فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG713

نقد و بررسی اجمالی جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG713 + مزایای خرید آن
جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG713؛ یکی از مدل‌های جاروبرقی پاناسونیک (Panasonic) است که در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و قرمز در بازار موجود است. این دستگاه بسیار محکم و با کیفیت ساخته شده است و از چندین ویژگی منحصر به فرد برخوردار است که مهم‌ترین آنها، قابلیت دمیدن آن است. گاهی اوقات با وجود تعویض سری‌های جاروبرقی و ایجاد تغییر در قدرت مکش، هنوز نمی‌توانیم برخی از مکان‌های سخت و غیرقابل‌دسترسی به‌ویژه زیر کابینت‌ها یا مبلمان را تمیز کنیم.

جاروبرقی پاناسونیک MC-CG713 با استفاده از حالت دمنده، انجام این کار را آسان کرده است. تنها کافی است که لوله خرطومی را به دستگاه دمنده متصل کرده و جاروبرقی خود را به دستگاهی با ظرفیت بالا، جهت ازبین‌بردن گردوغبار از مکان‌های سخت و غیرقابل‌دسترسی تبدیل کنید. با جاروبرقی Panasonic MC CG713 می‌توانید گردوغبارهای غیرقابل‌دسترس را دور و بعد از انتقال به مکانی قابل‌دسترس، جارو کنید. ظرفیت 6 لیتری مخزن دستگاه از دیگر مزایای آن است. این ویژگی کمک می‌کند کیسه جاروبرقی یا پاکت آن دیرتر پر شده و در نتیجه تعویض آن نیز دیرتر لازم باشد.

راهنمای خرید جاروبرقی پاناسونیک Panasonic مدل MC-CG713
نظافت خانه از جمله کارهای بسیار پراهمیت و ضروری است. این مسئله در سال‌های دور نیز وجود داشته است و در تمام تاریخ، انسان‌ها سعی داشته‌اند که محیط زندگی و به‌ویژه خانه خود را تمیز نگه دارند. در زمان‌های دور، شاخه درختان را جهت نظافت به کار می‌بردند. امروزه جاروها در انواع مختلفی ساخته می‌شوند که یکی از آنها، جاروبرقی‌ها هستند. این وسایل در زندگی روزمره ما بسیار پرکاربرد هستند و هر خانه‌ای برای نظافت، به یکی از آنها نیازمند است.

شناخت هر چه بیشتر جاروبرقی و ویژگی‌های آن، به شما در یک خرید خوب کمک خواهد کرد. این ویژگی‌ها شامل نوع جاروبرقی، نوع مخزن، میزان توان، میزان صدا، گارانتی و سایر قابلیت‌ها می‌باشد. در این مطلب سعی داریم برخی از این ویژگی‌ها را در جاروبرقی 713 پاناسونیک Panasonic بررسی کنیم تا با قدرت این دستگاه بیشتر آشنا شوید.

مروری بر مشخصات فنی جاروبرقی پاناسونیک Panasonic Vacuum Cleaner MC-CG713
 

کیسه قابل شستشوی 6 لیتری در جاروبرقی مدل 713 پاناسونیک
ظرفیت در نظر گرفته شده برای کیسه گرد و غبار جاروبرقی 713 پاناسونیک معادل 6 لیتر است که حجم بالایی محسوب می‌شود. این مخزن 6 لیتری باعث افزایش کارایی موتور نیز می‌شود. با وجود این کیسه در هزینه‌های خانوار نیز صرفه‌جویی می‌شود، زیرا قابلیت شستشو دارد و به خرید مکرر آن نیازی نیست.

اکثر جاروبرقی‌ها زمانی که مخزنشان پر می‌شود، هیچ نشانی ندارند و شما نمی‌توانید متوجه این موضوع شوید. این امر گاهی ممکن است به موتور دستگاه فشار وارد کند. اما در جاروبرقی پاناسونیک 713 این مشکل برطرف شده است. یک حسگر هشدار تعویض مخزن بر روی دستگاه تعبیه شده است. به کمک این حسگر می‌توانید به میزان پرشدن کیسه پی ببرید و بدانید چه زمانی به تعویض پاکت یا تخلیه کیسه دائمی نیاز دارید.

جاروبرقی 2000 وات پاناسونیک MC-CG713 مجهز به فیلتر آنتی‌باکتریال هپا (Hepa)
انواع مختلفی از فیلترها وجود دارند که جهت تصفیه هوای خروجی جاروبرقی از آنها استفاده می‌شود. یکی از کاربردی‌ترین فیلترها، فیلتر آنتی‌باکتریال هپا (Hepa) است. جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG713 نیز از این فیلتر پرقدرت استفاده کرده است تا سلامت شما را تضمین کند. در فیلتر HEPA، فلز مس به‌کاررفته است. فلز مس ذرات خارجی را از طریق پیوند شیمیایی از بین می‌برد و در نتیجه کیفیت هوای اتاق را افزایش داده و از شما در برابر ورود ذرات آلاینده و آلرژی‌زا محافظت می‌کند. به‌عبارتی‌دیگر، جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG713؛ هوای خروجی را تصفیه کرده و هوایی عاری از هرگونه آلودگی ایجاد می‌کند.

