فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K UHD مدل 2023 55UQ80006

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K UHD مدل 55UQ80006

از کمپانی های بسیار موفق و مشهور در ساخت محصولات مختلف برقی و لوازم خانگی از جمله تلویزیون، کمپانی ال جی می باشد که با تولید یکی از شاهکار های خود در سال 2023 چشم تمامی مخاطبان را بر این محصول خود خیره کرد. این محصول جدید و متفاوت شرکت LG، تلویزیون 55 اینچ مدل 55UQ80006 می باشد که در ادامه به بررسی مشخصات آن در جهت آگاهی و اطلاعات بیشتر شما می پردازیم. تلویزیون ال جی 55 اینچ با ظاهر زیبا و بسیار شیک خود توانسته طیف گسترده ای از محبوبیت کاربران را نسبت به خود برگزیند.

پرطرفدار بودن این محصول در بازار موجب افزایش قیمت آن نشده بلکه با قیمت بسیار مناسبی که دارد در این زمینه بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. می توان این محصول نمونه کمپانی ال جی را جزو بهترین و محبوب ترین ها معرفی کرد. ظاهر این محصول به سبکی طراحی شده که با هر نوع دکوراسیونی در خانه شما و یا هر فضای دیگری که قصد دارید تلویزیون را در آنجا قرار دهید هارمونی می گیرد.  پنل این محصول، IPS بوده و کیفیت تصویر 4K آن تصاویر را به سبک دیگر و جدید تری از آنچه تا به حال دیده اید به نمایش می کشد.

 

فناوری پیشرفته HDR با پشتیبانی از فرمت های HDR10 Pro و HLG با افزایش کنتراست، روشنایی و رنگ در تصاویر آن ها را به سبک طبیعی تر و زنده تری ارائه خواهد داد. میزان رزولوشن یا وضوح تصویر این مدل ال جی، 2160×3840 پیکسل است که نشان دهنده وضوح و شفافیت بالا در محتوای به نمایش در آمده در تلویزیون است. می توان با وجود سیستم عامل Smart TV webOS طیف گسترده ای از انواع سرگرمی ها و استفاده های مختلف را در دست داشت. پردازنده a5 Gen5 Al Processor  4K با قدرتی که دارد در زمینه پردازش درست و صحیح محتوا به دقت و بی نقص عمل می کند.

 تلویزیون ال جی مدل UQ80 دارای سیستم صوتی 2 کاناله با توان خروجی صدا به میزان 20 وات می باشد که تجربه جدیدی از شنیدن را برایتان رقم خواهد زد. قدرت فراگیری صدا در این محصول، به شدت زیاد است و این نکته را می توان در زمینه فیلم دیدن ضروری به شمار برد زیرا دیدن فیلم های سینمایی با شنیدن صدا های زنده و طبیعی و مهم تر از آن، فراگیری صدای این تلویزیون در این حالت محیط خانه را برای شما شبیه به سینما خواهد ساخت.

 

از قابلیت های دیگر این محصول می توان به سرعت حرکت تصاویر اشاره کرد که این نکته در تلویزیون ها، فوق العاده مهم و خاص به شمار می رود. سرعت حرکت تصاویر در این محصول 120 هرتز است که این میزان از سرعت بالا را می توان جزو ویژگی های بسیار ویژه این محصول نام برد. قابلیت 4K Upscaling با ارتقا و تقویت تصاویر به کمک هوش مصنوعی خود، دیگر هیچ گونه تصویر بی کیفیتی را نمایش نخواهد داد بلکه تمامی محتوای گوناگون ارائه شده توسط آن، از کیفیت بالا و به نسبت 4K برخوردار است.

 

قابلیت FILMMAKER MODE در تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55UQ80006 وجود دارد که می توان به لطف این قابلیت، محیط خانه را به سینما تبدیل کرد. در این حالت از قابلیت های این محصول، فیلم های مورد نظر که قصد تماشای آن به کمک تلویزیون را دارید به صورت کاملا طبیعی به این معنا که صدا ها یا دیالوگ ها به صورت کاملا واضح و زنده، تصاویر اجسام و اشیا همگی به شکل طبیعی با رنگ های کاملا شبیه به زنده بودن نمایش داده می شوند. قابلیت ALLM و HGIG در خصوص بازی کردن بسیار ویژه و حرفه ای عمل می کند و با وجود این قابلیت بازی کردن با تلویزیون برایتان به یک لذت باور نکردنی و ناب تبدیل خواهد شد.

 

پورت های موجود در این محصول از قبیل 4 پورت HDMI  و 2 پورت USB می باشد. قابلیت اتصال به وایفای WiFi و بلوتوث Bluetooth از دیگر قابلیت های ویژه این محصول است که می توان در زمینه استفاده از اینترنت از آن بهره مند شد. با توجه به اینکه تلویزیون ال جی مدل UQ80 از قابلیت هوشمند ThinQ برخوردار است می توان با این وجود تلویزیون هوشمند خود را مدیریت کرد و این حالت در تلویزیون های هوشمند، بسیار نکته مهمی به شمار می رود و محصولی که این قابلیت را دارا باشد را می توان جزو بهترین و پر امکانات ترین ها در بازار معرفی کرد. 

 

اندازه صفحه نمایش 55 اینچ
قابلیت اسمارت با سیستم عامل WebOS
کیفیت تصویر  4K UltraHD با رزولیشن 3840*2160
پردازنده α5 Gen 5 AI Processor
دارای تیونر DVB-T2-S2 و آنالوگ
کیفیت صدای 2CH کاناله با توان خروجی 20 وات
دارای 2 پورت USB و 3 پورت HDMI
دارای سرعت رفرش 60Hz
قابلیت اتصال به اینترنت از طریق Wifi و LAN
قابلیت اتصال موبایل به تلویزیون
دارای ریموت کنترل هوشمند و جادویی
دارای قابلیت HDR10 PRO – HLG

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است