فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

اپیلاتور براون مدل SE1-170

اپیلیدی براون سری Silk Epil1 مدل 1170 یک ست اپیلیدی زیبا و کاربردی و جزو لوازم شخصی زنانه است که هر خانم جهت اپیلاسیون هر نقطه از بدن بدان احتیاج دارد. با دو برابر شدن تعداد موچین های تعبیه شده در اپیلاتور براون، تمامی موهای زائد حتی موهای کوتاه و خوابیده نیز اصلاح می شوند.

این اپیلیدی  مجهز به چراغ smart light می باشد تا نازکترین موهای هم از دید شما پنهان نشوند. رول های ماساژور به راحتی روی پوست می لغزند بدون آن که باعث درد شوند. به لطف از ریشه کندن موهای زائد، با هر بار استفاده مقدار آن ها کمتر می شود و در نهایت از بین می روند.

تجزیه و تحلیل اپیلیدی براون سری Silk Epil1 مدل 1170
سر کوچک اپیلاتور براون مخصوص زیر بغل و نواحی حساس بدن طراحی شده است. سر پیرایشگر موکن برقی براون مناسب کوتاه کردن موهای بلند بدن می باشد. این موکن برقی در حالت متصل به پریز برق کار می کند.

اپلیدی براون دارای بدنه ای بسیار فشرده و جمع و جور است که به شما امکان می دهد تا آن را به راحتی تا پایان زمان اصلاح در میان دستان خود بگیرید بدون آن که متحمل هیچ گونه فشاری بر روی مچ دست خود شوید.

مشخصات ظاهری اپیلیدی براون سری Silk Epil1 مدل 1170
اپلیدی براون دارای بدنه ای بسیار فشرده و جمع و جور است که به شما امکان می دهد تا آن را به راحتی تا پایان زمان اصلاح در میان دستان خود بگیرید بدون آن که متحمل هیچ گونه فشاری بر روی مچ دست خود شوید.

روکش پلاستیکی بسیار فشرده این محصول بسیار مقاوم بوده که در برابر هر گونه ضربه ناگهانی بیشترین توان و استحکام را ایجاد می کند و از ترکیب رنگ آبی و سفید برای دیزاین ظاهری آن استفاده شده است که زیبایی آن را چند برابر ساخته است.

بدنه‌ این اپیلاتور دارای طراحی ارگونومیک بوده و پشت آن برآمدگی ‌های ریزی دارد که احتمال لیز خوردن دستگاه از دست را به حداقل می رساند. جنس موچین های موجود از استیل بوده که روی یک غلتک پلاستیکی سوار شده اند.

اپلاسیون بدون درد با موکن برقی Braun
دو رول ماساژور در دو طرف غلتک های این اپیلیدی قرار داده شده اند که درد ناشی از کندن مو را کم کرده و در عین حال با ماساژ دادن سطح پوست، جریان خون را بهتر می کنند تا نهایت راحتی را برای شما به ارمغان بیاورد.

بر روی غلتک علاوه ‌بر موچین‌ها شاهد زائده ‌های پلاستیکی بسیار ریز با سر گرد خواهید بود که با هدف بلندکردن مو ها و هدایت آن ‌ها به سمت موچین‌ ها طراحی شده اند.

به گونه ای که حتی یک تار موی خوابیده نیز از چنگ موچین‌ ها رهایی ندارد. برای عملکرد بهینه دستگاه، آن را در زاویه نود درجه نسبت به پوست خود نگه دارید. اپیلاتور را در خلاف جهت رویش مو بدون فشار به آرامی به حرکت در آورید.

 

اپیلاتور براون سری Silk Epil1 مدل 1170
اپیلاتور براون سری Silk Epil1

سرعت چرخش سر اپیلیدی براون سری Silk Epil1 مدل 1170
سرعت چرخش سر اپیلاتور به صورت دلخواه قابل ‌تغییر است و به وسیله دکمه‌ تعبیه شده روی بدنه در دو حالت آرام و سریع تغییر می‌کند. سرعت کم مخصوص اصلاح نمودن نواحی حساس بدن مانند زیر بغل بوده و سرعت زیاد آن برای اصلاح کردن پاها و مناطقی از بدن که دارای موهای ضخیم می باشند، قابل استفاده است. در بالای این دکمه، یک چراغ وجود دارد که روشن کردن آن، دید بهتری جهت دیدن موهای زائد فراهم می سازد.

 

اپیلیدی براون با باتری کار می کند یا با برق شهری؟
 موکن برقی Braun تنها در حالت متصل به پریز برق کار می‌کند. این مشخصه استفاده از آن را نامحدود گردانیده است. جهت استفاده از دستگاه کافی است آن را به آداپتور و آداپتور را به پریز برق وصل نمایید تا دستگاه تغذیه شود.

 

دلیل محبوبیت اپیلیدی براون سری Silk Epil1 مدل 1170
 اندازه مناسب این اپلیدی باعث شده است که جایگاه محبوبی بین بانوان پیدا کند. چرا که نه تنها استفاده از آن در هر جا و هر زمانی بسیار راحت و بی دردسر است بلکه به آسانی نیز قابل حمل و جابجایی است.

 

نحوه تمیز کردن اپلیلاتور براون مدل 1170
تمیز کردن این موکن بسیار راحت است. تنها کاری که باید بکنید این است که سر موکن برقی Braun را توسط دو دکمه ا‌ی که روی بدنه قرار داده ‌شده اند، جدا کنید و به راحتی تمیز کنید.  این کار به وسیله برسی کوچک که مخصوص پاک کردن موهایی است که در بین تیغه باقی مانده اند انجام می گیرد تا برای استفاده های بعد آماده باشد.

 

ویژگی های اپیلیدی براون سری Silk Epil1 مدل 1170 در یک نگاه
طراحی زیبا و خوش دست
قابل استفاده برای تمامی موهای زائد بدن
دارای لوازم جانبی و چند کاره بودن دستگاه
دارای درجه برای تغییر سرعت دستگاه
دارای 20 عدد موکن
دارا بودن رول های ماساژور پوست جهت کاهش درد هنگام اپیلاسیون
دارا بودن سری های ویژه برای بالا بردن دقت و استفاده در نقاط مختلف بدن 
دارا بودن ویژگی سافت لیفت برای اصلاح و کندن مو در حالت خوابیده
پر توان و کم مصرف
مناسب انواع پوست
بدون ایجاد حساسیت
 

تکنولوژی اصلاح :اپیلاتور
جنس موچین :استیل ضدزنگ
تعداد موچین :20 عدد
مقاومت در برابر آب :ندارد
قابلیت شستشو :ندارد
منبع تغذیه :برق خانگی (با سیم)
استند شارژ :ندارد
کشور سازنده :آلمان

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است

محصولات مشابه