فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

کولر آبی 4000 سلولزی سنگر کار

کولر های آبی تولید شرکت خوش نام و باسابقه سنگر کار، دارای انواع مختلفی بوده که با توجه به نیاز خود، می توانید اقدام به تهیه آنها کنید.
اخیرا، تکنولوژی سلولوزی به کولرهای آبی این شرکت راه یافته اند؛ تکنولوژی که میتواند به توجه به ساختار خود، مانع از ورود ریز گرد، گرد و خاک و آلودگی های هوایی بیرون از منزل، به داخل خانه شود.
وجود تکنولوژی سلولوزی در این کولر، خیال شما را از بابت نفوذ گرد و خاک به داخل خانه توسط کولر را راحت میکند و ورود این گرد های مزاحم، به طرز چشمگیری کاهش میابد
در حقیقت کلمه سلولوز در مشخصات کولر و وجود این فناوری در این کولر، نشان دهنده وجود سیستم تصفیه هوا میباشد و نشان میدهد که هوای ورودی به منزل یا اداره و هرمحیطی که این کولر در آن روشن است، کاملا تصفیه شده و عاری از هرگونه ذره ای است که برای سلامتی ریه ها و پاکیزگی منزل خطرناک اند.
هوادهی مناسب این کولر، مواد استفاده شده بسیار با کیفیت برای ساخت آن و پمپ و شناور با کیفیت، از دیگر مزایای این کولر میباشد که بعد از خرید آن، کاملا از انتخاب خود راضی خواهید بود.
همچنین، وجود پمپ مگنتی و پر قدرت در این کولر، باعث صدای بسیار کم در این کولر میشود و هیچ نوع آلودگی صوتی در محیط ایجاد نخواهد شد.

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است

محصولات مشابه