فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

ماشین اصلاح سر و صورت وال مدل Home Pro 300 Series

ماشین اصلاح وال مدل Home Pro 300 Series یک ماشین اصلاح بسیار کارآمد و محبوب است که از قدرت موتور بالا گرفته تا پَک لوازم همراه کامل درون بسته‌ بندی، از آن یک گزینه‎ ی عالی در بازار ابزارهای اصلاح ساخته است.

این ماشین اصلاح اورجینال و سفارش اروپا، به خوبی می تواند طیف وسیعی از نیازهای شما را برطرف کرده و برای سال‎های سال، یک دوست وفادار در امور اصلاح شما باشد!

ظاهری ساده!

در طراحی ظاهری تا حد امکان سعی شده تا از اِلمان‌ هایی که پیچیدگی را القا می‎کنند، استفاده نشود و به همین خاطر نیز تقریباً تمام افراد می‌ توانند با این ظاهر ارتباط برقرار کنند!

وال در این محصول از تیغه‎ ای از جنس کربن استیل با قابلیت خود تیز شونده استفاده کرده که حتی در استفاده‌ی درازمدت نیز بُرندگی‌ای مانند روز اول خواهد داشت! اندازه‌ی برش این تیغه نیز به واسطه‎ ی وجود اهرم تنظیم ارتفاع برش، به صورت دستی از سایز 1 تا 2.5 میلیمتر قابل تنظیم است.

این ماشین اصلاح خوش دست، بدنه‌ای از جنس پلاستیک مستحکم دارد که مقاومت و استحکام بالایی را برای آن فراهم کرده است. همچنین کابل برق طویل 2.5 متری و حلقه‌ی آویز نیز از دیگر مشخصات ظاهری این دستگاه به شمار می‌ رود.

مشخصات فنی
ماشین اصلاح وال هوم پرو 300 از برق مستقیم با ولتاژ ورودی 220 تا 230 تغذیه می‎کند. همچنین بهره بردن از تکنولوژی اصلاح برش مستقیم نیز فرآیند اصلاح را بهینه ‎تر خواهد کرد.

اما برجسته‎ ترین ویژگی فنی این محصول، استفاده از موتور مگنتی بسیار قدرتمندی است که توان بی‌ نظیری را در زمان اصلاح به معرض نمایش می‎گذارد. البته استفاده از موتور مگنتی به دلیل نوع خاص طراحی این موتور، وزن دستگاه تا 580 گرم افزایش یافته که وزن نسبتاً بالایی است!

اقلام همراه
یکی از محبوب‎ترین بخش‎های این ماشین اصلاح، لیست اقلام همراهِ درون جعبه ‎ی آن است که از قیچی و شانه‎ی آرایشگری تا برس تمیزکننده‎ ی تیغه و روغن و دفترچه‎ ی راهنما و کیف نگهدارنده‎ ای با طراحی متفاوت جذاب را در بر می‎گیرد.

همچنین باید به لیست بالا، 8 عدد شانه در سایز های 3، 6، 10، 13، 16، 19، 23 و 25 میلی متری نیز اضافه کرد که تنوع بسیار بالایی را به اصلاح شما اضافه خواهد کرد.

ماشین اصلاح وال مدل Home Pro 300 Series با موتور مگنتی قدرتمند و تیغه‌ های خود تیز شونده از جنس کربن استیل، یکی از بهترین انتخاب‎ ها با کارایی بی‎نظیر برای انجام اصلاح موی سر و صورت و امور حجم‌ زنی , سایه‌ زنی… است که می ‎تواند تا سالیان سال شَر موهای مزاحم را از سَر شما کم کند!

طراحی ساده و بدنه‌ی مقاوم این محصول را مناسب سالن‌های آرایشگاهی کرده و حجم صدای کم تولیدی در زمان اصلاح و کیف نگهدارنده‌ی مناسب سفر و جابه‎ جایی، پای افراد با نیازها و مصارف خانگی را به میان آورده است!

    

تکنولوژی اصلاح;برش مستقیم
جنس تیغه;کربن استیل
اندازه اصلاح;0.8 تا 2.5 میلی‌متر
قابلیت اصلاح با شماره صفر;ندارد
تیغه های خود تیز شونده;ندارد
ضد آب (قابلیت استفاده زیر دوش);ندارد
استفاده به صورت خشک و مرطوب;ندارد
قابلیت شستشو;ندارد
سر قابل شستشو;دارد
طراحی ارگونومیک;دارد
منبع تغذیه;برق خانگی(با سیم)
استند شارژ;ندارد
سایر ویژگی‌ها;دارای اهرم برای تغییر سایز اصلاح
تعداد شانه‌ها;8 عدد
سایز شانه‌ها;3-6-10-13-16-19-22-25
منبع شارژ;آداپتور برق
درپوش محافظ;ندارد
روغن;دارد
برس تمیز کننده;دارد
کیف نگهداری;دارد
سایر اقلام همراه;شانه

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است