فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

کولر آبی 6000 انرژی سلولزی بالازن مدل VC 0600

شرکت انرژی ارائه‌دهنده محصولات سرمایشی و گرمایشی با تکنولوژی روز دنیا در ایران است. انرژی تولیدکننده اولین کولر تبخیری سلولزی در کشور ایران است.

کولر آبی سلولزی انرژی VC0600

کولرآبی سلولزی انرژی 6000 VC0600 دریچه بالا قابلیت استفاده در محیط‌های مسکونی و آپارتمانی که ارتفاع از پشت‌بام زیادی دارند و بایستی کولر را در بالکن یا تراس منزل خود نصب کنند، مناسب هست. علاوه بر مورد ذکرشده، کاربرد کولر بالا زن 6000 انرژی در فضاهای اداری، صنعتی، سازمان‌ها، مدارس و سالن‌های ورزشی و مساجد است. برخلاف کولرهای معمولی که دهانه خروجی هوا از کنار کولر است، مدل‌های دریچه بالا کولرهای انرژی، دریچه هوای خروجی آن‌ها بروی سقف کولر قرار دارد.

کولر آبی سلولزی انرژی سری هوشمند پالا دارای جدیدترین سیستم آبرسانی با پدهای سلولزی برند کولانسل می باشد که نسبت به کولرهای آبی معمولی قابلیت جذب آب بیشتر و توانایی خنک کردن بیشتر را دارد. کولر سلولزی هوشمند انرژی 0600 EC0600 که پیشرفته ترین کولر آبی هوشمند در ایران می باشد، گواهینامه استاندارد اروپاCE را دارا است. کولر های نسل جدید هوشمند انرژی دارای ترموستات دیجیتال همراه با ریموت کنترل رادیویی می باشد که قابلیت تنظیم دمای محیط و زمان روشن بودن کولر هنگام خواب (تایمر) و خاموش و روشن اتوماتیک کولر را به کاربر مورد نظر می دهد. برد ریموت کنترل کولر سلولزی انرژی ۱۵ متر می باشد. در کولر هوشمند سلولزی انرژی، پوشال سلولزی انرژی جایگزین پوشال های معمولی شده است. به دلیل افزایش سطح تماس پوشال های سلولزی قابلیت جذب مقدار آب بیشتری را دارد. همچنین پد های سلولزی کولر های آبی انرژی دارای ضخامت و یکنواختی بیشتر نسبت به پوشال های معمولی است که در طول فصل میزان راندمان کولر ۸۳ درصد ثابت باقی می ماند. این مقدار بیشتر از راندمان کولر های آبی معمولی می باشد. در صورتی که در کولر های آبی معمولی پس از کارکرد کولر در دو تا سه هفته ابتدایی، بازدهی و راندمان کولر از ۷۰ درصد به ۵۰ درصد افت میکند. یکی دیگر از مزایای کولر سلولزی آبی انرژی سیستم آبرسانی جدید یکنواخت آن است که دارای ثبت اختراع و انحصاری شرکت انرژی می باشد. توزیع یکسان و یکنواخت آب بر روی تمام پدهای سلولوزی باعث میشود تا دمای هوای وارد شده به کولر به میزان حداکثر کاهش یابد. کولر سلولزی انرژی در مقایسه با کولرهای آبی مشابه دارای رده مصرف انرژی بهتری بوده است. برچسب انرژی کولر سلولزی انرژی F می باشد، در صورتی که کولرهای آبی مشاوره دارای رده های انرژی پایین تری هستند. همچنین به دلیل وجود پد سلولزی، سیستم آبرسانی جدید، دور کند کولر هوشمند انرژی با دور تند کولر های آبی معمولی برابری میکند. همین امر موجب کاهش مصرف برق به میزان قابل توجهی می باشد مصرف انرژی الکتریکی در کولر سلولزی هوشمند انرژی در شرایط یکسان و حدود ۲۰ درصد کولر گازی استاندارد می باشد.
عمر مفید پوشال های سلولزی کولر انرژی در شرایط معمولی برای اکثر شهرهای کشور های ایران مانند تهران کرج تبریز سمنان مشهد که دارای سختی آب مناسب می باشد بین ۵ تا ۷ سال می باشد و برای شهرهای با سختی آب بیشتر همانند اصفهان و قم بین ۴ تا ۶ سال میباشد. پوشال سلولزی انرژی تولیدی برند کولان سل می باشد که دارای پوشش های صنعتی با تکنولوژی نانو می باشد و این هم از ورود قارچ و باکتری به داخل محیط جلوگیری می نماید. همچنین امکان ورود قطرات آب به داخل محیط از طریق دریچه کولر در کولر های هوشمند انرژی به صفررسیده است. یک فیلتر هوا به صورت کشویی برای همه درهای کولر بر روی پد سلولزی قرار می گیرد که از ورود حشرات به داخل کولر جلوگیری می نماید..

کولر سلولزی هوشمند سری جدید EC0600 دارای سیستم آبرسانی جدید و منحصر به فرد می باشد. شناور کولر حذف گردیده است و سنسور تشخیص آب و برد الکتریک جایگزین آن شده است.
به طوری که میزان مصرف آب کولر انرژی به کمک سنسور سنجیده می شود و با فرمان برد الکتریکی کولر به پمپ آب کولر تنظیم می گردد. یکی دیگر از مزایای سیستم آبرسانی جدید کولر انرژی تخلیه و بارگیری اتوماتیک آب هر دو هفته یکبار به منظور استفاده از آب تازه و عدم ایجاد بوی نامطبوع ناشی از آب راکد و ورود هوای سالم تازه به محیط می باشد. با وجود سنسور تشخیص آب و برد الکتریکی احتمال عدم رسیدن آب و سوختن پمپ به صفر رسیده است. کولر سلولزی انرژی دارای رنگ ثابت و الکترو استاتیک آبی رنگ با ضخامت بدن مناسب می باشد. سقف کولر سلولزی انرژی دارای شیب ملایمی است که این امر از پوسیدگی و زنگ زدن سقف کولر انرژی جلوگیری می کند. بدنه کولر انرژی دارای بالانس استاتیکی و دینامیکی بالا می باشد. همه قسمت های کولر دارای واشر مناسب و لرزه گیر میباشند که موجب کاهش صدای کولر می شود.

مدل ;VC 0600
سیستم سرمایشی ;تبخیری
مشخصات برق (فاز,ولتاژ,آمپر); 5.3A-220v-1ph
هوادهی(متر مکعب در ساعت) ;4200 (7140)
ابعاد / سانتی متر (عرض,طول,ارتفاع) ;;90*90*99
قدرت موتور (اسب بخار) ;3/4
وزن محصول وزن آب (کیلوگرم) ;86-50

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است

محصولات مشابه