دو کاره بوده که می توان هم از جهت افقی و هم از جهت عمودی مواد را به راحتی مخلوط کرد. علاوه بر آن مخزن خردکن کوچکی که به همراه همزن میله ای و خردکن فیلیپس HR1611 می باشد، قابلیت خرد کردن پیاز، حبوبات و سبزی جات و غیره ... را در عرض چند دقیقه فراهم می کند. همچنین تیغه این مخزن قابل جدا شدن می باشد که با این قابلیت به راحتی می توان مواد خرد شده را خالی کرد و ظرف را شست.
همچنین می توان تمامی نوشیدنی ها و پوره ها و مواد دیگری که مخلوط شده را درون پارچ همراه دستگاه ریخت و یا درون همین پارچ مخلوط کرد درب آن را گذاشت و درون یخچال قرار داد. هنگامی که نیاز به استفاده از همزن میله ای و خردکن فیلیپس HR1611 نباشد می توان درب محافظ پلاستیکی را روی تیغه میله ای دستگاه نصب کرد، که این عملکرد امنیت و سلامت افراد را تضمین می کند. 

- توان: 650 وات
- برق مصرفی: 240-220 ولت
- 16 سرعته
- مجهز به عملکرد توربو
- دارای پارچ درب دار 1 لیتری
- دارای تیغه تمام استیل دو کاره (افقی و عمودی)
- دارای مخزن خردکن جهت خردکردن پیاز، سبزیجات سفت و نرم، پنیر و مواد دیگر
- قابل شستشو در ماشین ظرفشویی
- دارای سر محافظ پلاستیکی 

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است

محصولات مشابه