فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CJ915

جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CJ915 با قدرت 2100 وات می باشد. میزان صدای این جاروبرقی پاناسونیک ژاپن، صدایی در حدود 65 دسیبل می باشد. این دستگاه جاروبرقی با داشتن فیلتر هپا HEPA و همچنین فیلتر بهداشتی در حفظ هوای پاک اتاق، در هنگام جارو کردن بسیار موثر است. این فیلتر تا 99.97 درصد هوای خروجی از دستگاه را غبار زدائی می کند. موتور این دستگاه از نوع با دوام (Durable Motor) می باشد. بدنه ی این جاروبرقی نیز بسیار مقاوم است. این دستگاه در دو رنگ قرمز و سفید تولید و عرضه شده است.

لوله‌ی خرطومی این جارو بسیار با کیفیت و لوله‌ی تلسکوپی نیز با قابلیت تنظیم ارتفاع می باشد. در زیر دسته‌ی این جاروبرقی جای گذاشتن ضمائم دستگاه تعبیه شده است. به واسطه ی داشتن این قسمت ضمائم دستگاه همیشه در دسترس می باشد و همچنین به صورت منظم در کنار دستگاه قرار می گیرد. ضمائم دستگاه شامل یک سری جهت جارو کردن گوشه ها و یک سری برس دارد جهت جارو کردن مبل می باشد.

این جاروبرقی مجهز به سیستم جمع آوری کابل برق دستگاه می باشد که باعث می شود کابر به راحتی کابل برق دستگاه را جمع کند. جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CJ915 دارای کیسه ای است که قابل شستشو می باشد. در روی دستگاه کلیدی وجود دارد که می توان سرعت مکش دستگاه را زیاد و کم کرد. این محصول شرکت پاناسونیک همچنین دارای دسته می باشد که به واسطه‌ی آن حمل دستگاه آسانتر می شود. البته این جاروبرقی جهت حرکت بر روی سطوح نیز از چرخ های بزرگی بهره مند است که حرکت بر روی سایر سطوح را آسان می کند. پاروی این دستگاه دارای دو حالت جارو کردن فرش و پارکت می باشد که با تنظیم حالت سطح مورد نظر را به خوبی جارو می کند.

نکته مهم در استفاده از جاروبرقی پاناسونیک :
جهت استفاده‌ی بهتر از دستگاه، حتماً نکات ایمنی را رعایت کنید. برای جلوگیری از فشار به دستگاه باید همیشه به موقع کیسه زباله‌ی جاروبرقی را تمیز و تخلیه کنید. جهت اطلاع از وضعیت کیسه زباله دستگاه که پر یا خالی است باید کلید تنظیم قدرت را در حالت نهایت قدرت تنظیم کنید. نازل جارو را روی زمین قرار دهید. دستگاه را روشن کنید و ‌نشانگر کیسه را ببینید. اگر این نشانگر رنگ قرمز است باید سریعاً کیسه را خالی و تمیز کنید. تا به موتور دستگاه فشار نیاورد و همچنین گرد و غبار کیسه به فیلتر تصفیه و بهداشتی دستگاه نرسد. اگر در هنگام جارو کردن با این دستگاه جسمی در لوله‌ی جارو یا در ورودی کیسه‌ی جاروبرقی قرار بگیرد. این عمل مانع از مکش موتور می شود و دستگاه به صورت خودکار خاموش می شود. پس از خاموش شدن دستگاه نگران نباشید چونکه فیوز حراراتی موتور فعال شده است و موتور دستگاه مشکلی ندارد. این خاموش شدن به جهت این است که موتور آسیب نبیند و بیش از حد گرم نشود.

جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CJ915
نقد و بررسی جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CJ915 :
اگر به دنبال دستگاه جاروبرقی با کیفیت و قدرتمندی هستید، مطمئناً این دستگاه انتخاب مناسبی برای شما می باشد. این محصول ساخت کشور ژاپن با کیفیت ساخت بالا و راندمان کاری بالا از محبوبیت بالایی در بازار لوازم خانگی برخوردار است. این دستگاه تولید شرکت پاناسونیک، یکی از بهترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی در جهان می باشد. تولیدات گسترده‌ی این کمپانی در سراسر دنیا شناخته شده و مورد استقبال خریداران و مصرف کنندگان قرار می گیرد. این محصول شرکت پاناسونیک نیز به دلیل دارا بودن همین ویژگی ها از فروش خوب و بازدهی مطلوبی برخوردار است. از نظر طراحی، ساخت قطعات، مونتاژ و… محصولات پاناسونیک در بهترین رده قرار دارند. متعلقات جاروبرقی پاناسونیک 915 از کیفیت و عمر بالایی برخوردارند. لوله تلسکوپی استیل با قابلیت تنظیم ارتفاع، دستگیره با قابلیت نگهداری متعلقات (برس و سری مخصوص گوشه ها)، لوله خرطومی با کیفیت و سری پارویی که در سه حالت قابل تنظیم و در قسمت پارویی بزرگ دارای دو حالت بُرس می باشد.

مارک: پاناسونیک
مدل: MC-CJ915
قدرت: 2100 وات
ظرفیت کیسه: 6 لیتر
ضد باکتری به کمک فیلتر HEPA: دارد
لوله تلسکوپی فلزی: دارد
کنترل قدرت اسلاید: دارد
سوپر دسته با پیوست برای پرده و اثاثه یا لوازم داخلی: دارد
طول کابل: 5 متر
خروجی: دمنده هوا
ساخت: ژاپن

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است