فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

تلویزیون 50 اینچ ایوولی کیولد QLED مدل 50EV250QA

تلویزیون کیولد ایوولی 50 اینچ مدل EV250QA دارای کیفیت تصویر 4K UHD می باشد که در آن تصویر با رزولوشن 8 میلیون پکسلی ارائه می شد. در تلویزیون ایولی 50EV250QA صفحه نمایش دارای عمق نمایش داده 10 بیت می باشد که توانایی نکمایش داده های رنگی را تا 1 بیلیون رنگ دارد. شاید کمتر برندی تلویزیون با این میزان عمق نمایش داده تولید کرده باشد. در تلویزیون ایولی از فناوری کیولد QLED استفاده شده است که این فناوری موجب می شود تا رنگ های تصویر با کارایی و غلظت بالایی نمایش داده شوند. محدوده دینامیکی و پردازش پویای دیتا با این تلویزیون قابل انجام است و می توان از فرمت های کیفیت بالای تصویر یعنی فرمت های HDR بهره برد.  تلویزیون ایولی 50 اینچ تصاویر را با کیفیت و کارایی بالایی نمایش می دهد و قطعا رضایت کاربران را در پی خواهد داشت. روشنایی تصویر در این تلویزیون برابر با 350 کاندلا بر متر مربع است که برای محتوای HDR بسنده می کند. در از پردازنده 4 هسته ای CA55 × 4 @ 1.1Ghz استفاده شده است و رم 2 گیگابایت و حافظه داخلی 16 گیگابایت را دارد. صدا در تلویزیون کیولد 50 اینچ ایوولی برابر با 24 وات می باشد که 2 کاناله بوده و هر کانال یا اسپیکر توان 12 وات را دارد. ویژگی های صوتی چون Dolby Digital وDTS-HD در آن به جهت ارائه صدای با کیفیت اتخاذ شده است. ایوولی برای بستر نرم افزاری و امکانات هوشمند از سیستم عامل اندروید استفاده می کند. قابلیت های جستجو با صدا و پشتیبانی از Google Assitant  را دارد. کاربران می توان از میان بر های YouTube, Netflix، Google Play Store و  Prime Video برای دسترسید آسانتر به محتوای 4K استفاده کنند. 

تصویر در تلویزیون کیولد ایوولی 50 اینچ 50EV250QA
کیفیت تصویر در تلویزیون ایوولی 4K UHD می باشد . در این تلویزیون تصویر بارزولوشن 2160*3840 پیکسل ارائه می شود. روشنایی تصویر و میزان کنتراست تصویر در تلویزیون ایوولی 50EV250QA به قدری بالا است که از تصاویر و فرمت های دینامیکی تصویر پشتیبانی می شود. عمق نمایش داده در این تلویزیون 10 بیت می باشد و در آن 1 بیلیون رنگ رنگ نمایش داده می شوند. روشنایی تصویر برابر با 350 کاندلا بر متر مربع است و کنتراست تصویر برابر با 1:1000 می باشد. تلویزیون کیولد ایوولی یکی از بهترین تلویزیون های این شرکت است که نه تنها برای استفاده معمولی بلکه برای تماشای تصاویر بازی کارایی بالایی دارد و می تواند مورد پسند گیمر ها باشد. 

تلویزیون 50 اینچ کیولد ایوولی EV250QA ، آنچه گیمر ها انتظار دارند.
در تلویزیون ایوولی از امکانات و سخت افزار های فوق العاده کارایی استفاده شده است که سریعترین تصاویر را بدون نویز و بلور و یا تاری در تصویر ارائه می دهد. پردازنده 4 هسته ای 1.1 گیگاهرتزی، رم 2 گیگابایت کارت گرافیک Mali 470×3 ، صفحه نمایش 10 بیت با نمایش 1 بیلیون رنگ و زمان پاسخگویی 6.5 میلی ثانیه از ویژگی های بارزی است که برای بازی و یا پردازش تصاویر پر سرعت کارایی بالایی را به تلویزیون می بخشند. در این تلویزیون تصاویر پر سرعت با سرعت بالایی پردازش می شوند و نویز و بلور در تصویر به وجود نمی آید. تلویزیون 50 اینچ ایوولی کیولد از پیشرفته ترین و مدرن ترین بازی ها پشتیبانی می کند. 

