فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

توستر فیلیپس مدل HD4825/90

توستر فیلیپس مدل HD4825 یک دستگاه بسیار کارآمد و پربازده  برای افرادی است که علاقه زیادی به خوردن نان گرم و تنوری دارند. این دستگاه دارای بدنه ای به جنس پلاستیک و استیل ضد خش بوده و ظاهر بسیار لوکسی دارد و موجی زیباتر شدن محیط آشپزخانه شما نیز می شود. همچنین این دستگاه قادر است هر اندازه نان را به راحتی و در عرض مدت زمان بسیار کمی داغ کند. با استفاده از سیستم کشویی که در زیر توستر فیلیپس مدل HD4825 قرار داده شده است می توانید آن را با هر ارتفاعی تنظیم کنید.

علاوه بر این کار با استفاده از این دستگاه قادر خواهید بود که نان های موجود در فریزر را نیز یخ زدا کرده و آن را به نان داغ و تازه تبدیل کنید. برای تنظیم دما و تایمر می توانید از دکمه های کنترلی که در سمت راست دستگاه قرار گرفته است استفاده کنید. دستگاه توستر فیلیپس مدل HD4825 دارای دریچه ای بوده که باعث می شود خرده نان به بیرون از دستگاه ریخته شود.


انجام این کار دو مزیت دارد اول اینکه موجب دوباره گرم شدن و سوختن خرده نان های قبلی نشده و دوم اینکه تمیزی دستگاه را تضمین می کند. همچنین با استفاده از توستر فیلیپس مدل HD4825 هر نوع نان با هر نوع ضخامتی را می توانید به طور کاملا یکنواخت گرم و داغ کنید. توان گرم کننده دستگاه در این مدل 800 وات بوده و از دو درگاه خروجی نان برخوردار است که کار با آن نیز بسیار ساده طراحی شده است.

ویژگی های توستر فیلیپس مدل HD4825
در ادامه قصد داریم برخی از ویژگی های مثبت و مزیت های این دستگاه محبوب و پر طرفدار را خدمت شما عزیزان توضیح دهیم تا درک بیشتری از ساختار و طراحی آن پیدا کنید.

طراحی بدنه دستگاه
اولین مزیت این دستگاه دارا بودن وزن کم 1.5 کیلوگرمی آن می باشد که می توان به راحتی آن را در مکان های مختلف قرار داد. ابعاد دستگاه نیاز بسیار نرمال طراحی شده و فضای زیادی را اشغال نمی کند. جنس بدنه توستر فیلیپس HD4825 نیز از استیل به رنگ نقره ای براق به همراه پلاستیک در قسمت حاشیه های آن تشکیل شده است. این ترکیب بدنی رنگ، جلوه خاصی را به دستگاه الهام بخشیده و در هنگام قرارگیری در کنار دیگر وسایل آشپزخانه جلوه زیبایی را به وجود خواهد آورد.


دکمه های کنترلی دستگاه
درست در زیر اهرم تنظیم کننده ارتفاع در توستر چندین دکمه تعبیه شده است که هر یک کارایی مخصوص به خود را دارا می باشد. دکمه چرخشی که به صورت درجه بندی شده نمایش داده شده است، تنظیم دما بوده و می توان با چرخش آن میزان برشتگی نان را تغییر داد.  تعداد حالت های در نظر گرفته شده برای انجام این کار در دستگاه 7 حالت می باشد. از این دکمه به منظور گرم کردن، برشته سازی و یخ زدایی نان استفاده می شود. در کنار دکمه ولومی، یک دکمه به نام STOP وجود دارد که با فشردن آن عملیات برشته سازی به پایان می رسد.


اهرم توستر فیلیپس HD4825
در سمت راست دستگاه یک اهرم وجود دارد که نقش آن تنظیم میزان ارتفاع نان در توستر می باشد. یعنی اگر نان شما کوچک است باید اهرم را به سمت بالا بیاورید تا نان پس از برشته شدن بهتر در دسترس باشد.


سینی
در توستر فیلیپس مدل HD4825 یک سینی در قسمت زیر دستگاه تعبیه شده است. با باز کردن آن خرده ریزهای نان به راحتی از داخل دستگاه بیرون میریزند و دستگاه از وجود خرده نان در امان می ماند. زیرا وجود خرده ریز نان در دستگاه علاوه بر کثیفی دستگاه و کاهش عملکرد آن از نظر بهداشتی نیز معایب های دیگری را به وجود می آورد. اولین مضرات آن وجود باکتری و کپک بوده که هنگام توست کردن نان های بعدی به آن منتقل شده و موجب مصموم شدن شما خواهد شد. طراحی بی نظیر و شیک این دستگاه توسط مهندسین شرکت فیلیپس با برنامه ریزی و صرف زمان زیاد انجام شده است.


محل نگهداری سیم برق
برای جلوگیری از پارگی سیم و کشیدگی آن در هنگام جابجایی توستر فیلیپس مدل HD4825 در مکان مورد نظر خود و همچنین جلوگیری از گیر کردن سیم برق در داخل کابینت راه حلی برای آن اندیشیده شده است. ایجاد یک مکان برای جمع آوری سیم در زیر دستگاه برای آن طراحی شده است تا بوسیله آن به راحتی سیم را درون آن جاسازی کنید.


مزایا توستر فیلیپس HD4825
دارای برنامه بوده و می تواند به صورت اتوماتیک نیز خاموش شود.
اگر شما برای رفتن به سرکار عجله دارید، قبل از اتمام برشته سازی به صورت کامل می توانید از دکمه STOP به منظور توقف دستی برشته سازی استفاده کنید.
همچنین دستگاه مجهز به پایه ضد لغزش نیز می باشد که در میز کارهای لیز نیز قابلیت استفاده دارد و سر نمی خورد.


معایب توستر فیلیپس HD4825
معایب دستگاه نیز این است که دارای نشانگر نمی باشد و بعد از اتمام کار زنگ و بوق هشدار نمی زند.

برند : فیلیپس
ساخت کشور : چین
رنگ : استیل
مشخصات فنی
توان مصرفی : :800 وات
جنس بدنه : پلاستیک
پایه ضد لغزش : دارد
محفظه برای نگهداری سیم برق : دارد
عملکردها : قابلیت یخ زدایی – برشته کردن نان – گرم کردن مجدد
قطع کن خودکار : دارد
تنظیم دما : دارد
عملکرد دکمه ها : دکمه بالا بردن نان, دکمه توقف عملیات, دکمه کنترل چرخشی با کنترل 7 حالت
نشانگر آماده به کار شدن : ندارد
سیستم یخ زدایی : دارد
نمایشگر : ندارد
سیستم گرمایشی : المنت حرارتی
تعداد درگاه قرارگیری نان : 2 عدد
اعلام هشدار در پایان برنامه : ندارد
قابلیت گرم کردن مجدد نان : دارد
کنترل تنظیمات میزان برشته شدن نان : 7 درجه حرارت
حرارت یکدست برای گرم کردن نان : دارد
پایه استیل برای گرم کردن نان : ندارد
سینی جمع آوری خرده نان : دارد
مشخصات ابعاد و وزن
عرض : 130 میلی متر
ارتفاع : 157 میلی متر
عمق : 265 میلی متر

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است

محصولات مشابه