فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

تلویزیون 55اینچ ایوولی کیولد اسمارت 4k مدل 55EV350 QA

تلویزیون ایوولی اسمارت 4K مدل 55EV350 QA یکی از بهترین تلویزیون های سری جدید است و دارای فناوری و امکانات بسیاری است. برند ایوولی در عرصه ی لوازم خانگی فعالیت میکند و محصولات جدید که از کیفیت فوق العاده ای برخوردار هستند را به بازار جهانی ارائه می کند. تلویزیون 55 اینچ ایوولی کیولد دارای کیفیتی فوق العاده و وضوح تصاویر عالی است. این تلویزیون EVVOLI مدل 55EV350 QA دارای کیفیت 4K و ultra HD است که تصاویر را بر روی صفحه نمایش چند برابر شفاف تر و با کیفیت تر می کند که تصاویر و نمایش ها را به صورت واقعی تر نشان دهد. صفحه نمایش این تلویزیون اسمارت ایوولی به صورت تخت و به همراه پایه های خوش تراش طراحی شده است. تلویزیون فوق العاده ی 55EV350 QA از بسیاری از فرمت ها و تکنولوژی های روز پشتیبانی می کند تا امکان دسترسی به هر گونه نیاز را فراهم کند. همچنین دارای پورت و درگاه های زیادی است که دستگاه های خارجی و کنسول های بازی را برای شما بر روی صفحه نمایش 55 اینچی به نمایش بگذارد. این تلویزیون فوق العاده از پردازنده ی بسیار قوی بهره می برد که سرعت عمل تلویزیون را چند برابر بالا می برد و همچنین از سیستم عامل اندورید پشتیبانی می کند که امکان دسترسی به بسیاری از برنامه ها و بازی ها را آسان کرده است . در ادامه بیشتر در باره ی آن می پردازیم و بررسی می کنیم.

کیفیت و وضوح نمایشگر تلویزیون 55EV350 QA ایوولی
اکنون به کیفیت و وضوح تلویزیون 55 اینچ ایوولی می پردازیم. اول از همه این تلویزیون دارای صفحه نمایشی بزرگ است که از کیفیت 4K و ultra HD پشتیبانی می کند. کیفیت 4K در این تلویزیون بزرگ تصاویر را بسیار زیبا تر و رنگی تر به نمایش می گذارد. در این تلویزیون 55 اینچ ایوولی قابلیت ارتقای کیفیت تصاویر وجود دارد که تصاویر HD و Full HD را به بهترین شیوه ی ممکن به نمایش می گذارد و تصاویر را زنده می کند یعنی روشنایی و نور تصاویری که رزولوشن پایینی دارند را بالا می برد تا تصویر شفاف تر و با کیفیت تر به نظر برسد. در تلویزیون 55EV350QA فرمت هایی همچون HDR و +HDR10 و HLG وجود دارد که به طور خودکار روشنایی و نور تصاویر را بالا می برد تا بر روی نمایشگر به بهترین شکل ممکن به نمایش گذاشته شود و نور پس زمینه در این کار نقش مهمی را ایفا می کند.با داشتن پردازنده ای قوی و صفحه نمایشی 8 بیتی می تواند  میزان 85% رنگ های NTSC را نمایش دهد و بسیار کاربردی و مناسب است و تصاویر را واضح تر و شفاف تر به نمایش می گذارد.

تلویزیون 55EV350QA ایوولی اسمارت با دارا بودن فناوری QLED که هر گونه تصاویر و فیلمی را برای شما چندین برابر با کیفیت و شفاف تر می کند تا از دیدن تصاویری واقعی و رنگی لذت ببرید. این تلویزیون با داشتن رزولوشن 2160*3840 جزئیات تصاویر را بهتر به نمایش می گذارد که از رنگ ها را با دقت بیشتری به جلوه می دهد.همچنین تلویزیون 55EV350QA اسمارت از تکنولوژی نمایشگر JED بهره می برد که در کیفیت نمایش بسیار تاثیر گذار است. این تلویزیون دارای زاویه دید گسترده ای است که 178 درجه می باشد و همه ی کاربران در هر جای منزل کاملا شفاف روان تصاویر خواهند دید. همچنین با سرعت رفرش تصویر 60 هرتز تصاویر را به نمایش می گذارد. در این تلویزیون ایوولی پردازنده ی گرافیکی GPU Mali 400*2 که این دو پردازنده سبب می شوند تا تصاویر با حداکثر وضوح نمایش داده شود. 55EV350QA TV دارای کنتراست پویا است که سبب می شود تا شما تصاویر را با جزئیاتی شفاف مشاهده نماید.

