فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

تلویزیون 50 اینچ 4K و اسمارت ایوولی مدل 50EV200US

تلویزیون ایوولی 50EV200US یکی از محصولات بسیار خوب و یکی از شیک و با کیفیت ترین تولیدات این کمپانی می باشد. ترکیب حاشیه های باریک با صفحه نسبتا بزرگ صفحه نمایش یک نمای بسیار شیک را آفریده است که آرم برند ایوولی با رنگ سفید در بخش پایینی تلویزیون و درست در وسط ضلع پایین، تکمیل کننده این زیبایی است. پنل نمایشگر تلویزیون 50EV200US ایوولی همانند بسیاری دیگر از محصولات شاخص آن، از نوع LED می باشد. این نوع پنل در حقیقت یکی از بهترین پنلهای مورد استفاده در ساخت تلویزیون می باشد که در محصولات ایوولی نیز به کار برده شده و در نمایش غنای رنگ و تصاویر بسیار با کیفیت شهره خاص و عام است.

رزولوشن ۴K استاندارد جدید برای تعریف بالا
با تصاویر واقعی ۴K و با جزئیات خوب و رنگی روشن در صفحه نمایش این تلویزیون ارائه ۴ برابر رزولوشن بالاتر از Full HD را تجربه کنید. این تلویزیون با ویژگی ۴K HDR که به شما یک تصویر فوق العاده با محدوده دینامیکی و رنگ واقعی تر را به شما نشان می دهد از قابلیت ارتقای کیفیت تصویر استفاده کرده است. و با پردازش‌های سریع و بدون وقفه‌اش نمایش محتویات کم کیفیت را با کیفیتی نزدیک به ۴K انجام می‌دهد. قابلیت HDR از دیگر ویژگی‌های تصویری این تلویزیون ایوولی به حساب می‌آید که کمک می‌کند تا رنگ‌ها از بازه‌ی گسترده تری به نمایش در آیند و نمایش سایه‌ها و قسمت‌های روشن با دقت بالایی صورت گیرد.

با این تلویزیون جو ورزشگاه را احساس کنید
ورزش و خصوصا فوتبال، طرفداران بسیار زیادی را داشته و به همین دلیل توجه خاصی به این موارد می شود. کمپانی های تولید تلویزیون نیز تمام تلاش خود را در راضی نگه داشتن این افراد به خرج داده اند. ایوولی نیز دست آوردهای زیادی در این باره داشته و می تواند هر سلیقه ای را کاملا راضی نگه دارد و بیشترین طرفداران را به خود جلب نماید. در حالت ورزشی این تلویزیون شاهد ایجاد تصاویری فراتر از انتظار هستیم که حس حضور در ورزشگاه را در کاربر زنده می کند. به لطف ایجاد صدا و تصویر کاملا درخشان و طبیعی بیشترین میزان از هیجان را در فرد خواهیم دید. همچنین به لطف استفاده از فرایندهای جدید تعبیه شده در تلویزیون مدرن ایوولی هیچ برنامه ورزشی را از دست نخواهید داد.

وضوح واقعی تصاویر را در کیفیت ۴K UHD Resolution مشاهده کنید
این تلویزیون اسمارت یکی از محصولات برتر ایوولی می‌باشد که با در خود گنجاندن فناوری‌های پیشرفته توانایی این را دارد تا شما را به دنیای یکپارچه و جادویی تصاویر منتقل کند. این تلویزیون مجهز به کیفیت تصویر ۴K می‌باشد که باعث می‌شود تا تجربه‌ی واضح‌تر و مهیج‌تری را داشته باشید. نمایش صحنه‌هایی با رزولوشن ۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل در نتیجه‌ی حضور کیفیت ۴K می‌باشد که از طریق آن می‌توان جزئیات ریز و دقیق هر تصویر را مشاهده نمود. این تصاویر توسط فناوری HDR تقویت می‌شوند. بنابراین هر صحنه با سطح بالایی از کنتراست نمایش داده می‌شود که این امر زمینه ساز این خواهد شد تا بینندگان از صحنه‌هایی طبیعی‌تر و واقعی‌تر و با کیفیت بهتر بهره‌مند شوند. تلویزیون ایوولی با مجهز بودن به فناوری HDR10 جان دوباره‌ای به تصاویر خواهد بخشید. توسط این فناوری محدوده‌ی روشنایی تلویزیون افزایش داده خواهد شد. بدین وسیله نکات برجسته و جزئیات ریز و دقیق هر صحنه‌ای چه تاریک چه روشن ارائه داده می‌شود. همچنین نرخ کنتراست نیز بالا می‌رود تا از این طریق محتواها به صورت طبیعی‌تر و غنی‌تر و عمیق‌تر و با تاثیرگذاری بیشتر به معرض دید گذاشته شوند.