صدای تولیدی بسیار پایین جاروبرقی کیسه‌ای پاناسونیک MC-CG713
نوع موتور و قدرت جاروبرقی، مستقیماً بر روی صدای آن تأثیرگذار است و هیچ استاندارد خاصی در این زمینه وجود ندارد. امروزه تولیدکنندگان جاروبرقی در تلاشند تا صدای این محصولات را کاهش دهند. طراحان کمپانی پاناسونیک نیز از این امر مستثنی نیستند و توانستند با تولید مدل 713، با دیگر رقیبان خود رقابت کنند.

جاروبرقی پاناسونیک مدل MC CG713 با تولید صدایی در محدوده 70-65 دسی‌بل، دسته محصولات کم‌صدا قرار می‌گیرد. این میزان صدا برابر با صدای یک ماشین لباسشویی در حال کار است. موتور قدرتمند 2000 واتی این جاروبرقی، قدرت مکش را با صدایی بسیار پایین انجام می‌دهد و همین قابلیت، یکی از نقاط قوت جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG713 به شمار می‌رود.

طراحی بی‌نظیر لوله تلسکوپی جاروبرقی پاناسونیک MC-CG713
لوله جاروبرقی 713 پاناسونیک، تلسکوپی است. ویژگی تلسکوپی به معنای قابلیت جمع‌شدن لوله و تنظیم طول آن مطابق با نیاز کاربر می‌باشد. جنس این لوله تلسکوپی فوق‌العاده عالی است و با زاویه 360 درجه می‌چرخد. این انعطاف بالا، از لوله تلسکوپی در برابر خرابی و تا شدن محافظت می‌کند. بر روی لوله، یک کلید کنترل مکش است که می‌توانید سرعت‌های بالا و پایین مکش را تنظیم کنید.

طراحی منحصربه‌فرد و مدرن این دسته، جذابیت و زیبایی خاصی به جاروبرقی 200 واتی پاناسونیک MC-CG713 می‌بخشد. اگرچه دسته جاروبرقی مدل 713 پاناسونیک طول مناسبی دارد، اما فلزهای سبک به‌کاررفته در ساخت آن باعث شده است این دسته بسیار سبک و خوش‌دست باشد. لوازم جانبی یا سری‌ها در زیر دسته جای گرفته‌اند تا در صورت نیاز، بتوانید به‌راحتی به آنها دسترسی پیدا کرده و آنها را تعویض کنید. یک سوئیچ پایی نیز جهت تنظیم موقعیت پارویی وجود دارد که می‌توان با تغییر آن، سطح فرش یا سرامیک را تمیز کرد.

حرکت ساده و آسان جاروبرقی Mc-cg713 پاناسونیک با چرخ‌های روان
جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG713، دارای بدنه‌ای سبک و جمع‌وجور است. چرخ‌های عقبی این جاروبرقی سبب می‌شود تا حرکت بر روی انواع سطوح مانند فرش و یا موکت‌هایی با پرز بلند، آسان باشد. وزن سبک و چرخ‌های بزرگ باعث می‌شود که بتوان در حین جاروکشیدن، به‌آسانی جاروبرقی را به دنبال خود کشید و تمام منزل را با آن جارو کرد. این چرخ‌ها با وجود مقاومت و کیفیت بسیار بالا، نرم می‌باشند و آسیبی به کف وارد نمی‌کنند.

راهنمای خرید جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG713 به قیمت روز از تاپ فروش بانه با ضمانت نامه معتبر
قبل از انتخاب و خرید جاروبرقی، اطمینان حاصل کنید که تمام نکات مهم را در نظر گرفته‌اید. بدیهی است که هزینه جاروبرقی، یکی از نکات مؤثر در روند انتخاب و خرید خواهد بود. برای تصمیم‌گیری صحیح، جدول مشخصات محصول انتخابی خود را مرور کرده و با مطالعه و بررسی مشخصات آن، از ویژگی‌های مهم دستگاه مطلع شوید. این موضوع به شما کمک می‌کند تا در خرید جاروبرقی درست عمل کنید.

گنجایش مخزن جاروبرقی: 6 لیتر
محدوده توان مصرفی: ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ وات
وزن: 8 کیلوگرم
نوع جارو: کیسه‌دار
کشور سازنده: مالزی
جنس لوله: پلاستیک
لوله تلسکوپی: دارد
فیلتر بهداشتی: دارد
قابلیت جذب مایعات: ندارد
سیم‌جمع‌کن خودکار: دارد
محدوده صدا: 70-65 دسی‌بل
تعداد سری: 3 عدد

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است