صدای 20 وات در تلویزیون ایوولی 50 اینچ مدل 50EV250QA
برای انتشار صدا در تلویزیون ایوولی از 2 عدد اسپیکر استفاده شده است. هر کدام از اسپیکر ها صدای 10 وات را دارند و در مجموع صدای 20 وات با این تلویزیون ارائه می شود. ایوولی از ویژگی های صوتی چون Dolby Digital و DTS-HD استفاده شده است که این ویژگی ها می توانند بسیار کاربردی صدایی همه جانبه و فراگیر را ارائه دهند. صدا در این تلویزیون به گونه ای است که به طور دقیق نمی توان مکان انتشار صدا را تشخیص و در آن صدا وجهی سه بعدی را دارد.  تمام فرمت های صوتی با این تلویزیون پشتیبانی می شود و قابلیت ضبط و ذخیره صدا را دارد. از خروجی صدای دیجیتال برخوردار است که می تواند صدایی با کیفیت را به اسپیکر های اکسترنال انتقال دهد. 

ویژگی های هوشمند و امکانات موجود در تلویزیون ایوولی مدل 50EV250QA
درتلویزیون ایوولی از ویژگی هایی چون Google Assistant و یا Voice Search بهره گرفته شده است. می توان با استفاده از صدا بسیاری از کار ها و قابلیت ها را با این تلویزیون انجام داد. این تلویزیون دارای مرورگ وب ؛ وای فای؛ بلوتوث؛ گیرنده دیجیتال؛ حافظه داخلی 16 گیگابایت و...می باشد که نیاز کاربران را به صورتی کلی برآورده کرده است.  بسیاری از برنامه ها از قبل برروی این سیستم عامل نصب است و می توان انواعی از برنامه و محتوا را دانلود و در حافظه آن ذخیره و یا نصب کرد. 

سازنده:ایوولی (Evvoli)
سری:سری2
مدل:EV250QA
اندازه صفحه نمایش:50 اینچ
نوع صفحه نمایش:تخت
نوردهی پس زمینه:LED
زاویه دیدگسترده:
رنج رنگ گسترده:رنج رنگ وسیع
مشخصات ویدیویی
موتور پردازشگر تصویر:CA55 × 4 @ 1.1Ghz
نرخ نوسازی تصویر(ایندکس):60 هرتز
کیفیت تصویر:4K Ultra HD
وضوح تصویر:3840*2160
محدوده دینامیکی بالا ( HDR ):
قابليت ارتقاء کيفيت تصوير:
نسبت تصویر:16.9
روشنایی فوق العاده:
دقت رنگ :دقت رنگ واقعی
مشخصات صوتی
سیستم بلندگو:2 کاناله
توان هر بلندگو:10 وات
مجموع قدرت خروجی صدا:20 وات
امکانات
پردازنده:4 هسته ای
سیستم عامل:اندروید
وای فای (WI-FI):
مرورگر وب: دارد
درگاه های ارتباطی: دارد
تعداد ورودی: HDMI3
تعداد ورودی: USB2
کامپوننت (COMPONENT): دارد
کامپوزیت(Composite): دارد
خروجی صوتی دیجیتال (اپتیکال)
ورودی RF: دارد
سایر مشخصات
سال ساخت:2020:
مدل ریموت :کنترل هوشمند
گیرنده دیجیتال: دارد
رنگ:مشکی
اقلام همراه: دارد
پایه رومیزی: دارد
ریموت کنترل: دارد
کابل برق: دارد
باتری: دارد
دفترچه راهنما: دارد

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است