فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی | جام جم

ماشین ظرفشویی 14 نفره بوش مدل SMS4ECI26M

از دیگر تولیدات خوش فروش این برند می توان به ماشین ظرفشویی بوش 4ECI26E اشاره کرد که امکانات و قابلیت های بی نظیری در آن گنجانده شده است. بوش با ساخت این مدل ظرفشویی بار دیگر طرفداران خود را متحیر ساخت که با استقبال ویژه ای به سمت آن رفتند. طراحی شیک و بی همتا این دستگاه باب سلیقه اکثرا کرابران بوده، به طوری که حتی افراد خوش سلیقه را نیز تحت تاثیر خود قرار می دهد. این ماشین ظرفشویی در دو طیف رنگی نقره ای و سفید به خط تولید رسیده و علی رغم بدنه شکیل و زیبایش قابلیت هماهنگ شدن با سایر لوازم آشپزخانه را دارد.

معرفی ماشین ظرفشویی بوش 4ECI26E

در کنار زیبایی این ماشین ظرفشویی، بوش ظرفیت 14 نفر را به آن اختصاص داده است که با سبد های کار گذاشته شده درون دستگاه شما این اجازه را دارید در هر سبد 7 ست نهار خوری قرار دهید و با نظم بیشتری آنها را سازمان دهی نمایید. از همه مهم تر این دستگاه مزیت جالبی دارد، باز شدن درب به صورت اتوماتیک، برای نتایج خشک نمودن بهتر می باشد. این قابلیت پس از اتمام چرخه شستشو به صورت اتوماتیک درب ماشین ظرفشویی را باز می کند، تا بخار و رطوبت اضافی از این طریق خارج شود.

به علاوه وجود موتور پر قدرت سایلنس درایو عملکرد و راندمان این ماشین ظرفشویی بوش 4ECI26E را به حد بالایی رسانده است و در کمترین زمان و با کمترین مصرف انرژی نتایجی عالی ارائه می دهد. کاهش قطعات اضافی در این موتور منجر به ایجاد صدای کم شده و به لطف آن، دستگاه به صورت آرام و بی صدا کار می کند. سپس حضور پنل حرفه ای و مشکی رنگ در جلو ماشین ظرفشویی مدیریت دستگاه را برای کاربر راحت تر نموده است. 6 برنامه متنوع با کارایی متنفاوت در این دستگاه حضور یافته اند، بدین وسیله شما می توانید برنامه مناسب را با توجه به میزان و درجه کثیفی آنها انتخاب کنید که در ادامه مطالب بیشتر در مورد آن توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید تا به بررسی تخصصی تر این محصول بپردازیم.

طراحی بی نظیر ماشین ظرفشویی بوش 4ECI26E

دقت و وسواس بودن از مسائلی است که تقریبا نیمی از خانم ها گریبان گیر آن شده اند. همین امر منجر شده شرکت های تولید کننده دقت و ظرافت خاصی برای تولید لوازم خود به خرج دهند و آنها را با توجه به سلیقه های مختلف طراحی نمایند. اما این نکته را یاد آور باشیم در کنار زیبایی ظاهری بایستی محصولی که خریداری می کنید از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار باشد؛ از این رو می توان گفت بوش از یک ماشین ظرفشویی رونمایی نمود که علاوه بر طراحی و شکل زیبایش از کیفیت بالایی برخوردار است و تنها در نگاه اول توجه شخص را به سمت خود جلب می کند.

طراحی داخلی ماشین ظرفشویی بوش سری 4

طراحی شیک و جلوه ساده این ماشین ظرفشویی بوش در کنار رنگ نقره ای و براقی که دارد آن را به محصولی بی همتا مبدل کرده تا از هر نظر بی عیب و نقص باشد. ابعاد 848×600×600 میلی متری این دستگاه به راحتی در زیر کابینت جای داده می شود و کمترین فضا را می گیرد. زمانی بیشتر به این نکته پی خواهید برد که آن را در دکوراسیون آشپزخانه و در کنار سایر لوزام دیگر قرار دهید، در این صورت متوجه نظم و هماهنگی آن با سایر لوازم دیگر می شوید.

ماشین ظرفشویی بوش SMS4ECI26E دارای سه سبد Rockmatic است تا ظرف های خود را با تفکیک پذیری بیشتری جهت شستشوی بهتر بچینید. این سبد ها شامل 2 سبد بزرگ و 1 سبد کوچک برای قرار دادن کارد و چنگال می باشد. جایگاه های قرار داده شده بر روی آنها امکان بارگذاری راحت تر را فراهم ساخته اند که از شکسته شدن جلوگیری می کنند و جابه جا شدن ظرف ها را راحت تر نموده است.

