فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

تلویزیون 50 اینچ ایوولی ساندبار دار کیولد فورکی اسمارت 50EV350QA

شرکت ایوولی تلویزیون 50 اینچ QLED مدل EV350QA را در سال 2021 وارد بازار کرده است که با تغییر در تلویزیون و نصب یک ساندبار سرخود بر روی تلویزیون , توانسته این سایز 50 اینچ تلویزیون ایوولی را متفاوت جلوه دهد . کیفیت بی نظیر 4K UltraHD تلویزیون EV350 ایوولی به همراه صفحه نمایش عالی که بسیار نازک می باشد , می تواند رنگ ها را به زیبایی در تصاویر نشان دهد. رزولوشن 2160*3840 نیز برای وضوح بالای تصاویر وجود دارد که بیننده می تواند تدصویر را به بهترین شکل ممکن دیده و اشیا را داخل تلویزیون از هم تفکیک کند. وجود سیستم عامل Android TV برای کاربران نیز که با Wifi به اینترنت متصل می شود می تواند کار امد باشد. چیپ پردازشگر Quantum Processor 4K نیز وظیفه تفکیک داده های صوتی و تصویری را بر عهده دارد.

کیفیت تصویر 4K
تلویزیون 50 اینچ ایوولی EV350QA دارای کیفیت تصویر 4K می باشد که با وجود QLED بودن صفحه نمایش , توانایی قدرت پخش با قدرت تصویر را دارا می باشد. وضوح 2160*3840 پنل QLED تلویزیون وضوح رنگ ها را بالا می برد و سیستم به کار رفته + HDR 10 به همراه HLG بهترین وضوح را به بیننده می دهد. سرعت رفرش 60 هرتز برای دیدن تصاویر فیلم های با سرعت بالا و بازی های کامپیوتری مناسب می باشد که در کنار HLG سرعت ورودی مناسبی را فراهم می کند. روشنایی مناسب این تلویزیون برای دیدن تصاویر مناسب است. زاویه دید Wide نیز , دید مناسبی را در زاویه ها برای بیننده  فراهم می سازد که می توان در چیدن مبلمان به دلخاه شما مفید باشد. 

سیستم عامل 

تلویزیون EV350QA ایوولی 50 اینچ QLED دارای سیستم عامل Android TV می باشد . اتصال به Wifi می تواند اینترنت برای استفاده از مرورگر وب و برنامه های اینترنتی مهیا می سازد. وجود شبکه های موجود Netflix و سایر شبکه ها امکان دیدن فیلم ها را از طریق اینترنت فراهم می سازد همچنین می توان از سرویس های داخل ایران همچون اپارات و فیلیمو نیز برای دیدن فیلم استفاده کرد. حافظه داخلی 16 گیگ و رام 2 گیگ برای سرعت در اجرای این برنامه ها راحتی عمل را برای کاربران فراهم می کند. ریموت کنترل جادویی نیز در سرعت کار با اینترنت تاثیر به سزایی را دارد , که از Alexa و Google Asisstant نیز پشتیبانی می کند.

طراحی تلویزیون ایوولی
تلویزیون 50 اینچ EV350QA ایوولی با توجه به بهره گیری از فناوری QLED از باریک بودن خاصی در بدنه برخوردار می باشد که در قسمت صفحه نمایش تنها ضخامت 3.8 میلی متر را دارد که با وجود قاب بدون فریم , هم می توان تصویر را بهتر دید و هم زیبایی خاصی را به دکوراسیون می دهد. ورودی ها و خروجی ها در پشت تلویزیون قرار دارند که شامل 3 پورت HDMI , دو پورت USB می باشد و سایر ورودی های دیگر. به دلیل حاشیه نازک و سیستم Wide در گوشه های تلویزیون به راحتی می توان تصاویر را دید و لذت برد. بی شک تلویزیون ایوولی EV350QA در طراحی بسیار زیبا م مشتری پسند می باشد.

سخن آخر
تلویزیون 50 اینچ EV350QA ایوولی که در ساخت ان از فناوری QLED بهره گرفته شده است , دارای کیفیت 4K می باشد که در عین حال نازک و باریک در بدنه می باشد که از خروجی صدای عالی بهره مند می باشد. به دلیل امکانات بالا موجود در این تلویزیون , بسیار متناسب برای دیدن فیلم و سریال می باشد که خالق لحظات خوشی در کنار خانواده و دوستان می باشد. وجود برنامه های اینترنتی نیز برای سرگرمی و اوقات فراغت عالی است

صفحه نمایش
سایز صفحه :50 اینچ
تکنولوژی صفحه :LED
نوع صفحه :تخت
تصویر
کیفیت تصویر: 4K Ultra HD
رزولوشن: 3840 × 2160 پیکسل
صدا
سیستم صوتی; 2 کاناله
توان خروجی کلی صدا; 24 وات
توان هر بلندگو; 12 وات
تعداد بلندگوها; 2 عدد
امکانات
رابط هوشمند; دارد
نوع رابط هوشمند; لینوکس
مرورگر اینترنت ;دارد
بازی ;قابل نصب
اپلیکیشن; قابل نصب
گیرنده دیجیتال; DVB T/T2/S/S2
درگاه های ارتباطی
درگاه USB; 2 پورت
درگاه HDMI ;3 پورت
اتصال بی‌سیم (Wi-Fi); دارد
بلوتوث; دارد
سایر توضیحات
نوع پایه; رومیزی
قابلیت اتصال به دیوار; دارد

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است