فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

تلویزیون هیوندای 42اینچ Full HD مدل HLED-42BX329

یکی از محصولات بسیار با کیفیت از شرکت هیوندای، تلویزیون هیوندای مدل HLED-42bx329 است ، این تلویزیون با رنگ تمام مشکی به بازار عرضه شده و دارای طراحی بسیار زیبایی می‌باشد.
تلویزیون هیوندای مدل  HLED-42bx329با ظاهر ظریف و زیبا و همچنین ابعاد بسیار مناسب قیمتی به صرفه نیز دارد. اندازه این تلویزیون ۴۲ اینچ ، مناسب برای فضاهایی است که متراژ خیلی بالایی نداشته باشند ، مثل فضا های متوسط و یا اتاق خواب ها .
شما میتوانید از تلویزیون هیوندای هم روی میز استفاده کنید هم میتوانید آن را به دیوار متصل کنید.

در تلویزیون هیوندای مدل HLED-42bx329تصاویر از وضوح بسیار بالایی برخوردار هستند و دارای کیفیت فول اچ دی هستند . همچنین صفحه نمایش این تلویزیون تخت می باشد و رزولوشن صفحه نمایش ۱۹۲۰*۱۹۸۰ است . این محصول دارای دو عدد اسپیکر 8 واتی است که صدایی 16 واتی تولید می کند.

با توجه به اینکه این تلویزیون با بکار گیری از سیستم Dvb-T2 ساخته شده، شما میتوانید به شبکه های دیجیتال داخلی دسترسی داشته باشید. این سیستم یکی از پیشرفته ترین سیستم های گیرنده زمینی دنیا است . که به بودن این سیستم در تلویزیون ، شما می توانید شبکه های دیجیتال داخلی را تماشا کنید

در ساخت تلویزیون هیوندای مدل HLED-42bx329 از ۳ پورت USB و ۲ پورت HDMI استفاده شده ، که شما از این طریق می‌توانید فایل های خود با فرمت های مختلف به اشتراک بگذارید .

سایز صفحه:43 اینچ
تکنولوژی صفحه:LED
نوع صفحه:تخت
نسبت تصویر:16:9
رابط هوشمند:-
تیونر:DVB-T2
خروجی صدای دیجیتال:16 وات
نوع پایه:رومیزی, دیواری
قابلیت اتصال به دیوار:دارد
اقلام همراه:دفترچه راهنما

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است