کشو VarioDrawer با قابلیت جابه جایی
گاهی اوقات ممکن است نتوانید ظرف هایی مانند کارد و چنگال و ابزار های تیز و برنده را در ماشین ظرفشویی خود قرار دهید، زیرا سبد برخی از ظرفشویی ها به اندازه کافی انعطاف پذیر نیستند و جایگاه به خصوص برای ظروف کوچک ندارند. کشو VarioDrawer یک سطح ذخیره سازی اضافی در بالای ماشین ظرفشویی بوش 4ECI26E می باشد که چنین مشکلی را برای کاربران حل نموده است. این کشو مکانی ایده آل برای وسایل و ظروف آشپزخانه است.

ماشین ظرفشویی بوش SMS4ECI26E مجهز به کشو VARIO dRAWE

به طوری که موجب بارگیری راحت تر ماشین ظرفشویی شده است و فضای بیشتری را در سبد پایینی باقی می گذارد تا جایگاه بیشتری در اختیار داشته باشید. پس به لطف VarioDrawer که سبد جایگذین کارد و چنگال در سبد های پایینی است، ظرفیتی 14 نفری در این ماشین ظرفشویی 60 سانتی متری ایجاد می کند و بارگیری انعطاف پذیرتر و راحت تر ظروف را فراهم می کند.

کنترل و مدیریت راحت با Home Connect
در بحث خانه های هوشمند یا بهتر بگوییم لوازم خانگی هوشمند، تفاوت فاحشی که دیده می شود، توانایی اتصال دستگاه به وای فای و امکان کنترل از راه دور می باشد. گاهی اوقات تصمیم گیری برای استفاده از برنامه مناسب در ظرفشویی دشوار است و یا آگاهی کامل را در مورد انتخاب آنها نداریم، بنابراین اغلب بهترین نتیجه را از ظرفشویی خود بدست نمی آوریم. Home Connect با عملکرد راه اندازی آسان، تصمیم گیری در مورد انتخاب برنامه ها را به عهده می گیرد و همیشه برنامه مناسب را مستقیماً از دستگاه تلفن همراه شما انتخاب می کند.

قابلیت اتصال به گوشی از طریق برنامه Home Conect

بنابراین شما می توانید برنامه مناسب را در ماشین ظرفشویی 14 نفره بوش 4ECI26E انتخاب کنید و از این طریق ظروف را در هر چرخه کاملاً شسته شده تحویل بگیرید. به گفته بوش هوم کانکت یک تکنولوژی کاملا جدید و جذاب است که لوازم خانه شما را یک سرو گردن بالا تر رقبا می برد.

بهینه در مصرف انرژی با تکنولوژی سایلنس درایو
بوش با استفاده از جدید ترین تکنولوژی ها ماشین ظرفشویی های سری جدید را سریع تر، کاملا با دوام تر و قوی تر از قبل توسعه داده است. ماشین ظرفشویی 14 نفره بوش 4ECI26E از این قاعده مثتثنی نیست و به تکنولوژی ابداعی اکو سایلنس درایو مجهز شده است. در واقع موتور Ecosilense drive فاقد هر گونه قطعات اضافی می باشد و اصطکاک و سرو صدای اضافی را به حداقل رسانده است، این نیز منجر شده ظرفشویی بدون آن که سر و صدای اضافی تولید کند عملکردی عالی را همراه با مصرف کم انرژی به همراه داشته باشد.

موتور بی صدا و کم مصرف ecosilense rive

به همین دلیل بوش ضمانت 10 ساله را برای آن در نظر گرفته و تا سالها عمر طولانی مدت ظرفشویی را تضمین نموده است. پس اگر جزء کسانی هستید که آرامش و سکوت برای شما مهم است، ماشین ظرفشویی بوش فضای آرام و بی صدا را در آشپزخانه شما ایجاد می کند و آرامش شما را بر هم نمی زند.

