فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

اسپیکر رقص نور مکسیدر مدل cn46 ا cn46

اسپیکر دو تکه CN46 با دارا بودن 4 ساب 8، 2 میدرنج 8 ، 2 تیوتر و قابلیت آمپلی‌فایر DSP یکی از قوی‌‌ترین سیستم‌های موجود در بازار است و می‌تواند صدایی قوی و با کیفیت همراه با امکانات مختلف را برای پخش مراسم شما در خانه و یا سالن‌ها به ارمغان آورد. دارای پورت‌ها و راه‌های ارتباطی USB ،SD ،Bluetooth 5 ،AUX ، صفحه نمایشگر LED چهار دیجیت نارنجی ، 2 عدد ورودی میکروفون و ورودی اپتیکال و رادیو FM است. این دستگاه همراه با یک میکروفون کابل‌دار به طول 3 متر همراه با قابلیت‌های ریورب، باس و تربل و anti-whistle عرضه می‌شود که می‌توانید با آن به ضبط صدا با قابلیت تغییر 4 نوع صدای صوت و فعالیت جذاب و سرگرم‌کننده کارائوکه بپردازید. کارائوکه قابلیتی است که در دستگاه‌های لوکس و پیشرفته پخش خانگی وجود دارد. به این صورت که شما می‌توانید برای سرگرمی یا تمرین خوانندگی صدای خواننده را از پس‌زمینه آهنگ در حال پخش پاک کرده و خودتان به خواندن و ضبط آن بپردازید. مدل CN46 با توان خروجی 35000 وات با قابلیت (Peak Momentary Power Output) PMPO یکی از قدرتمندترین دستگاه‌های پخش خانگی است.

 

برای انتقال صدا در این اسپیکر دی جی مکسیدر از دو عدد ساب ۱۲۳ اینچی بسیار پر قدرت استفاده شده است. این ساب ها در کنار یک تیوتر و یک میدرنج میتواند صدایی بسیار رسا و با کیفیت را تولید کند لذت گوش کردن به یک موزیک قوق العاده را ایجاد کند. ورودی میکروفون_ گیتار_ USB_ SD card_ Aux و نیز خروجی Aux از امکانات این محصول خوش صدا است که راحتی اتصال دستگاه ها را برای شما دارد. یکی از مشخصات بسیار خوبی که اسپیکر دیجی مکسیدر مدل AL- 1211 دارد، بلوتوث است. این تکنولوژی یک برقراری بیسیم برای انتقال صدا از موبایل به باند ایستاده است. دستگاه مجهز به آداپتور برای شارژ و انتقال مستقیم نیرو به دستگاه است. با اسپیکر شارژی مکسیدر مدل ۱۲۱۱ میتوانید به راحتی دستگاه را هر جا که بخواهید منتقل کنید.

 

امکانات دیگر اسپیکر دی جی مکسیدر 

 

در زمان خرید باند ایستاده مکسیدر مدل AL-12112 یک عدد ریموت کنترل به همراه یک میکروفون بیسیم ارائه میشود. ریموت کنترل برای تنظیمات دستگاه از قبیل ولوم و تنظیم بیس و صدای ریز دستگاه است. میکروفن هم برای اینکه به جای خواننده بخوانید و صدای خود را تست کنید. این قابلیت یک سرگرمی بسیار هیجان آور است که با نام قابلیت کارائوکه شناخته میشود. همچنین یکی از نقاط جذاب اسپیکر شارژی قابل حمل مکسیدر مدل ۱۲۱۱ رقص نور زیبایی است که همزمان با پخش آهنگ اجرا میشود. این نمایش نور یک منطقه تاریک مانند اتاق را به خوبی نورانی کرده و هیجان را در شما بیشتر خواهد کرد. قابلیت تعویض فولدر نیز از دیگر امکانات این مدل ارزشمند میباشد.

 

یکی از بهترین امکاناتی که اسپیکر مکسیدر دیجی دارد، کنترل دستگاه به وسیله نرم افزار BT Mate توسط تلفن همراه است که میتوانید تنوع صدا و میزان قدرت را از این طریق انجام دهید. قابلیت Mic Priority Function یا اولویت میکروفن نیز از دیگر مشخصات این مدل است.  همچنین نمایشگر روی دستگاه به شما نوع اتصال و سایر تنظیمات را نشان میدهد. اگر نمیخواهید که از شارژ باتری کم شود، میتوانید از ورودی مجزا ۱۲ ولت استفاده نمایید. همینطور میتوانید حالت باتری را بر روی نمایشگر دستگاه ببینید و از میزان شارژ و نوع اتصال مطلع شوید. از دیگر امکانات این باند ایستاده قابل حمل میتوان به اکولایزر، اکو و ولوم میکروفون، ولوم گیتار و بیس و تریبل اشاره کرد.

امکانات اسپیکر
صفحه نمایش باند و اسپیکر
صفحه نمایش دارد
صفحه نمایش لمسی
سایر امکانات و قابلیت ها
رادیو دارد
بلوتوث دارد
پورت USB دارد
پورت AUX دارد
قابلیت اتصال میکروفون دارد
سایر امکانات قابلیت تغییر رنگ LED - دارای اکولایزر - کارائوکه - قابلیت ضبط صدا
ابعاد ارتفاع 110 cm
ابعاد ساب‌ووفر 6 ساب 8 اینچ - 2 میدرنج 8

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است