فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

اسپیکر دیجی مکسیدر مدل CN-626

اسپیکر های کیفیتی مکسیدر در مدل ها و طرح های جذاب با امکانات بسیار بروز میتواند آنچه که نیاز شماست را براورده کند. مکسیدر برندی است که در این زمینه توانسته است رتبه خوبی را دریافت کند و محبوبیت بالایی را در بین خریداران اسپیکر دریافت کند. در این مطلب برای شما یکی از جدیدترین محصولات پخش کننده مکسیدر را معرفی میکنیم که از سری Party Light مولتی مدیا است. اسپیکر خانگی مکسیدر مدل CN-626 با داشتن طراحی بسیار جذاب به همراه ساب ها و تیوتر های بسیار پر قدرت میتواند صدایی خارق العاده را برای شما ایجاد کند تا از مهمانی هیجان انگیز خود لذت ببرید. این پخش کننده از سری اسپیکر ایستاده مکسیدر است که با قدرت 38000W PMPO یک قدرت عالی برای پخش موزیک را ایجاد مکند. در طراحی اسپیکر بلوتوثی مکسیدر مدل ۶۲۶ از ۶ عدد ساب 10 اینچی و دو میدرنج 4 اینچ و دو تیوتر 3 اینچی استفاده شده است. این باند و تیوتر ها صدایی بسیار شفاف را ارائه میدهند. در کنار این بلندگوها نیز رقص نور بسیار زیبای سقفی و چرخشی برای دور ساب ها در نظر گرفته شده است که طراحی و جذابیت این باند ها را افزایش داده است. برای پخش موزیک در باند ایستاده مسکیدر باید از ورودی کابل و یا ارتباط بیسم استفاده کرد. ورودی USB×2/SD/AUX/میکروفون/اپتیکال برای این اسپیکر خوش صدا در نظر گرفته شده است. رابط بلوتوث هم برای پخش موزیک با کیفیت بالا با جدیدترین ورژن ارائه شده است. یکی از امکانات این پخش کننده سیستم Xbass است که سیستم افزایش صدای بیس باند ها میباشد. همچنین قابلیت تنظیم بیس و تریبل در این باند میتواند صدای دلخواه شما را ایجاد کند. از بهترین ویژگی هایی که در اسپیکر بلوتوثی های مکسیدر وجود دارد، کارائوکه است. این سیستم میتواند صدای خواننده را از روی آهنگ حذف کردن و شما را به جای او به خوانندگی دعوت کند. با استفاده از میکروفون بیسیمی که همراه محصول ارائه میشود میتوانید بر روی موزیک بخوانید و لذت ببرید. همینطور میکروفون قابلیت تنظیم بیس و اکو و ولوم دارد. 2 ورودی مجزا هم برای میکروفون در نظر گرفته شده است. ویژگی ضد سوت بودن میکروفون هم در این اسپیکر وجود دارد. یکی از مشخصات این اسپیکر دیجی، قابلیت ضبط صداست. میتوانید صدای خود را با فشردن دکمه مخصوص ضبط ذخیره نمایید. اسپیکر دی جی دار مکسیدر مدل CN626 دارای اکولایزر است. این سیستم آهنگ شما را به خوبی تنظیم میکند تا صدای دلخواه خود را از باند ها پخش نمایید و لذت ببرید. سیستم Magic Voice در اسپیکر میتواند افکت های جذابی با صدای زن و مرد بچه و پیر مرد را ارائه دهد. قابلیت تعویض فولدر هم کار شما را از بابت نام پوشه راحت کرده است. با استفاده از ریموت کنترل روی دستگاه هم میتوانید به راحتی کنترل اسپیکر مکسیدر را به دست بگیرید.

امکانات اسپیکر
رابط بلوتوث دارد
قابلیت رادیو دارد
اتصال USB دارد
ریموت کنترل اسپیکر دارد
میکروفن بیسیم دارد
رقص نور دارد + رقص نور سقفی جدید
قابلیت کارائوکه اسپیکر دارد
قابلیت تعویض فولدر دارد
ورودی صدای اپتیکال دارد
ورودی AUX دارد
قدرت اسپیکر 38000 وات
فرمت های قابل پشتیبانی فرمت های رایج صوتی
اقلام همراه
سایر اقلام همراه اسپیکر میکروفون وایرلس- ریموت کنترل- کابل نور- کابل صدای اکتیو به پسیو- کابل AUX دو به یک- کابل RCA- دفترچه راهنما- کارت گارانتی
سایر مشخصات اسپیکر
توضیحات اسپیکر دارای رقص نور چرخشی دور ساب ها / دارای دو میدرنج 4 اینچ و دو تیوتر 3 اینچ / دارای 4 نوع افکت دیجی / دارای / Magic Voice (افکت صدای بچه، زن، مرد، پیرمرد و صدای اصلی) دارای سیستم حذف صدای خواننده / دارای اولویت میکروفون / دارای اکولایزر / قابلیت ضبط صدا / دارای 2 ورودی میکروفون / ضد سوت بودن میکروفون / قابلیت تنظیم بیس ،تریبل و اکو میکروفون / دارای سیستم Xbass (افزایش بیس صدای خروجی)
نمایشگر اسپیکر دارد
تعداد ساب 6 عدد 10 اینچی

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است