فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

تلویزیون ال ای دی هیوندای 55 اینچ مدل HLED-5532S

تلویزیون هیوندای مدل 5532S یکی از تلویزیون های محبوب از شرکت هیوندای می باشد . این تلویزیون با ساخت و طراحی عالی و رنگ تمام مشکی به بازار عرضه شده است . کیفیت تصویر در این تلویزیون 8 میلیون پیکسل می باشد و دارای نسبت رایج تلویزیون ها یعنی 16:9 می باشد . که تصاویر را با وضوح بالایی برای شما به نمایش می گذارد.

یکی از مواردی که هنگام خرید تلویزیون باید به آن دقت کرد ، اندازه تلویزیون و اندازه محیطی است که قرار است تلویزیون در آنجا قرار بگیرد است . باید به این موضوع توجه کنید که فاصله چشم شما تا تلویزیون چقدر است . مثلا یک تلویزیون 55 اینچی برای هر محیطی مناسب است چون نه خیلی بزرگ است و نه خیلی کوچک ، پس می توان گفت تلویزیون هیوندای مدل 5532S برای فضاهای متوسط و بزرگ مناسب می باشد.

پنل A+ چیست ؟
از دیگر ویژگی های این تلویزیون استفاده از پنل A+ است . به طور کلی پنل ها در درجه های متخلفی عرضه می شوند . A+ در میان مدل ها بهترین است . شرکت هیوندای برای این تلویزیون از پنل A+ استفاده کرده تا مطمِن شود کاربر هنگام تماشای تلویزیون به مشکلی بر نمی خورد . این پنل دارای شفافیت بسیار بالایی می باشد .

این تلویزیون دارای 2 پورت USB نیز می باشد که به کمک آن میتوانید انواع فایل ها با فرمت های متخلف را به اشتراک بگذارید . همچنین در این محصول از 3 پورت HDMI استفاده شده . پورت HDMI به نسبت پورت های قدیمی از جمله AV  و یا Component دارای شفافیت بهتری در صدا و کیفیت تصاویر است .

تلویزیون هیوندای مدل 5532S به گیرنده شبکی داخلی نیز مجهز شده . تیونر استفاده شده در این تلویزیون DVB-T2 است که شما را از خرید دستگاه اضافی برای دیدن شبکه های داخلی بی نیاز می کند.

مشخصات کلی
کشور مبدا برند:کره جنوبی
برند:هیوندای
مشخصات نمایشگر
سایز صفحه:55 اینچ
تکنولوژی صفحه;LED
نوع صفحه;تخت
کیفیت تصویر;Ultra HD / 4K
رزولوشن;2160 × 3840
نسبت تصویر;16:9
مشخصات صدا
تکنولوژی صدا;اسپیکر های اکوستیک (اسپیکر باکس)
امکانات;رابط هوشمند9 Android
تیونر;DVB/T2
درگاه USB;دارد
تعداد درگاه USB;دو عدد
درگاه HDMI;دارد
تعداد درگاه HDMI;سه عدد

وای فای;دارد
بلوتوث;دارد
مرورگر اینترنت;دارد
سایر
سایر ویژگی ها;قابلیت تفکیک تصاویر ارسالی HEVC / پنل A+ / کیفیت تصویر 8 میلیون پیکسل
پردازنده;پردازنده 8 هسته ای OCTACORE
 

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است