فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

تلویزیون ایوولی 43 اینچ فول اچ دی اسمارت مدل EV200DA

تلویزیون EV200DA ایوولی 43 اینچ در سال 2020 به سفارش ایتالیا در چین تولید و به بازار عرضه شده است. کیفیت تلویزیون فول اچ دی است که با وجود صفحه نمایش شیشه ای از وضوح و درخشندگی بالایی برخوردار است. سیستم های نوین پخش تصویر این تلویزیون بسیار عالی می باشند و برای دیدن شبکه های تلویزیون کشور عزیزمان ایران بسیار مناسب است. جنس پنل این تلویزیون Panda CC430LV1D می باشد که در ساتع کردن رنگ ها بسیار عالی عمل می کند. نسبت کنتراست ریت 3000 به 1 است و سرعت رفرش 60 هرتز این تلویزیون متناسب برای دیدن هر گونه فیلم سریع و اکشن و همچنین مسابقات ورزشی می باشد.قدرت HDR 10 با کیفیت 2K در تلویزیون ایوولی باعث بوجود امدن تصاویری زیبا در رنگ های متنوع می شود. پشتیبانی از فرمت های استاندارد ویدیویی در این تلویزیون نیز می تواند هر گونه ویدیویی را برای شما پخش کند.

کیفیت صدا

تلویزیون 43 اینچ ایوولی مدل EV200DA دارای دو بلندگوی 2 کاناله قدرتمند می باشد که قرار گرفتن در زیر تلویزیون با ظرافت هر چه تمام قدرت خروجی 16 وات خروجی صدا را به صورت مستقیم دارا می باشد. فناوری های جدید Equalizer برای تفکیک صدا توانایی فراگیر کردن , رسا بودن صدا را به صورت هر چه بیشتر در اختیار شنونده قرار می دهد تا صوت به صورت منظم در اتاق بپیچد. سیستم Dolby می تواند صوت را در MS12 config D تقویت کند و صدا را با تصویر هماهنگ نماید که هنگام دیدن فیلم لذت بخش می باشد. با حالت پخش صدای شب می توانید به گونه ای فیلم را ببینید که که مزاحمتی برای سایر افراد خانواده ایجاد نکند.

سیستم عامل هوشمند تلویزیون ایوولی Android TV

تلویزیون اسمارت FullHD ایوولی 43 اینچ دارای سیستم عامل Android Smart TV می باشد. قدرت CPU تلویزیون CA53*4 64bit می باشد که با وجود 1.5 گیگ RAM برای سرعت و 8 گیگ برای حافظه داخلی , موجب می شود تا سرعت و فضای مناسبی را برای کاربران مهیا سازد. پشتیبانی از اتصال به وای فای  موجب می شود در اینترنت وب گردی راحتی را داشت و از کانال های موجود اینترنتی همچون آپارات و فیلیمو و Netflix برای دیدن فیلم های دلخاه بهره لازم را برد. وجود زبان فارسی در این تلویزیون ایوولی موجب دسترسی سریع و راحت شما می شود تا کار های مورد نظر خود را سریع انجام دهید.

طراحی و ساخت تلویزیون 43 اینچ ایوولی EV200D

تلویزیون EV200DA ایوولی 43 اینچ از طراحی زیبا و منحصر به فردی برخوردار استو لبه های باریک و نازک در فریم طرح خاصی را به تلویزیون بخشیده است که باعث دید 178 درجه ای بیننده , با وضوح بالا می شود. جای گیری مناسب ورودی و خروجی ها , سیستم صوتی در قاب تلویزیون باعث دسترسی اسان و زیبایی شده است. اتصال سه HDMI و دو USB و هدفن در پشت تلویزیون قرار دارد که کابل اپتیکال خروجی صدا نیز برای اتصال به سایر دستگاه های صوتی نیز موجود می باشد. برای اتصال به دیوار محل های مخصوص پیچ وجود دارد تا به راحتی به توان با محیط مورد نظر خود ست کرد و زیبایی را در دکوراسیون خود دو چندان کنید , همچنین باعث دور از دسترس بودن تلویزیون از بچه ها می شود تا باعث شکستگی در تلویزیون نشوند.

سخن اخر

تلویزیون 43 اینچ ایوولی با کیفیت تصوی FullHD دقت رنگ بالایی را دارد و رزولوشن 1080P بسیار عالی می باشد. به دلیل وجود فناوری های نوین در پخش تصویر این تلویزیون می تواند فرمت های مختلف تصویر و صوت را به بهترین شکل ممکن در صفحه نمایش ظاهر کند حال می تواند فیلم , ورزش و بازی های کامیوتری باشد. مناسب برای هرگونه دکوراسیون چه محل کار و چه منزل است و با طراحی شیک , دکوراسیون شما را بسیار عالی در نظر ها جلوه می دهد

سایز(اینچ): 43
تلویزیون اسمارت دو گیرنده: دیجیتال
صفحه تلویزیون :تخت
نوع صفحه نمایش: LED
کیفیت صفحه نمایش: Full hd
رابط هوشمند:دارد
سیستم عامل Android-:لینوکس
رزولوشن تصویر: 1920*1080
گیرنده دیجیتال داخلی دوگیرنده: دیجیتال
تصویر سه بعدی: ندارد
توان خروجی صدا: 8ٌw+8w
ورودی آنتن RF In :دارد
ورودی HDMI: دارد
تعداد ورودی: HDMI 2
ورودی Component: دارد
پورت USB: دارد
تعداد پورت: USB 2
پورت شبکه (LAN): دارد
وایرلس Wi-Fi :دارد
قابلیت اتصال به دیوار: دارد
ابعاد ابعاد با کارتن: 660*142*1128
وزن :10 کیلوگرم

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است