برنامه های شستشو در ماشین ظرفشویی بوش
Eco 50 °C از برنامه هایی است که دمای آب در آن کم است و به دلیل استفاده بهینه از مصرف انرژی دوره شستشو چندین ساعت طول می کشد و زمان بیشتری چرخه ادامه دارد.
automatic بعد از فعال کردن این برنامه میزان کثیفی و چرب بودن ظروف را تشخیص داده و بهترین گزینه را برای آن انتخاب می کند. گفتنی است این گزینه برای شستشو ظروف شیشه ای و حساس مناسب نمی باشد.
Intensive برای استاده ظروف و قابلمه های بسیار کثیف می باشد که درجه چربی آنها زیاد باشد. فعال کردن این برنامه آنها را با نهایت تمیزی و با دمایی بالا شستشو می دهد.
Quick L زمانی که احتیاج داشتید ظرف های کثیف را با سرعت و در زمان کوتاه تری شستشو دهید می توانید از این برنامه استفاده کنید که هرچه سریع تر و در کم ترین زمان آنها را می شوید.
night program این برنامه با نهایت آرامش و سکوت به شستشوی ظروف می پردازد و در زمان استراحت و شب می توانید این برنامه را فعال کنید که از کمترین میزان انرژی مصرف می کند.
Custom program همان تنظیمات سفارشی یا دلخواه در ماشین ظرفشویی بوش 4ECI26E می باشد که می توانید به انتخاب خود برنامه دلخواه را از این انتخاب نمایید.
شستشو مناسب ظروف شیشه ای
نوع و میزان دما آب تا حد زیادی بر روی ظروف شیشه ای و سرامیکی تأثیر گذار است و اغلب منجر به ایجاد ترک های بزرگ می شود، اما با آمدن فناوری محافظت از شیشه در ظرفشویی های جدید این مشکل به کلی حل شده است. این فناوری حفاظتی به طور مداوم درجه سختی آب را تنظیم می کند و تضمین می کند که ظروف شیشه ای و گلاس های لیوانی همیشه با مراقبت بیشتری شسته شوند.

ضمانت مادام العمر ماشین ظرفشویی بوش 4ECI26E

از آنجایی که هر روزه شاهد رشد تکنولوژی و پیشرفت در لوازم خانگی هستیم، محصولاتی که تولید می شوند دارای قابلیت ها و عملکرد های متنفاوتی هستند. یکی از سیستم های پیشرفته و عالی که در مدل ظرفشویی های جدید دیده می شوند اکوا استاپ است. این سیستم به صورت قطعه ای در قسمت ورودی آب قرار گرفته است و به کمک سنسور های حرفه ای در زیر ظرفشویی، نشتی آب را تشخیص می دهد. در نتیجه در صورت ریختن آب روی زمین، ظرف مدت چند ثانیه سوپاپ های ایمنی که به صورت مستقیم به آب متصل هستند، شیر آب را قطع می کنند و از بروز هرگونه اتفاقات درد سرساز جلوگیری به عمل می آورند.

مزایا:
دارای 6 برنامه شستشو
موتور بهینه و کم مصرف
مجهز به سیستم ضد نشت اکوا استاپ
کنترل از راه دور
اگر به دنبال ماشین ظرفشویی هستید که بتواند حجم زیادی از ظروف را با کیفیت بالایی بشوید، قطعا ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS4ECI26E انتخاب مناسبی خواهد بود. چراکه به طور موثر حجم زیادی از ظروف را تا 14 ست در یک چرخه بدون مشکل و با کمترین انرژی شستشو می دهد.

بررسی کلی ماشین ظرفشویی سری 4 بوش:
با توجه به اینکه امروزه ماشین ظرفشویی به لیست خرید لوازم خانگی اضافه شده است، تنوع این دستگاه در طرح و رنگ و برند های مختلف نیز بیشتر شده، اما انتخاب و خرید از یک برند معتبر کار آسانی نبوده و بسیاری از کاربران آگاهی کاملی در این خصوص ندارند. اما بوش به طور مدام محصولاتی بالارده و پرمیوم تهیه می کند. این بار نیز به تولید یک سری ماشین ظرفشویی ها پرداخت که کارایی و کیفیت را سر لوحه خود قرار داد.

ماشین ظرفشویی SMS4ECI26E نیز جزء تولیدان سری 4 است که در دو رنگ سفید و نقره ای موجود می باشد. وجود 3 سبد قابل انعطاف با قابلیت آسانسور دار به راحتی امکان قرار دادن حجم کثیری از ظرف های کثیف را فراهم ساخته است. این ماشین ظرفشویی قابلیت ها و ویژگی های مهمی دارد. از جمله موتور سایلنس درایو با 6 برنامه مختلف و سیستم ضد نشت اکوا استاپ منجر به محبوبیت هرچه بیشتر آن شده و به راحتی از پس نیاز های شما بر می آید.

ظرفیت به نفر :14 نفره
برچسب مصرف انرژی :+++A, ++A
سری :سری 4
کشور سازنده ;آلمان
رنگ ;استیل
نوع دستگاه ;ظرفشویی مبله
تعداد برنامه ها ;6 برنامه
قابلیت Home connect ;دارد
خشک کن زئولیت ;ندارد
ظرفیت ;14 نفره
عرض ;600 میلیمتر
ارتفاع ;845 میلیمتر
تعداد سبد شستشو ;3 سبد

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است