سیستم عامل و پردازنده ی تلویزیون 55 اینچ 55EV350 QA 
در تلویزیون های امروزی مهم ترین تکنولوژی و فناوری که در آن بکار رفته باشد سیستم عامل و پردازنده ی آن است که این تلویزیون 55 اینچ از بهترین فناوری بهره می برد. همانطور که گفتیم تلویزیون 4K ایوولی مدل 55EV350QA از سیستم عامل اندورید پشتیبانی می کند که یکی از بهترین و محبوب ترین سیستم عامل هایی است که در وسایل الکترونیکی به کار می رود و نوع آن android UHD می باشد که کارایی بسیاری را دارد. تلویزیون 55EV350QA اسمارت ایوولی با داشتن این سیستم عامل از فناوری های دیگری هم بهره می برد. مرورگر داخلی، netflix ،you tube  و Google Play از جمله قابلیت هایی است از از طریق اسمارت بودن آن در اختیار شما قرار می گیرد تا از آن ها استفاده کنید. با استفاده از مرورگر داخلی به صفحه وب دسترسی پیدا می کنید و یا از طریق  Google Play برنامه و بازی های مورد علاقه تان را دانلود و نصب کنید تا بر روی نمایشگری بزرگ با کیفیتی عالی برای شما نمایش داده شود. 

این تلویزیون فوق العاده ی ایوولی مدل 55EV350QA از فناوری Wi Fi و BLUETOOTH بهره می برد تا هر گونه دستگاه خارجی و کنسول های گیمینگ به آن وصل شوند و از داشتن کیفیتی بهتر از آن ها لذت ببرید. تلویزیون 55 اینچ ایوولی دارای حافظه ی داخلی 16 گیگابایت که می توان بسیاری از تصاویر و فیلم های و حتی بازی ها و برنامه هایی که دانلود می کنید را ذخیره کنید و همچنین از پردازنده ای با چیپست 1100 مگاهرتزی و چهار هسته ای که تصاویر را بدون هیچ تار و پرشی به نمایش می گذارد. این تلویزیون با داشتن قابلیت پشتیبانی از الکسا و گوگل اسیستنت و همچنین پشتیبانی از فناوری جستجوی صوتی مرور وب را برای شما آسان تر می کند. با دارا بودن همچین قابلیت و فناوری هایی که کار ها را با بهترین شیوه ی ممکن به نمایش می گذارد می تواند بهترین انتخاب برای کاربران باشد. 

سیستم صوتی و بلندگو های تلویزیون 55EV350QA EVVOLI
تلویزیون 55EV350QA ایوولی 4K از بهترین سیستم عامل پشتیبانی می کند که صدایی با قدرت 24 وات را دارد و صدایی بسیار جذاب و روان را به گوش کاربران خود می رساند که صدایی کاملا استاندارد است . البته بدانیم که این میزان به صورت RMS می باشد و به صورت PW نیست. یعنی در این تلویزیون صدا با قدرت بیشتر از 20 وات منتشر می شود که این تلویزیون با داشتن دو بلندگوی 12 واتی صدا را به طور فراگیر تولید می کند. در این تلویزیون ایوولی اسمارت فرمت های با کیفیت عالی دیکد شده و صدا را  در نهایت به صورت روان و با کیفیت، بدون هیچ گونه نویزی پخش می کند. با داشتن درگاه ورودی سندبار و سینما خانگی می توان صدا را با قدرت و کیفیت بیشتری هم منتشر کرد. زمانی که شما صدا را با این پورت پخش می کنید می توانید با یک ریموت کنترل صدا را در سند بار یا سینما خانگی کنترل کرد و از صدای 5.1 کاناله اما فشرده شده بیشترین لذت را برای خود به ارمغان آورد.

