فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

تلویزیون 65 اینچ ایوولی کیولد 4k اسمارت مدل EV250QA

تلویزیون یکی از قطب های اصلی وسائل منزل است که هم از لحاظ کارآیی و هم از لحاظ دکوراسیون منزل بسیار تأثیرگذار است . تلویزیون 65 اینچ ایوولی کیولد 4k  اسمارت مدل EV250QA یکی از عالی ترین تلویزیون های موجود در بازار است که با خصوصیات بی نظیر و خاص خود عالی ترین تجربه ها را برای شما خلق می کند . شرکت بزرگ ایوولی یکی از عالی ترین کمپانی های سازنده کالا الکتریک است که با پشتکار و پیشینه عالی توانسته در بازار رقابت رشد کند و به سطح بالایی از کیفیت الکترونیک دست یابد . شرکت ایوولی با سعی و کوشش فراوان به تمامی استاندار های فنی و کیفی در سراسر جهان هستند و استفاده از کالا های ساخت ایوولی برای هر کسی محبوب و لذت بخش است . کمپانی ایوولی امروزه بعد از سال ها ثابت قدمی در این راه به جایی رسیده است که هر کسی حداقل یک بار نام ایوولی را شنیده است و از کیفیت محصولات ایوولی آگاه است . شرکت ایوولی با استفاده از قطعات عالی و فناوری جدید و روز دنیای تکنولوژی و ارائه محصولات عالی و با کیفیت و شیک خود ، هر سال بیش از پیش به جایگاه و مقام خود می افزاید و به ارتقاء جایگاه خود میان لیست سازندگان کالا می پردازد . با معرفی تلویزیون 65 اینچ ایوولی کیولد 4k  اسمارت مدل EV250QA به شما توسط فروشگاه بانه می یکی از عالی ترین انتخاب ها را در اختیار شما قرار می دهیم .

تلوزیون شیک و زیبا تلویزیون 65 اینچ ایوولی کیولد 4k  اسمارت مدل EV250QA

تلویزیون یک جزء بسیار مهم در دیزاین سالن است که می تواند با زیبایی خود دکوراسیون شما را کامل کند . تلویزیون 65 اینچ ایوولی کیولد 4k  اسمارت مدل EV250QA دارای طراحی فوق‌ العاده باریک و ظریف است که به تلویزیون اجازه می‌ دهد یکپارچه با فضای داخلی ترکیب شود و ظاهری مینیمالیستی و حتی زیبا تر ایجاد کند . با طراحی عالی جمع کردن سیم ها در پشت تلویزیون ، کابل های خود را مرتب و مخفی نگه دارید ، شلوغی را کاهش دهید و قسمت تلویزیون را تمیز نگه دارید . با تلویزیون 65 اینچ ایوولی کیولد 4k  اسمارت مدل EV250QA به طراحی داخلی مینیمالیستی که همیشه آرزویش را داشتید برسید . با نصب آسان پایه دیواری Slim Fit ، تلویزیون ایوولی شما به راحتی روی دیوار قرار می گیرد و به طور طبیعی با اتاق شما ترکیب می شود . سایز ابعاد تلویزیون 65 اینچ ایوولی کیولد 4k  اسمارت مدل EV250QA بسیار ظریف و شکیل است و فضای زیادی را از شما اشغال نمی کند . ابعاد براکت دیواری این تلویزیون 400 × 400 میلی متر است .

کیفیت تصویر چشم نواز در تلویزیون 65 اینچ ایوولی کیولد 4k  اسمارت مدل EV250QA

یکی از عالی ترین ویژگی های تلویزیون 65 اینچ ایوولی کیولد 4k  اسمارت مدل EV250QA ، رنگ‌ های خالص در Real 4K تلویزیون 65 اینچ ایوولی کیولد 4k  اسمارت مدل EV250QA خیره‌ کننده است . با حدود 8 میلیون پیکسل ، تلویزیون 4K واقعی تصویری را ارائه می دهد که به طور قابل توجهی قابل توجه است و از تلویزیون HD استاندارد شما استفاده می کند . در تلویزیون 65 اینچ ایوولی کیولد 4k  اسمارت مدل EV250QA ، نمایش 4K با فناوری QLED تکمیل می‌ شود تا تجربه‌ های 4K فراتر از استاندارد های بین‌ المللی داشته باشید . 2160 × 3840 پیکسل یعنی 8 میلیون پیکسل به طرزی شگفت انگیز به ژرفای تصویر پی می برند و تلویزیون 65 اینچ ایوولی کیولد 4k  اسمارت مدل EV250QA حتی ریز ترین جزئیات را با کیفیت بسیار بالا ارائه می کنند . این تلویزیون با استفاده از فناوری متمایز QLED ، برای فیلتر کردن و پالایش رنگ و حذف نا خالصی‌ ها از طول موج‌ های RGB استفاده می‌ کند . این بدان معنی است که فقط رنگ های خالص و دقیق روی صفحه نمایش داده می شوند . نتیجه تقویت و شفافیت رنگ در تلویزیون 65 اینچ ایوولی کیولد 4k  اسمارت مدل EV250QA تصویری زنده تر و واقعی تر است که محتوای شما را زنده می کند . رنگ مطلق تلویزیون 65 اینچ ایوولی کیولد 4k  اسمارت مدل EV250QA تضمین می‌ کند که رنگ‌ ها برای یک تصویر واقعی حتی زمانی که از زوایای باز مشاهده می‌ شوند ، با دقت نمایش داده می‌ شوند .

سیستم عامل تلویزیون 50 اینچ کیولد ایوولی

کیفیت صوتی همه جانبه در تلویزیون 65 اینچ ایوولی کیولد 4k  اسمارت مدل EV250QA

کیفیت صوتی عالی در سیستم های صوتی تصویری یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که در خرید تلویزیون به ما کمک می کند و می تواند همراه با کیفیت تصویر عالی بهترین تجربه های تماشا را به ما ببخشند . کیفیت صوتی در تلویزیون 65 اینچ ایوولی کیولد 4k  اسمارت مدل EV250QA دارای بلندگو های فراگیر 2 کاناله هستند که با توان صوتی 20 وات می توانند محیط را تحت تأثیر خود قرار دهد . در تلویزیون 65 اینچ ایوولی کیولد 4k  اسمارت مدل EV250QA میت وانید با خروجیهایی که از پشت برای آن تعبیه شده است . نصب هر گونه باند یا سینما خانواده به صورت اکسترنال می تواند در ارتقاء صدا و کیفیت تأثیر داشته باشد . با نصب هر گونه باند می توانید از صدای بلندگو های تلویزیون و باند به صورت همزمان و روان گوش دهید . تلویزیون 65 اینچ ایوولی کیولد 4k  اسمارت مدل EV250QA در هنگام پخش صدا و موسیقی می توانید صدای باند تلویزیون را ببندید و از صدای باند یا ساندبار و سینما خانواده لذت ببرید . 

 

مدل تلویزیون :65EV250QA
سری :سری 2
سال تولید :2020
رنگ :مشکی
شرکت تولید کننده :ایوولی
تلویزیون مخصوصتماشای فیلم - استفاده خانگی و معمولی- بازی
نمایشگر (پنل)
نوع نمایشگر :Neo QLED
سایز :65 اینچ
کیفیت تصویر :4K
رزولوشن :3840x2160
نوع پنلIPS
تصویر(پردازش)

پردازنده تصویر :CA55 × 4 @ 1.1Ghz

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است