فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

تلویزیون هیوندای 50 اینچ 4K مدل HLED-50BX325

تلویزیون هیوندای مدل 50bx325 سایز 50 اینچ از محصولاتی است که توسط شرکت هیوندای ساخته و به بازار عرضه شده است . این تلویزیون با ساخت زیبا و ظریفی که دارد ، تبدیل به یک محصول محبوب میان مردم شده است . این تلویزیون 4k با سایزی که دارد ، می توان گفت مناسب برای هر فضایی است . نه آنقدر بزرگ است نه آنقدر کوچک ، پس می توانید از این تلویزیون در هر فضایی استفاده کنید.

تلویزیون 4k چیست ؟
تلویزیون 4k  در واقع یک تلویزیون با وضوح 4k است . این به این معنی است که این تلویزیون حدودا از 3840 پیکسل افقی و 2160 پیکسل عمودی است . که در مجموع ، دارای حدود 8.3 میلیون پیکسل است . در مشخصات این تلویزیون ها معمولا رزولوشن 2160*3840 است . رزولوشن در واقع اصطلاحی است که به ما میگوید یک تلویزیون چقدر دارای نقاط ریز یا به اصطلاح پیکسل ها به چقدر چگالی روز صفحه نمایش تلویزیون قرار گرفته است . پس هرچه تعداد پیکسل ها ، در یک تلویزیون یا محصول بالا تر باشد ، وضوح و کیفیت تصویر نیز بالاتر است .

تلویزیون هیوندای مدل 50bx325 سایز 50 اینچ یک تلویزیون هوشمند یا به اصطلاح اسمارت است . این روزها معمولا دیگر تلویزیون های معمولی به چشم نمی خورد . تلویزیون های اسمارت دارای کاربرد های فراوانی هستند . برای مثال می توان گفت اگر شما از یک تلویزیون اسمارت استفاده میکنید ، میتوانید از این محصول به عنوان گوشی موبایل خود نیز استفاده کنید و در دنیای اینترنت قدم بگذارید و به آسانی وب گردی کنید .

همچنین تلویزیون هیوندای مدل 50bx325 سایز 50 اینچ دارای 3 پورت HDMI  می باشد . که شما میتوانید تصاویر و صدا ها را بدون هیچ گونه افت کیفیت در نمایگر خود داشته باشید. درگاه HDMI از پورت های قدیمی تر مانند AV  و یا Component دارای کیفیت بالاتری است . این تلویزیون هیوندای مدل 50bx325 سایز 50 اینچ دارای 2 پورت USB نیز میباشد ، که شما میتوانید فایل های خود را با فورمت های مختلف به اشتراک بگذارید.

نوع صفحه :تخت
کیفیت تصویر :Ultra HD (4K)
قابلیت اتصال به دیوار :دارد
رابط هوشمند :دارد
اتصال بی‌سیم (Wi-Fi) ;دارد
رنگ ;مشکی
برند ;هیوندای
گارانتی ;گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
پورت USB ;۲عدد دارد
پورت HDMI ;۳ عدد
سایز صفحه ;۵۰ اینچ
تکنولوژی صفحه ;LED
گیرنده دیجیتال ;دارد
رزولوشن ;۲۱۶۰ × ۳۸۴۰

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است