امکانات و قابلیت های 55EV350 QA
یکی از باحال ترین فناوری هایی که یک تلویزیون می تواند داشته باشد این است که قابلیت بازی کردن با آن را داشته باشد که خوشبختانه این تلویزیون از فناوری پشتیبانی می کند. در این تلویزیون ایوولی از صفحه نمایش VA  استفاده شده است که وضوح بیشتری را به تصویر می بخشد و همچنین این صفحه نمایش با زمان پاسخ گویی کمتر از 8 میلی ثانیه می باشد که سرعت عمل بازی را بسیار بالا می برد. زمانی که شما بخواهید بر روی این نمایشگر بزرگ بازی را شروع کنید کافیست دکمه جویستیک را بزنید تا این عمل به سرعت برای شما رخ داده شود. در حالت معمولی زمان پاسخ گویی تلویزیون ها کمتر 14 ثانیه است اما تلویزیون ایوولی کیولد سرعت عمل بیشتری را نسبت به تلویزیون های دیگر دارد. از طریق پورت های HDMI می توانید انواع کنسول های بازی را به آن متصل کنید و لحظات به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید. 

وردی و پورت های تلویزیون 4K ایوولی 55EV350 QA
تلویزیون 55 اینچ EV350 QA ایوولی اسمارت دارای درگاه و پورت های زیادی است که می توان هر گونه دستگاه خارجی و کنسول های گیمینگ را به آن متصل کرد و در صفحه نمایشی بزرگ و با کیفیت 4K آن را به نمایش گذاشت. این تلویزیون فوق العاده دارای 3 پورت HDMI  می باشد که کامپیوتر یا دستگاه های خارجی به آن وصل می شود و با سرعتی بیشتر می توان از آن ها استفاده کرد و همچنین با داشتن 2 ورودی USB میتوان فلاش مموری یا ماوس و.... را به آن وصل کرد و از قابلیت ضبط آن نیز بهره مند شد. با دارا بودن حافظه ی داخلی میتوان فیلم و تصاویر ها را ذخیره کرد و دوباره از آن ها لذت برد. 55EV350 QA از ورودی آنتن و شبکه نیز پشتیبانی می کند و برای داشتن صدایی بلند تر که با استفاده از سندبار می توان از خروجی صدای اپتیکال بهره ببرید. تلویزیون 55EV350 QA ایوولی دارای بلوتوث می باشد که می توان آن را به گوشی خود وصل کرد و محتوای گوشی را با تلویزیون به اشتراک گذاشت و نیز دارای Wi Fi داخلی نیز می باشد که امکان دسترسی را بسیار ساده و آسان می کند و قابلیت ARC که در پورت HDMI شماره یک آن قرار گرفته است.

طراحی بی نظیر تلویزیون ایوولی مدل 55EV350 QA 
تلویزیون 55 اینچ ایوولی با طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی ساخته شده است که در منزل یا اتاق نشیمن کاربران را به خود جلب می کند. طراحی این تلویزیون 4K به صورتی است که حاشیه های  بسیار باریک و جذابی برای آن طراحی شده همچنین با پایه های بسیار خوش تراش و زیبا که به صورت شاخه است و در دو طرف تلویزیون قرار گرفته است که زیبایی خاصی را به تلویزیون بخشیده است. در پشت تلویزیون یک فریم مشکی که کل تلویزیون را پوشانده است و در گوشه ی آن درگاه ها و ورودی های تلویزیون که به صورت عمودی طراحی شده است و دسترسی به آن ها بسیار آسان می باشد. در حاشیه پایینی وسط آن لوگوی شرکت EVVOLI طراحی شده است. این تلویزیون با نمایشگر 55 اینچی که دارد برای فضا های بزرگ بسیار مناسب و چشم گیر است. 

مدل تلویزیون :55EV350 QA
سری :سری 3
سال تولید :2020
رنگ :مشکی
شرکت تولید کننده :EVVOLI
نمایشگر (پنل)نوع نمایشگر :LED
سایز :55
کیفیت تصویر :4K - Ultra HD
رزولوشن :2160*3840
تصویر(پردازش)پردازنده تصویر :چهار هسته ای
قابلیت HDR :بله
سایر قابلیت ها :16گیگابایت حافظه ی داخلی ،اسمارت،HDR10، HLG+، کنترل از راه دور، دستیار گوگل
امکانات هوشمند
سیستم عامل :اندورید

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است