فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

اسپیکر دیجی مکسیدر مدل AL-1211AP

اسپیکر مکسیدر مدل AL-1211 از سری پخش کننده های یک تکه مکسیدر است که دارای قدرت و نیروی بالایی برای پخش آهنگ میباشد. این اسپیکر را میتوان در مهمانی ها و بیرون از منزل استفاده کرد. مزییت این مدل از پخش کننده ها قابل حمل بودن و قابلیت شارژ آنها است. این محصول دارای طراحی زیبا و ارتفاع ۱۱۷ سانتیمتر است که برای گوش کردن به یک موسیقی با کیفیت بهترین صدا و عملکرد را ارائه میدهد. جنس بدنه این اسپیکر از چوب MDF است و به خوبی صدای موزیک را به گوش شنونده میرساند. به طور کلی پخش کننده های مکسیدر با توان و قدرت های مختلف شانس انتخاب و خرید اسپیکر دیجی را برای شما بیشتر میکند و میتوانید هر بسته به سلیقه و بودجه خود خرید پخش کننده را انجام دهید. وزن دستگاه در حدود 24 کیلوگرم است و با وجود چرخ های زیر دستگاه و دسته چمدانی آن میتوانید به راحتی ان را جابجا کنید.

 

برای انتقال صدا در این اسپیکر دی جی مکسیدر از دو عدد ساب ۱۲۳ اینچی بسیار پر قدرت استفاده شده است. این ساب ها در کنار یک تیوتر و یک میدرنج میتواند صدایی بسیار رسا و با کیفیت را تولید کند لذت گوش کردن به یک موزیک قوق العاده را ایجاد کند. ورودی میکروفون_ گیتار_ USB_ SD card_ Aux و نیز خروجی Aux از امکانات این محصول خوش صدا است که راحتی اتصال دستگاه ها را برای شما دارد. یکی از مشخصات بسیار خوبی که اسپیکر دیجی مکسیدر مدل AL- 1211 دارد، بلوتوث است. این تکنولوژی یک برقراری بیسیم برای انتقال صدا از موبایل به باند ایستاده است. دستگاه مجهز به آداپتور برای شارژ و انتقال مستقیم نیرو به دستگاه است. با اسپیکر شارژی مکسیدر مدل ۱۲۱۱ میتوانید به راحتی دستگاه را هر جا که بخواهید منتقل کنید.

 

امکانات دیگر اسپیکر دی جی مکسیدر 

 

در زمان خرید باند ایستاده مکسیدر مدل AL-12112 یک عدد ریموت کنترل به همراه یک میکروفون بیسیم ارائه میشود. ریموت کنترل برای تنظیمات دستگاه از قبیل ولوم و تنظیم بیس و صدای ریز دستگاه است. میکروفن هم برای اینکه به جای خواننده بخوانید و صدای خود را تست کنید. این قابلیت یک سرگرمی بسیار هیجان آور است که با نام قابلیت کارائوکه شناخته میشود. همچنین یکی از نقاط جذاب اسپیکر شارژی قابل حمل مکسیدر مدل ۱۲۱۱ رقص نور زیبایی است که همزمان با پخش آهنگ اجرا میشود. این نمایش نور یک منطقه تاریک مانند اتاق را به خوبی نورانی کرده و هیجان را در شما بیشتر خواهد کرد. قابلیت تعویض فولدر نیز از دیگر امکانات این مدل ارزشمند میباشد.

 

یکی از بهترین امکاناتی که اسپیکر مکسیدر دیجی دارد، کنترل دستگاه به وسیله نرم افزار BT Mate توسط تلفن همراه است که میتوانید تنوع صدا و میزان قدرت را از این طریق انجام دهید. قابلیت Mic Priority Function یا اولویت میکروفن نیز از دیگر مشخصات این مدل است.  همچنین نمایشگر روی دستگاه به شما نوع اتصال و سایر تنظیمات را نشان میدهد. اگر نمیخواهید که از شارژ باتری کم شود، میتوانید از ورودی مجزا ۱۲ ولت استفاده نمایید. همینطور میتوانید حالت باتری را بر روی نمایشگر دستگاه ببینید و از میزان شارژ و نوع اتصال مطلع شوید. از دیگر امکانات این باند ایستاده قابل حمل میتوان به اکولایزر، اکو و ولوم میکروفون، ولوم گیتار و بیس و تریبل اشاره کرد.

امکانات اسپیکر
رابط بلوتوث دارد
قابلیت رادیو دارد
اتصال USB دارد
ریموت کنترل اسپیکر دارد
میکروفن بیسیم دارد
رقص نور دارد
قابلیت کارائوکه اسپیکر دارد
قابلیت تعویض فولدر دارد
ورودی صدای اپتیکال دارد
ورودی AUX دارد
فرمت های قابل پشتیبانی فرمت های رایج
اقلام همراه
باتری باطری داخلی 12 قابل شارژ 7000mA
سایر اقلام همراه اسپیکر دفترچه راهنما_ کارت گارانتی_ ریموت کنترل_ میکروفون بی سیم_ آداپتور_ کابل AUX
سایر مشخصات اسپیکر
توضیحات اسپیکر کنترل دستگاه به وسیله نرم افزار BT Mate توسط تلفن همراه / قابلیت الویت میکروفون (Mic Priority Function) / قابل شارژ / چمدانی و قابل حمل / دارای نمایشگر / دارای ورودی 12ولت به صورت مجزا / نمایش حالت باتری / دارای ورودی و خروجی AUX / کلید قطع و وصل LED / دارای اکولایزر / دارای اکو و ولوم میکروفون / دارای ولوم گیتار / دارای بیس و تریبل
ارتفاع 117 سانتیمتر
نمایشگر اسپیکر دارد
تعداد ساب 2 عدد 12 اینچی
وزن اسپیکر 24 کیلوگرم

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است