با نرخ نوسازی بالا حرکات سریع را صاف و روان خواهید دید
از دیگر فناوری های مرتبط با کنتراست که در این محصول ارائه گردیده است، نرخ نوسازی یا همان Refresh Rate به میزان 60 هرتز می باشد که این فناوری وظیفه کنترل و اصلاح تصاویر و صحنه های سریع و ارائه صحنه هایی صاف و بدور از هر گونه تاری و حالت بلوری حتی در صحنه های بسیار سریع را دارد. گفتنی است که با بهره گیری از این تکنولوژی تصاویر خروجی از هر گونه افت و خیز و کاهش روشنایی به دور می مانند. تلویزیون ایوولی با استفاده از این فناوری تجربه ی تماشای یک تصویر دلنشین و روان را  در تصاویر سریع به شما هدیه می دهد. این فناوری توسط الگوریتم های تقسیم بندی با ساختن و اضافه‌کردن فریم‌های ازدست‌ رفته بین فریم ها، باعث می شود که در تصاویر پی در پی سریع  مثل مسابقات ورزشی یا فیلم‌های اکشن، سرعت نمایش فیلم افت نکند و فریم ساخته شده را جایگزین می کند و همین امر باعث می شود که تصویر مات نشود و حالت سینمایی خود را از دست ندهد

طراحی تلویزیون ایوولی
این تلویزیون ایوولی با حاشیه‌های باریک و خطوط مدرن و براقی که دارد ظاهری زیبا را به خود بخشیده است به علاوه تجربه دیداری بزرگ‌تر را برای شما فراهم می‌کند. بدنه باریک و ظریف و در عین حال مستحکم این تلویزیون بر روی پایه‌های دو شاخه‌ای قرار گرفته است به علاوه باید گفت می‌توانید تلویزیون را توسط یک براکت بر روی دیوار نصب نمایید و ظاهری زیبا و لوکسی را برای سالن خود به ارمغان آورید. ایوولی کمپانی است که از سابقه طولانیدر عرضه محصولات لوازم خانگی دارد اما محصولات این برند به تازگی وارد بازار ایران شده است. در تمام این سال‌ها ظرافت و زیبایی خاصی را برای محصولات خود در نظر گرفته است و این امر زمینه ساز این شده است تا تولیدات ایوولی زینت بخش هر خانه‌ای باشند و دکوراسیونی لوکس را برای کاربران به ارمغان آورند. این کمپانی توانست نظر تمام خریداران را به خود جلب کند. ایوولی تلویزیون‌هایی با ضخامت کم و فریم‌های باریکی را روانه بازار نموده است که با هر بار نگاه کردن بیشتر مجذوب آن خواهید شد. ایوولی در زمینه طراحی تلویزیون توانسته است جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص دهد و به عنوان کمپانی موفق در این عرصه خود را به همگان معرفی کند.

سایز صفحه:50
تکنولوژی صفحه:699
نوع صفحه:700
کیفیت تصویر:4k
رزولوشن:۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
نسبت تصویر:۱۶:۹
توان هر بلندگو:۱۰ وات
سایر توضیحات صدا:۵ modes (Standard/Movie/Music/Sports/Personal) Integrated speakers (Bottom side)
درگاه USB:دارد
تعداد درگاه‌های USB:2
درگاه HDMI:دارد
تعداد درگاه های HDMI:3

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است